Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Akého muža chcú ženy?

Netreba sa milovať iba s jednou alebo s jedným, z tých tisíc v nás. (pôvodne som to začal písať ako koment k soosh, ale sa mi toho zdalo veľa)
Takého, aké sú aj ony!
BV tu kdesi napísala (nepriamo – tá ktorá, a tá ktorá, alebo tak nejako) že je v nej aspoň tisíc žien. Ale aj v mužovi je aspoň tisíc mužov. Ten ktorý, a ten ktorý, drsňák, samec, malý princ, nežný, zlý, úprimný, zákerný, usmievavý, zamračený ...... každý nech si doplní čo chce. Áno, aj to je muž... a áno, aj to je žena.
Čo majú všetci tí muži a ženy v nás spoločné? Muž chce ženu a žena chce muža, až na tých inak orientovaných, ale to teraz vynechajme...:) Ako chceme toho druhého? Chceme aby nás ľúbil. To je to zvláštne chvenie srdca, tajomný úsmev na tvári, myšlienky len na ňu/neho.... Čo ešte chcú všetci tí muži a ženy v nás, od toho druhého? Chcú toho druhého iba pre seba! U moslimov to existuje aj trochu inak, tak že muž môže mať dve až štyri manželky. Ale to je habaďúra. Ja takéto čosi môžem pokladať za adekvátne, iba ak muž, ktorý ma 4 manželky, bude súhlasiť, aby aj každá jeho manželka mala štyroch manželov. A to by si asi každý rozmyslel.
Ako chceme toho druhého pre seba? Aby bol s nami, aby sa s nami rozprával, aby sme rôzne činnosti robili spolu ( čokoľvek – varili, išli na prechádzku, dovolenku, spolu sa túlali, zabávali, iba tak pozerali na mesiac a usmievali sa na seba, púšťali sa na lyžach, plávali....znovu, nech si každý doplní sám, nie je tu priestor napísať 1000 stranovú knihu). Ešte všeličo chceme spolu s tým druhým, ale jedno predsa  spomeniem. Chceme spoločný sex, presnejšie, spoločné milovanie. A nemá to byť hocijaký sex, ale sex ktorý uspokojuje oboch. Sex s fantáziou, ktorý zabezpečí aj žene dostatok orgazmov. V každom z nás je aspoň tisíc žien a tisíc mužov a aj v sexe ich treba objaviť. Netreba sa milovať iba s jednou alebo s jedným, z tých tisíc v nás. Sex na ktorý sa obaja tešia, po ktorom sa ráno tak strašne ťažko stáva do školy alebo do práce a  znovu zajtra budeme chcieť stávať rovnako nevyspaní a predsa tak šťastní.
Ak sa chcú tí dvaja takto, tak to funguje. Zavše v tom niečo zahapruje a prestane to fungovať. Ale o tom možno niekedy nabudúce...:))
 

vzťahy | stály odkaz

Komentáre

  1. Ján,
    možno by bolo fajn aspoň skrátene napísať Sooshn niečo z toho pod jej text...
    Ale i tak Ti dávam otázky:
    Myslíš, že taká obeta od ženy nie je možná?
    Opustil by si partnerku len z dôvodu, že už by sa s Tebou nemohla milovať?
    publikované: 10.02.2009 11:05:55 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  2. Rusalka
    Nechcem odpovedať za ženy, ale ako muž si myslím že by taká obeta bola možná. Aspoň u tých, ktoré poznám.:)
    Keby iba nemohla, určite by som ju neopustil. Keby nechcela tak asi áno, opustil by som ju. Žena sa len tak pre nič neprestane chcieť milovať. Ale najskôr by som skúsil zistiť, prečo sa nechce milovať. A kludne by som v tom hľadal okrem iného, aj svoju nešikovonosť. Samozrejme aj všetko ostatné v oblasti citov, spôsobu nažívania a ............
    publikované: 10.02.2009 11:26:55 | autor: Jan (e-mail, web, autorizovaný)
  3. noo
    teda odkial mas to ze je v nas tisíc iných... ono pekná myslienka, kiez by len uz platila pre kazdého. no a ja si myslím ze najkrajšie moze byt ked tí dvaja niekedy myslia a cítia ako jeden.. nie vzdy, stací niekedy.. uz to musí byť úzasné :)
    publikované: 10.02.2009 11:36:50 | autor: Majamaja (e-mail, web, autorizovaný)
  4. Majamaja, tisíc iných
    Mám to od BV, ktorá to veľmi pekne napísala. Keď som si to u nej prečítal, uvedomil som si, ako pravdivo to napísla a že to aj ja tak poznám...:)))
    Myslenie a cítenie ako jeden. Máš pravdu, je to úžasné...
    publikované: 10.02.2009 11:48:03 | autor: Jan (e-mail, web, autorizovaný)
  5. Ján, nie vlastniť toho druhého,
    ale tomu druhému dopriať to najlepšie z celej škály vzájomných vzťahov. Samozrejme, že aj v obrátenom garde...
    publikované: 10.02.2009 12:26:00 | autor: maco (e-mail, web, autorizovaný)
  6. raz by som chcela stráviť noc s mužom tak,
    aby sme ju celu neprespali.. ale ani aby sme sa nemilovali..

