Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

POŽIADAVKY blogerky NA BLOG.PRAVDA.SK

.....SOM ZA možnosť vyjadriť nesúhlas a svoje kritické stanovisko k akejkoľvek situácii, názoru/om, skutočnosti, a to nielen priamo, ale aj cez alegóriu, humoresku, metaforu, iróniu, satiru, pamflet, esej či inú písanú formu, ktorá neznižuje dôstojnosť človeka ani prevádzkovateľov blogu či blogu samotného  
.....za recesiu, ktorá poukáže na nedostatky (pri dobrej vôli ľahko odstrániteľné), ktoré nemajú za cieľ poškodiť meno Služby, ale záujem o jeho vylepšenie - nielen blogu, ale aj vzťahov medzi blogermi navzájom, a jednak aj blogermi a prevádzkovateľmi
....za slušnosť, ktorá sa neskrýva za blogerom netlmočené dôvody, (tzn. bezdôvodné) činy (mazanie, resp. zneprístupnenie  blogov)
....teda za transparentnosť, ktorá nekalí vodu v tomto našom rybníku, nech vždy každý vie, čoho sa dopustil, čím sa previnil voči pravidlám používania blogu na PRAVDE, čo by mal zmeniť, skôr, ako mu niekto zoberie právo prejaviť svoj názor (slobodu slova) na svojom blogu a to aj preto, aby sa podobných krokov vyvarovali ostatní blogeri
...za snahu riešiť problémy chladnou hlavou v diskusiách s adminmi a nie v afekte, zlom emocionálnom rozpoložení
.....za obojstrannú úctu, aby v nej bol aj bloger ako tvorca obsahu Blogu na Pravde
...a to všetko len preto, aby sme nežili v klamstve, žiali, pokrytectve a sklamaní, ale v príjemnej tvorivej a rodinnej atmosfére
....pretože Pičuškinovci ako celá rodinka zasadla v pravý čas, aby nás upozornila na tragikomickosť celej situácie,
a práve kvôli nejasným pravidlám a vyššie uvedenému žiadam(e) o obnovenie (sprístupnenie) blogu Pičuškinovcov,

oveľa krajšie to napísala Hanka a ja sa s jej názorom a pocitmi úplne stotožňujem:

"Chybaju mi....boli pre mna ako dusok ladovej vody zo studnicky v horucom lete...skutocne horucom...
blog, kde chodim citavat  mojich oblubenych  sa stal posledne dni akymsi bojiskom, miestom, kde sa takmer vsetko akosi nahlo, pokrcilo, zaspinilo...a zrazu prisli oni,
Picuskinovci...
skveli recesisti, ktori dokazali parafrazovat to temne na blogu, zapojili vsetky konce (aspon Horny a Dolny urcite), tetky,
ujcov...sedeli spolu pri stole a  rozhutovali, co napisu a co radsej nie...konecne som sa mohla usmievat pri citani...mala som velku chut sediet spolu s nimi, diskurovat o tom aj o hentom, byt spolu s dedom na nocnej a kibicovat mu do komentov...
chcem tak vela? Komu ublizili? Priniesli na blog cerstvy vietor, tak prepotrebny usmev,  vtipne komenty..."

a usmievala som sa aj ja, Pičuškinovci nás urobili lepšími a chýbajú mi! Ak rovnako chýbajú aj Tebe alebo sa chceš vyjadriť k týmto požiadavkám, prípadne máš svoje, napíš prosím svoj názor pod tento článok. Nejdem dávať žiadne pokyny, ako na to.

Vaša podľa Pičuškinovcov sladká dia :-*

ps: tento článok prešiel menšími zmenami, pôvodne sa volal PETÍCIA ZA SLOBODU SLOVA NA BLOG.PRAVDA.SK a aj mne ako ostatným blogerom ide nielen o Pičuškinovcov, ale o BLOG ako taký a jeho pravidlá používania.

