Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Politická kamufláž – rozhodujúca metóda vlády R. Fica

...Ak je v jednom „súbore“ toľko neschopných hráčov, ako potom môže byť schopný ich „dirigent“? ...

Kamufláž obecne znamená  dosiahnutie takého stavu, keď sa niečo  navonok  má javiť inak, než akým skutočne je. A čo to má spoločne s politikou R.Fica?

Keď R.Fico v roku 2006 vyhral so svojou stranou voľby,  určite som nebol sám, komu bolo už od začiatku podozrivé  vytvorenie koalície SMER-SD, HZDS-ĽS a  SNS. To preto, lebo neexistovalo  nič, čo by  dávalo záruky, že sa Slovensko počas ich vládnutia,  bude aj naďalej úspešne rozvíjať.  Okrem jedného spoločného prvku, a tým je vládny populizmus. Teraz je  už viac než isté, že R.Fico má ostatné strany v koalícií skutočne len preto, aby na nich zvalil vinu za  chyby, ktorých sa počas svojej vlády dopustil. Kto aspoň trocha chce, a nemá zaslepené oči populistickými rečami R.Fica, tak tieto jeho chyby  môže vidieť tiež.

Určite si spomeniete napríklad  na jeho sľuby o dokončení diaľnice Bratislava - Košice do roku 2010, či na  zvyšovanie zamestnanosti, alebo na sľuby o zvyšovaní dôchodkov a sociálnych dávok a podobne. A výsledok? Diaľnica v roku 2010 dokončená nebude. Nezamestnanosť počas jeho vlády sa zvýšila na viac ako 300 tisíc nezamestnaných občanov. Zaviedol síce vianočné príspevky pre dôchodcov a zvýšil niektoré sociálne dávky, ale  sociálna poisťovňa už pomaly ale isto vyčerpáva svoje rezervy. A vláde zrejme nepomôžu ani finančné prostriedky z EU, lebo zatiaľ ich čerpá len na 17%.  Dosť problémov aby pokazili reputáciu každej vláde.

A tak teda R.Fico musí niečo urobiť, aby sa zbavil vlastnej zodpovednosti za padajúce hospodárstvo SR. Veď voľby do parlamentu sú už o rok a tie chce pokiaľ to bude len troška možné, zasa vyhrať. Finančná a hospodárska kríza je síce dobrou kamuflážou, ale akosi nezaberá, lebo náš občan na vlastné očí vidí, že  kríza je síce celosvetová, ale v takom  Česku, Poľsku ba aj v skoro zbankrotujúcom Maďarsku nielenže  dostane väčšinu tovarov, ktoré potrebuje oveľa lacnejšie než doma na  Slovensku ale tiež vidí, že  občania spomínaných štátov sa majú  možno lepšie, než sa máme  my na Slovensku.  Preto  treba verejnosť presvedčiť, že  za našu mizériu ktosi môže viac než finančná a hospodárska kríza. A tým niekým sú  ministri,  a pokiaľ možno tak tí ministri, ktorí nie sú za SMER-SD. Takže R. Fico má vinníkov a tým, že na nich ukázal a ako neschopných ich aj povymieňal, zasa len kamufluje svoje vlastné chyby.

Poviete si, že som zaujatý proti terajšej vláde. Nie, nie som. Poviem prečo. Ak by  totiž R.Fico nebol populista, ale zásadový a principiálne čestný politik, o čom sa márne snaží politicky zorientovaných občanov presvedčiť, potom by tieto vlastnosti mal použiť už pri navrhovaní kandidátov do ministerských kresiel. Takto by bez problémov zistil, že mu V. Mečiar a J. Slota navrhujú do ministerských funkcií ľudí, ktorí nato nemajú žiadne predpoklady. Lenže on to neurobí pri ich navrhovaní, ale až po ich vymenovaní. A toto je mierne povedané aj určité politické chrapúnstvo R. Fica. Lebo, ak by takto striedal ministrov vo svoje súkromnej vláde, bol by to jeho problém, ale on to robí vo vláde, ktorá je financovaná z našich daní.

Takže podľa mňa, ak má predseda vlády vo vláde toľkých neschopných ministrov, tak zato určite môže aj on sám. A tak sa asi nie neprávom, treba  opýtať:  Ak je v jednom „súbore“ toľko neschopných hráčov, ako potom môže byť schopný ich „dirigent“? 