    len tak.. šantiť.. smiať sa.. hrať človeče,či karty.. tužiť po sebe a odolavať si.. rano byť nevyspatý a šťastný..

    s vedomím,že vie nam byť krásne aj bez toho najkrajšieho..

    skrátka si patriť.. aj bez sexu.. Rusalka..dnes fičime asi na rovnakej vlne.. či čo..:))
    publikované: 10.02.2009 12:35:31 | autor: ell.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. k roznym podobam vlastneho ja
    v nas, som raz daaavno pocula nadhernu pesnicku v anglictine a presne to sa tam spominalo ako si ty napisal aj ako som citala u bratislavky. myslim si, ze je darom ked si dovolime prejavit sa svojim roznym podobam, ked ich pozname a ked okolie ich vie citat tiez. najkrajsie chvile su potom s milovanou osobou, ktora sa moze tiez prirodzene prejavit ako to citi v tej chvili a ked su v suzvuku, tak je to prekrasne :))
    a tiez si myslim, ze ked hovorim o pocitoch, ked ich druhej strane nebojim sa povedat a ked druha strana je ohladuplna a trpezliva, ked lubi, daju sa zvladnut skoro vsetky situacie. niekedy vo vztahu je potrebny cas aby sa odblokovali aj pocity skreslene a ovplyvnene blokmi aj intimneho charakteru.
    publikované: 10.02.2009 12:37:00 | autor: kordelia (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. jan
    všetko je pekné čo si napísal . ale ... partneri sa musia navzájom aj vážiť a vnímať sa , lebo len vtedy dokážu pochopiť potreby toho druhého . človek nikdy nemôže vlastniť žiadnu živú bytosť , lebo sme tvory mysliace . a je naivitou si myslieť , že ak máme niekoho priviazaného o stoličku , že ho vlastníme . človek sám má toľko slobody koľko mu jeho svedomie v partnerstve dovolí . to , že svedomie partnerov nemusí byť na rovnakej vlnovej dĺžke je dôkazom toho , že mnohí ľudia sa s tým nevediavysporiadať .
    publikované: 10.02.2009 12:50:44 | autor: topas234 (e-mail, web, autorizovaný)
  9. akeho muza chcu zeny?
    takeho, ktory u nich vyvola predstavu bezpecia akehokolvek druhu... stale u nas pretrvava pocit byt chranene, vyrastali sme na rozpravkach a v tych su muzi hrdinovia a jedneho dna tuzime mat takeho hrdinu doma...

    hrdinu, ktory je obcas chlap, dub, stroj... :)
    publikované: 10.02.2009 13:02:30 | autor: vesper (e-mail, web, autorizovaný)
  10. Maco
    Píšeš pekne a súhlasím s tebou. Iba taká poznámočka. Prešiel som si text ešte raz a nenašiel som, kde som použil termín mať, medzi vzťahmi muža a ženy. Všade hovorím chcieť. Iba o moslimoch som uviedl, že majú viac manželiek, ale to je o inom.
    publikované: 10.02.2009 13:04:31 | autor: Jan (e-mail, web, autorizovaný)
  11. Ellie
    No, čo ti v tom bráni, aby si prežila takú noc s mužom o akej tu píšeš?...:))) Veď vieš, že to čomu hovoríš najkrajšie, by bolo budúcu noc ešte krajšie....
    publikované: 10.02.2009 13:09:30 | autor: Jan (e-mail, web, autorizovaný)
  12. kordelia
    si vzácna žena s úžasným pohľadom na život. Ako keby si bola psychológ
    publikované: 10.02.2009 13:14:25 | autor: Jan (e-mail, web, autorizovaný)
  13. prečo má byť všetko podmienene sexom?..
    pre mna je ovela krajším zvádzanie,ako sex..:)))

    ja viem,že mi neveriš.. ale neklamem.. prisaháááám...)))