O slobode vo vzťahu mužov a žien | stály odkaz

Komentáre

  1. Súhlas
    publikované: 29.07.2009 23:44:09 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  2. noo, picuskinofci, do toho! zdravi vas Libertas Slusna.
    .
    publikované: 29.07.2009 23:48:51 | autor: bookzin (e-mail, web, autorizovaný)
  3. podpisujem peticiu a
    publikované: 29.07.2009 23:52:40 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  4. ANO
    podpisujem:)
    publikované: 29.07.2009 23:58:49 | autor: hanka (e-mail, web, autorizovaný)
  5. Už som sa vyjadril
    v inom blogu
    ale ešte raz doplním, asi dal autor adminom dôvod nato, aby ho zmazali.
    Najskôr so treba prečítať pravidlá http://blog.pravda.sk/rules.html
    publikované: 30.07.2009 00:52:54 | autor: eneko (e-mail, web, autorizovaný)
  6. ja by som sa podpisal..
    ale nepodpisem, nejde o picuskinovcov, ide o celok blog ako taky, takymito peticiami sa tu nic nevyriesi, a mam dalsie dovody, ktore sa tazko vysvetluju, ale citim... ze to vlastne podpisat nechcem.
    publikované: 30.07.2009 01:40:01 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  7. súhlasím
    .
    publikované: 30.07.2009 06:29:30 | autor: KameliaB (e-mail, web, autorizovaný)
  8. aj mne chýbajú
    a preto som za ich návrat . súhlasím s Diou .
    publikované: 30.07.2009 06:38:31 | autor: topas234 (e-mail, web, autorizovaný)
  9. súhlasím s nončom, že takto by sa to už nemalo riešiť
    ale podpisujem
    moje skúsenosti z pár fotoportálov:
    vivo.sk - na každú pripomienku členov admini odpovedajú, a ak je čo riešiť hneď riešia, to že sa konali aj online konferencie tu bude znieť asi ako hudba sakra vzdialenej budúcnosti
    fotocommunity.com - na akúkoľvek otázku pride naprogramovana odpoveď, že odpovedia do 48hod, odpoveď od kompetentného admina príde obyčajne do 8hod
    ephoto.sk - akákoľvek rozumná zmena, ktorá vyhovuje väčšine členov sa hneď uvedie do praxe
    phodia.net - všetko čo členovia navrhnú v oddelenej sekcii na to určenej sa konzultuje a ak sa zdá, že by to mohlo byť ok, tak sa to spraví
    ... mám pokračovať? kde si vážia členov to vypadá inak ako tu
    držím palce
    publikované: 30.07.2009 07:27:54 | autor: sagi (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. Teda, tu sa to zas melie, kým som ja sladko hajala...
    Mne z toho všetkého stále vyvstáva, že treba niečo robiť s pravidlami, pretože ak boli dôvodom na zneprístupnenie Pičuskinovsov vulgarizmy, tak je tu kopec ďalších blogov, ktoré ich obsahujú - takže treba v pravidlách jasne zadefinovať, ČO KONKRÉTNE adminom vadí, aby človek vôbec vedel...
    By som sa aj do toho pustila, ale som tu už iba dnes a zajtra, no a potom až za dva týždne...

    Takže aj ja podpisujem návrat SATIRY, HUMORESKY a ZÁBAVY, ktorú Pičuškinovci predstavovali, ale hlavne žiadam o VYSVETLENIE DOVODOV!

    STÁLE NIE JE ZODPVEDANÁ OTÁZKA: PREČO????
    publikované: 30.07.2009 07:34:22 | autor: Rozprávkarka (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. ahoj chlapci a ostatní blogeri:)
    tiež mi to piripadá pritiahnuté za vlasy (samotní Pičuškinovci žiadne petície za svoj blog v podstate nechceli)...dokonca súhlasím s Nončom, že by sa to malo riešiť inak, preto som tam dala svoje "žiadosti"...

    a kaktusík, dík za info o iných portáloch, rovnako si myslím, že sa to dá vyriešiť aj inak ako petíciami...

    všetkým ostatným ďakujem za podporu a prajem pekný deň :)
    publikované: 30.07.2009 07:39:51 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  12. aj ja ich chcem spet :(
    no....

    ale uz sa mi ani nechce nejako nic podpisovat... mam pocit ze ti hore na to aj tak kaslu... Je smutne ked clovek robi nieco co ho nebavi... a admini tohto blogu robia tuto pracu asi len z donutenia, pre peniaze alebo fakt neviem... a potom to tak aj vyzera... hm....