Prajem príjemný a pekný víkend. doko


Komentáre,názory | stály odkaz

Komentáre

  1. Doko, tých sľubov tu bolo od kdekoho
    inak Fico nezaviedol vianočné pre doch..ale to je jedno, ja sa mám aspoň na koho pozerať, fešák Počiatek, Kaliňák, Maďarič...a som rada, že ten čo, všetko vie a všade bol, je tam kde je ...O_ô
    publikované: 09.05.2009 15:40:45 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  2. takych fesakov uz bolo viac
    co tak hitler, ten sa tiez pacil ludom ?
    publikované: 09.05.2009 17:05:57 | autor: smoliar (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. je to smutne..
    niekedy sa normalne hambim ze som slovak, ked vidim ze vacsina tohto dementneho naroda stale voli takzch primitivov ako slota meciar gasparovic, a samozrejme nasho populistickeho falosneho robka ficura, s neuveritelnym talentom oblbovat ludi.A najhorsie je ze napriek seckym svinstvam ktore sa tu deju, oni z toho nic nemaju, veselo si dalej porusuju zakon, nastenkovy tender sem nastenkovy tender tam ..a ako keby nikto necital noviny, alebo si mam fakt mysliet ze ti slovaci tje noviny citaju, ibaze vacsina z nich je fakt taka dementna a nechce im to v hlavach dojst co sa tu robi??
    publikované: 09.05.2009 17:15:35 | autor: viktor (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. Doko
    nie, nie si proti vláde zaujatý. Je to tak. Pán RC je veľký orátor, alebo oreátor. No a niektorí si myslia, že ten, čo veľa reční aj pravdu vraví. No a vrana k vrane sadá a spomeňte si, že aj jeho dvaja súkmeňovci toho masla na hlave mali až až
    publikované: 09.05.2009 20:39:06 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. Osmelím sa a tiež sa vyjadrím Doko,
    máš pravdu, o tom niet pochýb. No.
    No, keď sa v prvobytne pospolnom kapitalisme vyhrávajú voľby tak, že musí pravičiar ísť do koalície s komunistom, keď internacionalista potrebuje nacionalistu, aby vôbec zostavil nejakú vládu, čomu sa čuduješ?
    Dohody nepustia, ja mám tohle, ty tamto. Lebo sa ti na to vyprdnem a voľby si vyhral celkom zbytočne.
    Všetky doterajšie vlády na Slovensku boli hlavne o kradnutí v prospech spriatelených akcioviek a sro. Všechno, čo sa rozkradlo je tajné. Občanom je do toho hovno.
    Lebo vodcovia, nemajú ani záujem, aby niečo demokraticky fungovalo.Keď bude najhoršie, zvedieme to na tých pred nami.
    Prosím Ťa pekne, aký štát chce riadiť právnik JRD, výpravca z vlakovej stanice, pracovník fakulty marxismu-leninismu? Námestník riaditeľa komunálnych služieb malého mesta tu rozpúta tretiu svetovú, je možno najbohatší človek v republike.Koho chce zastupovať člen Hitlerjungend a absolven diverzního kurzu hitlerovskej armády?
    Veď je smiešne, nad niečím takým sa vôbec pozastavovať, nieto sa ešte naštvať!
    A vieš, čo?
    Môžeme si za to všetci. Plne si to zaslúžime. Že týchto zaslúžilých "politikov" nepošleme jednou na vždy do prdele! Tam kam patria.
    publikované: 09.05.2009 20:54:54 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  6. ja nie som politológ,
    Miťo, veď to by bola paráda poslať ich do prdele. Problém je ale v tom, že ľudia počúvajú, ale nepočujú, alebo počujú, len čo chcú, a preto dopadli voľby /nielen posledné/ ako dopadli a nemáme , a dlho asi ešte mať nebudeme, vhodného vodcu nášho malého národa.
    publikované: 09.05.2009 21:36:42 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. No dobre, však súhlasím s Tebou, Vasilisa 26,
    ale kto za to môže?
    Odpoviem si sám. No predsa my!!
    Lebo si nevieme predstaviť, a je to tak nastavené, že by voľby nevyhral nikto!
    A čo potom?
    Poviem Ti. Absolutne nič by sa nestalo.Podnikalo by sa tak ako doteraz, kradlo by sa , nik by za nič nemohol.
    publikované: 09.05.2009 21:43:57 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  8. Miťo
    samozrejme, kradlo sa prv, aj sa bude. S jedlom -mocou rastie chuť
    Ale neviem si predstaviť, že by NIK nestál na čele . V akejkoľvek spoločnosti, bol niekto v popredí. V rodine sú si manželia rovnocenní, musí byť vždy niekto o krôčik popredu, aby ho mohol druhý dobehnúť, potom predbehnúť a takto sa posúvali dopredu.Ak to nefunguje, dochádza k rozkladu. Nebolo by to aj v inom modele tak isto? Ak by nik za nič nemohol, postupne by niekomu došla trpezlivosť a začali by "vendety". Takže predsa ten právny štát , aj keď s niektorými pokrivenými zákonmi, je na niečo dobrý.
    publikované: 09.05.2009 22:25:06 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. Teoriu štátu a práva mám zbežne zvládnutú, Vasiliso26,
    jenže už v preambuli sa píše, že štát by mali riadiť občania. Štát sme my.Keď sa nám nesce o všetkom robiť referendá ako vo Švajcu, zvolíme si svojich zástupcov, a neni sme schopni ich kopnúť do zadku, keď nerobia to, prečo sme ich volili, tak niečo v nás je špatne.
    Tým sa vraciam k pôvodnému, môjmu, súkromnému názoru.
    Môžeme si za všechno sami!! Ahojko :-))
    publikované: 10.05.2009 08:27:09 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014