Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Dnes to Schumacherovi nešlo...

Štvrté miesto pri štarte a nakoniec predčasný odchod do boxov určite Schumiho nepotešili. Ale konečne aspoň jedna zmena na prvom mieste v seriály F1 2004.

A tak vyhral spôsobom štart-cieľ Trulli. Druhý skončil Buton, ktorý dopadol druhý vďaka haváriám Alonsa a Schumachera. Zhodou okolností obaja havarovali na rovnakom mieste. Alonso bol dlho druhý, ale pri obiehaní R. Schumachera (dával mu kolečko) narazil do zvodidiel v tunely. M. Schumacher krátko na to, po odchode Safety car sa pokúsil najsamprv všetkých pribrzdiť, ale pri obiehaní Montoyu (tiež o kolečko) sa s ním zrazil a odstrelený zrážkou narazil do zvodidiel zhruba na rovnakom mieste ako Alonso. Alonso si to zbabral sám, M. Schumacherovi neúmyselne pomohol Montoya. Tretí skončil Rubíňo, ktorý dnes oslavoval aj narodeniny, celkom dobrý darček vzhľadom na to, že štartoval dosť zo zadu.

Dnešná cena bola zaujímavá predovšetkým haváriami. Ta najhoršia nastala po explózii Satovho motora, ktorý zadymil celé okolie trate a Fisichella preválcoval zo zadu Coultharda, pričom skončil otočený naruby. Našťastie odkráčal po svojich. Potom nasledovalo niekoľko technických porúch a nakoniec vyššie dve spomenuté havárie.

Horšie ako tie havárie boli jednoznačne komentáre Petra Čambora. To čo opäť predvádzal, bola ukážka buď účinku omamných prostriedkov alebo jeho amaterizmu. Keď havaroval M. Schumacher, hodnú chvíľu sa snažil presvedčiť väčšinu divákov, že to je Rubíňo, aj keď to bolo od začiatku jasné a dokonca sa nás snažil o tom presvedčiť, keď už mal Michael prilbu dole. Možno by pomohla návšteva očného lekára, alebo odvykacia kúra. Ďalšie trapasy radšej nespomínam. Začínam závidieť ľuďom, ktorí majú Primu. Ja som bohužial odkázaný na Markízu s amaterskou kombináciou Malchárek & Čambora.

Sato

Alonso

Schumacher


News | stály odkaz

Komentáre

  1. schumiho havarka
    no, neviem, ci si to videl, alebo to tak blbo komentovali, ale Schimacher Montoyu nepredbiehal. Obaja v poradi MSC, MON isli za safety car a ked MSC pribrzdil, tak ho zozadu nabral MON. Vobec nie tak, ako to popisujes Ty.
    publikované: 23.05.2004 23:05:28 | autor: wa (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. Markiza vs Prima
    Jedinou vyhodou Markizy je, ze neprerusuje vysielanie reklamou. V minulosti som teda vacsinou z tohoto dovodu pozeral Markizu. Minule som to uz nevydrzal, tie kecy boli neskutocne a prepopl som na Primu. Dnes som rovno pozeral Primu a iba ked isla reklama, som prepol na Markizu. I tak som sa nevedel dockat a priebezne som prepinal, ci uz reklama neskoncila.
    publikované: 23.05.2004 23:08:37 | autor: wa (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. schumi
    Skutocne sa mylis v popise Schumiho havarky, je to tak ako popisuje WA az na to, ze Schumi asi nepribrzdoval, ale asi blok kolesa alebo defekt (moj nazor).
    A rovnako ani komentar na Markize neuvadzal ako ucastnika Rubina, hned od pociatku komentator Markizy uvadzal Schumiho havariu...

    Co sa komentatorov tyka, mna kedysi uzasne vytacal amaterizmus na Prime a z toho dovodu pozeram uz len prenos na Markize... Samozrejme, da sa im niekedy nieco vytknut, ale vzdy to je komentar daleko fundovanejsi ako na Prime - u nich som mal casto pocit, ze komentuju podla rozhlasoveho prenosu :-)
    publikované: 24.05.2004 07:58:28 | autor: vylevka (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. schimho havarka
    podla sprav, vraj dostal pokyn z boxov, ze ma zahriat brzdy, preto prudko pribrzdil. Blbe, ze to bolo v tunely.
    Najviac pravdepodobne je, ze chcel roztahat pole, aby ziskal odstup od Trulliho a tak mohol po boxoch, ktore ho este len cakali, zase nabehnut na prvu poziciu. Lebo Monty by ich pribrzil a to by mu mohlo pomoct. Takto to islo do kytek.

    Na Markize ma neskutocne vytacali ty dvaja tutmaci, ktory stale spekulovali (v minulom zavode, tento som nepozrel na markize), ze aka je strategia ferrari, i ked to bolo nad slnko jasnejsie a bolo jasne kto este kedy pojde do boxov. Proste sa nemohli preniest cez to, ze dve cervene auta su opat v cele. A to je podla mna na nic, ked komentor je zaroven fanusik, alebo odporca. Mne ani len trochu nezaujima jeho osobny pocit, ma komenovatovat co sa deje a nevnasat do toho osobne bludy.
    publikované: 25.05.2004 14:36:08 | autor: wa (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. to wa
    ano, to je asi jedina vec , ktora mi na Markize vadi, ze Ferrari nemaju v laske. Dnes je to uz podstatne lepsie, ale v minulych rocnikoch ta zast z nich az srsala, hlavne j jedneho moderatora, ktori uz nastastie nekomentuje... Ale napriek tomu, velmi ocenujem technicke informacie podavane Malcharkom, toto mi na Prime chybalo...

    Ale to prudke pribrzdenie v dosleku pokynu z boxov sa mi nezda, je to normalna strategia tesne pred odchodom safetycar pribrzdit pole, ale nikdy sa tak nedeje smykom. Takze to, ze sa zo Schumiho zadymilo, bolo urcite technickou poruchou (moj nazor, nezavisly na spravach - jedine, ze by mi ho vyvratil Schumi :-)) )
    publikované: 25.05.2004 14:55:28 | autor: vylevka (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. este k schumimu
    Takto to videl pilot za nimi: http://www.formule-1.cz/r-art.asp?id=10244

    Inak na prime dost casto komentuje Jarek Janis a to je omnoho zaujimavejsie ako tie kecy od Malcharka, ktory "iba" testoval a nikdy nezavodil. Janis si vyskusal i zavod a to je o niecom inom. Kazdopadne Janis je stale aktivny pilot a nie iba okecalek ako Malcharek. Navyse Jarek (aspon mi to tak pripada a moj technik, co sa mi stara o auto a je hlavnym mechanikom ceskeho ferrari teamu, kde jazdi Janis i Enge mi to potvrdil) je celkom skromny a velmi schopny jazdec. Uvidime ci dostane sancu a ci sa este do F1 neprebojuje.
    publikované: 26.05.2004 00:16:37 | autor: wa (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014