    sex ma obmedzene trvanie.. ale také zvádzanie.. juj..:)))
    publikované: 10.02.2009 13:16:12 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  14. jan, psychologa zo mna urobil
    moj zivot. bol a je krasny i ked niektore "prednasky" si mohol odpustit :))
    publikované: 10.02.2009 13:18:22 | autor: kordelia (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. Hmm zaujímavá úvaha, dovolím si pridať svoj osobný názor..
    spoločný život dvoch ľudí podľa môjho názoru nie je o tom či spolu chodíme na prechádzky, či varíme alebo sa lyžujeme, či máme spoločný účet, alebo či spolu zdieľame všetky názory, myslím si a znova opakujem, že je to môj osobný názor, spoločné žitie je aj o tom, že dokážeme tolerovať, keď muž chce niečo čo má rád robiť sám, bez ženy, tomu ja vravím tolerancia, pochopenie, muž dokáže tolerovať ženine priateľstvá, nákupy, zábavu, a žena jeho koníčky, že dokážu robiť tie svoje záujmy aj každý sám, bez toho aby vznikal konflikt a hádky na tému "a Ty si robil toto a ja nie," čo sa týka milovania, tam by som si trúfla zamyslieť sa nad otázkou či je muž schopný tolerovať nápady ženy na hru v posteli bez zamyslenia sa nad tým či mu niekde náhodou nezahýba, či žene nevadí keď chce od nej niečo čo ešte nerobili bez toho, že ho nezačne podozrievať, že má milenku, ktorá to pre neho urobí, tieto vedľajšie podvedomé myslenia mnohokrát zastavia ženy aj mužov vyskúšať v mileneckých hrách niečo nové zaujímavé a tam to potom viazne, myslím si, že ak by sa do milovania vniesla tá obyčajná dôvera a tolerancia iste by to posunulo mnoho stagnujúcich vzťahov ďalej. Môj názor. Suhlasím s tým, že každý v sebe nosí niekoľko typov svojho ja..Kdesi na blogu som čítala, že láska je sloboda, nezväzuje ani nazaväzuje, len jej treba nechať krídla, nevychovávať jeden druhého a nevnucovať mu svoje pravidlá, každý je jedinečný a tá jedinečnosť nám dovolí prežívať mnoho vzrušujúcich chvíľ či v milovaní alebo bežnom živote.
    publikované: 10.02.2009 13:20:07 | autor: zara (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. Akého muža chcú ženy?
    No, ja len toho mojho :)
    publikované: 10.02.2009 13:20:12 | autor: eleanoRigby (e-mail, web, autorizovaný)
  17. ER.. každá chce len toho svojho.. momentálneho..:))))
    publikované: 10.02.2009 13:24:08 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  18. to by si sa divila, me .)
    publikované: 10.02.2009 13:25:18 | autor: eleanoRigby (e-mail, web, autorizovaný)
  19. topas 234, chyba v programe
    Určite som to kdesi doplietol, ak aj ty nachádzaš v mojom texte vlastniť. Ak niečo chceme od druhého, to neznamená že ho máme vlastniť. Máme si to dať dobrovoľne. Je tam aj reciprocita a najmä medzi dvoma, ktorí sa ľúbia.
    O svedomí a nevysporiadaní sa medzi partnermi máš pravdu, ale o tom možno v inom príspevku.
    publikované: 10.02.2009 13:25:19 | autor: Jan (e-mail, web, autorizovaný)
  20. ..:)))..
    publikované: 10.02.2009 13:27:35 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  21. zara, ty mas dar
    vyjadrovania sa. uplne do bodky rozumiem tomu co pises a tiez to tak mam precitene. nasa laska s manzelom zazila znovuzrodenie vtedy, ked sme sa odputali jeden od druheho, oslobodili sa. tolerancia a dovera aj pre mna vo vztahu su klucovymi. a tiez trpezlivost, vediet pockat toho druheho, umoznit mu precitit to o com hovorim, a vzajomne potom kracat. ak aj sa nepodari - vediet to prijat. ved je tolko podob lasky :)) a nemusime byt bezpodmienecne kazdu sekundu spolu. ked sme boli daleko od seba fyzicky, zdalo sa mi, ze sme si boli najviac blizky duchom a zdielanymi pocitmi, boli tak silne, ze pomohli preklenut obdobie odlucenia a lasku este znasobili :)
    publikované: 10.02.2009 13:32:21 | autor: kordelia (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. vesper
    Môžem ti poradiť? Práve ten, na ktorého teraz myslíš je presne taký hrdina, akého potrebuješ. Len mu to dovol....:)))
    publikované: 10.02.2009 13:36:13 | autor: Jan (e-mail, web, autorizovaný)
  23. Kordelia, z mojej strany to isté
    je to tak, ako vravíš, tiež mám takú skúsenosť a nie jednu ale našťastie len s jedným a tým istým mužom... :-))
    publikované: 10.02.2009 13:41:57 | autor: zara (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. MissEllie tvojím nevyspatým a šťastným
    by pomohlo mäkké Y.
    Keď si už začala v množnom.
    publikované: 10.02.2009 13:54:11 | autor: OLO (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. Zara, máš krídla orla...
    veľa vecí robíme aj osobitne. A je to dobre. Napr. keď idem chytať pstruhy...no, akurát mi ich tam doplaší.....:)))Ani by mi to nevadilo, ale predsa ich budem radšej loviť sám.
    Strach v sexe, že čo ak? Lahšie sa to povie, ale netreba sa toho báť. Najmä dnes, keď je toľko sklamaných žien ... a aj mužov.
    O tej slobode a láske si to veľmi pekne....
    publikované: 10.02.2009 13:54:30 | autor: Jan (e-mail, web, autorizovaný)
  26. OLO.. ale každý z nás môže byť ráno nevyspatý a šťastný aj osve..
    inak.. nechaj na seba email.. budem s tebou konzultovať gramaticku stránku svojich príspevkov vopred.. aby som ti ušetrila prácu pak..:))))

