Keďže sa firemné blogy môžu podľa uváženia používať na rôzne účely a taktiež môžu mať rôznych autorov, možno ich z jednotlivých hľadísk deliť napríklad na:
- blogy zameriavajúce sa na značku (Branding),
- blogy zameriavajúce sa na kampaň (Campaigning),
- produktové blogy,
- zamestnanecké blogy,
- CEO Blog,
- vedomostný blog (Knowledge),
- servisný blog,
- krízový blog,
- politický blog,
- tematický blog,
- zákaznícky blog,
- kultúrny blog,
- marketingový/PR blog,
- investorský blog,
- sociálny blog,
- technický blog.
Toto delenie uvádza autor Peter Wolff vo svojej knihe "Die Macht der Blogs". Okrem tohto delenia, rôzni autori uvádzajú aj ďalšie alebo príbuzné druhy firemných blogov. No myslím, že uvedené delenie je dostatočne podrobné.
Druhy firemných blogov
26.11.2008 23:28:36
V literatúre možno nájsť mnoho rôznych delení firemných blogov. Tu vám ponúkam jednu z možností, ktorá je podľa môjho názoru dostatočne obsiahlá a výstižná.
Komentáre
Blogy na webe