    každopádne.. ďakujem,že tak ostro striehneš na môj pravopis.. veľmi mi to pomáha.. :))

    ups.. chýba mi mäkčeň v slove veľmi.. idem opraviť..:)))
    publikované: 10.02.2009 13:57:06 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  27. Jan, presne ako vravíš
    netreba sa toho báť... keď človek pochopí, že sa netreba báť a dôveruje, je to výhra na celý život..samému sa mu uľaví a dokáže si začať tú jednoduchosť užívať.. myslím si to, žijem tak.. :-) ďakujem za možnosť zamyslieť sa nad Tvojimi myšlienkami... fajn článok.
    publikované: 10.02.2009 14:07:46 | autor: zara (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. MissEllie diakritické znamienka ti chýbajú bežne.
    V komentároch. Poviem ti pravdu, nečítam ťa. Keď, nechám stopu.
    Je naivné domnievať sa, že striehnem na tvoj pravopis. Keď náhodou niečo čítam a máš tam chybu, poviem ti. Tým to končí. Nezaujímaš ma. Ani ty, ani tvoje slová, ani tvoj pravopis.
    Si úprimná ty a povieš, keď máš niečo na jazyku, tak k tebe mám rovnaký postoj.
    Nemám dôvod ani zámer ti ublížiť.
    publikované: 10.02.2009 14:11:06 | autor: OLO (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. je divne,že ťa nezaujimam a už v dvoch ,či troch mojich člankoch si mi nechal/a stopu..
    ale.. nezazlievam ti..
    prejaviť záujem o mna sa dnes už nehodí..radšej..:)))

    a ano..diakritiku mi ničia všetcí tí IT pracovníci,ktorí sa s nou nekamarátia.. takže.. nech mi je odpustené..:)))
    publikované: 10.02.2009 14:16:17 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  30. MissEllie odpustenie odpúšťajúcim.
    Ak vieš, čo naznačujem.
    Ešteraz, ak niečo prečítam, vieš to. Úplne presne. Nemyslím, že z toho "kvanta" sa dá usúdiť, čo tu prezentuješ ty.
    A tiež si nemyslím, že som "IT pracovník, ktorý sa s tebou nekamaráti". Presnejšie, nemyslím, že na mňa sedí aspoň časť z toho.
    publikované: 10.02.2009 14:19:38 | autor: OLO (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. jan, v svojej odpovedi
    vesper si napisal na zaver: "Len mu to dovol". velmi presne. mnoho krat, prave netrpezlivo a s vedomim svojho ja, som nechcela dovolit, ale vcas som to pochopila a precitila to jednoduche: "Len mu to dovol" :)
    paci sa mi velmi diskusia, citim sa u teba dobre, vdaka ti :).
    publikované: 10.02.2009 14:26:49 | autor: kordelia (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. ER, Ellie...)))
    Je jasné že máte každá toho svojho. Viete čo je na tom super?
    Že to nie je ten istý...:)))
    ER, vlastne ty si príčina môjho zamyslenia...
    publikované: 10.02.2009 14:31:12 | autor: Jan (e-mail, web, autorizovaný)
  33. OLO.. :)))
    tí IT pracovníci sa kamaratia so mnou.. ale nekamaratia sa s diakritikou.. poväčšinou..:))

    k ostatnému.. necitim voči tebe hnev.. ani zášť.. cením si všetko,čo robíš pre vylepšenie mojej prítomnosti na blogu..:)))

    ale vážne..:))
    publikované: 10.02.2009 14:34:44 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  34. láska je veľmi príjemná biochemická reakcia :)
    publikované: 10.02.2009 14:40:07 | autor: em (e-mail, web, neautorizovaný)
  35. MissEllie potom to berieš dobre. Čo sa ti nestáva často.
    Konečne si ma niečím potešila. Tiež vážne.
    publikované: 10.02.2009 14:43:10 | autor: OLO (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. Jan - pekné zamyslenie...
    Niečo ako túžba, nádej, sen, ale aj skúsenosť, nespočetné množstvo zážitkov, bilancia, životná múdrosť. Avšak, prepáč, ale tisíc mužov v jednom by som nechcela zažiť "na vlastnej koži", ani nebodaj tisíc tvárí jedného muža. Ono to zneje poeticky aj tých tisíc žien, ale niekedy je toho až až keď sú len dve napr. v tele Blížencov. :-) A potom - podstatná je rovnaká vlnová dĺžka, vzájomné dopĺňanie sa do jednej mozaiky spoločného šťastia...
    publikované: 10.02.2009 14:53:16 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  37. Jan
    veľmi sa mi páči ako uvažuješ a úplne s tebou súhlasím .Máme viac tvarov a čím viac tvarov si vieme v partnerskom vzťahu navzájom odhaliť,či objaviť, alebo prebudiť , tým je ten vzťah bohatší a vzácnejší
    publikované: 10.02.2009 22:15:45 | autor: iris (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. :) nj
    milovanie v rôznych podobách aj s jedným mužom (a zároveň tisícim) je veľmi dôležité...už viem, o čom rusalka hovorila, keď spomenula teba :) a súhlasím s tým, že ak nechce, je to problém väčší ako keď nemôže...hm, len ako to bolo pri Oliverovi?
    publikované: 10.02.2009 22:25:35 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  39. Ján, ja som nemal úmysel Ťa chytať na nejakom slovíčku "mať"...
    ... reagoval som preto tak, lebo najsilnejšie som cítil to vlastníctvo z tejto vety, že " Chcú toho druhého iba pre seba! ". Život prináša v dôsledku sociálneho a spoločenského postavenia obidvoch partnerov také životné situácie, že je potrebné sa o toho druhého "deliť". Samozrejme, že nemám na mysli nejakú neveru, ktorú považujem za najväčšiu urážku partnerského vzťahu...
    publikované: 11.02.2009 06:48:38 | autor: maco (e-mail, web, autorizovaný)
  40. em?!...:))))
    Ktorá z BV ti prijme, že láska je len príjemná biochemická rekacia?
    Tá ktorá má rada tvoj humor, tá ktorá ťa ľúbi a teší sa na každé tvoje slovo, ta ktorá, alebo tá ktorá....?
    Tá, ktorej tu zverejnené písmenká tak rád čítam a ktorú poznám ako ER, tak tá neprijme, že láska je len príjemná biochemická reakcia...:))
    publikované: 11.02.2009 08:43:06 | autor: Jan (e-mail, web, autorizovaný)
  41. Marti,
    ďakujem za pozretie. Tisíc mužov a tisíc žien, ti nesedí? Možno si si iba na nich už zvykla. Poznám ťa len z písmien, ale ja som už v tebe "tisíc" žien spoznal. A je ich v tebe ešte aspoň tisíc.
    Blíženci v tebe... ja na zverokruh nedám ani za mak, ale vraj sme si podľa neho blízki....)))
    publikované: 11.02.2009 09:04:00 | autor: Jan (e-mail, web, autorizovaný)
  42. ...:)))
    Iris, maco, kordélia - ďakujem
    Dionea. Oliver mal iný problém. S ním to až príliš vela žien chcelo. No a nechcel si nechať "odtrhnúť rukáv"...:))
    publikované: 11.02.2009 09:10:57 | autor: Jan (e-mail, web, autorizovaný)
  43. Jan
    Ak myslíš... :-)) To vieš, to bolo také to moje prvotné z rýchlika. Možno to chcelo hlbšie zamyslenie - z mojej strany. Želám Ti pekný deň!
    publikované: 11.02.2009 09:24:28 | autor: MB (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014