    Je viac nez smutne ked clovek, ktory sem neprispieva len si pride na blog nieco precitat.. usudi ze preco tam si? Ten blog sa javi ako vysoko nekvalitny.... hm.... som proste dnes smutna :(
    publikované: 30.07.2009 08:02:50 | autor: kiti (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. fakt len pičuškinovci priniesli na blog humor a satiru?..a recesiu?..
    a čo taký studiosso.. :))

    toto nechám na väčšie hlavy.. podla mna je problem uplne inde.. ale.. neriešim..

    publikované: 30.07.2009 08:35:37 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  14. Tiež súhlasím, že by sa takýmto spôsobom veci nemali riešiť,
    to ako by sme tu mali vyplňovať dotazníky zadarmo, áno je v pravidlách, že "nemusia nič vysvetľovať", ale "ich" mlčanie sa mi nepáči, nepáčilo sa mi to pri Račanovi, ani teraz.
    Ale uvedomujem, si že netreba mlčať, ak im bol zneprístupnený blog, kvôli tomu rozkošnému slovu Pičuškinovci (a jeho odvodenín) tak ja sa môžem len zasmiať, lebo toto slovo, pojem je fakt len na zasmiatie, škoda že niektorým nie.
    Problém nie je v tom, že či má právo niekto niektorý blog zrušiť, ...problém je v tom, že blogy sa začali zneprístupňovať blogerom, pričom nie je oznámený dôvod a doba zneprístupnenia, taká sankcia bez udania dôvodu a penále za ňu sa mi zdá porušením ľudského práva a ako taká nemá zmysel pre človeka a tiež sa mi zdá, že niektorí blogeri sa snažili svojimi návrhmi vylepšiť "vonkajšiu" stránku blogovania na tomto portáli, poukázali na niektoré veci, ktoré sa im nepáčili a sú za to sankcionovaný, alebo ich "návrhy" sú prekrývané kauzami tohto typu.
    Takže pokiaľ neviem PREČO a NA AKO DLHO bol nejaký blog zneprístupnený, nemám čo odpovedať na otázku, či chcem alebo nechcem, aby tu niekto bol.
    Ja som si všimla aj JEDNU vec, že jeden z adminov odpovedal pri podobnej petícii, takto:

    #
    Racan o obnovenie blogu nepoziadal
    naopak vsemozne sa snazi zakulisne tlacit, aby bolo zadost uspokojene jeho ego, pricom to prezentuje prave opacne. Precitajte si kludne vsetky komenty odo mna a od neho a potom pusudte, kde som ja na neho akymkolvek sposobom utocil...
    publikované: 27.07.2009 18:57 | autor: wa (e-mail, web, autorizovaný)

    ----------------------------------------------------------------------------
    ale kde má dotyčný bloger požiadať, keď nevie dôvody a dĺžku doby sankcie????? keď nevie, či môže uvalenú sankciu prijať alebo nie????
    publikované: 30.07.2009 09:25:19 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  15. myslim,
    ze viem, preco boli zmazani... nejakemu idiotovi vadili slova farar a satan.. myslel si, ze sa tym uraza cirkev.. lebo vulgarizmy, ktore vulgarizammi nie su svojim vyznamom, nikomu nevadia.. na fararov su niektori precitliveni.. doporucujem dotycnemu, aby si clanky este raz precital a nerobil blbosti. tak
    publikované: 30.07.2009 09:30:54 | autor: janusha (e-mail, web, autorizovaný)
  16. Neviem dia ,za co tu bojujes....
    ...asi si si nevsimla link, ktory na Rozpravkarinom blogu uviedla bonnie. Picuskin bol masovy vrah:
    http://debata.pravda.sk/debata.asp?iddiskuse=A070913_171050_sk_ckronika_p04

    Navyse slovo Picuskoviny mi asociuje akesi noviny o p..ovinach, myslim si , ze pre pravdu.sk nie je vhodne ak je take nieco v topke.
    publikované: 30.07.2009 12:00:10 | autor: sestko (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. sestko,
    nejde tu len o názov blogu...ale predovšetkým o komunikáciu medzi blogermi a adminmi a pravidlá používania blogu

    obsah tohto blogu nebol o p*ovinách, ale o nás všetkých na blogu...
    publikované: 30.07.2009 12:24:10 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  18. prestan predrádzat svoj clanok blogerka
    ...
    publikované: 30.07.2009 12:30:39 | autor: herman (e-mail, web, autorizovaný)
  19. herman
    nekomentuj.
    publikované: 30.07.2009 12:32:14 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  20. Diška predrádzaj svoj článok, koľko chceš a uznáš za vhodné
    predrádzali tu iní, prečo by si nemohla predrádzať ty :-))))
    publikované: 30.07.2009 12:34:55 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  21. oprava: Diuška predrádzaj svoj článok, koľko chceš a uznáš za vhodné
    predrádzali tu iní, prečo by si nemohla predrádzať ty :-))))

    publikované: 30.07.2009 12:36:05 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  22. aspoň sa mi rozšíri slovná zásoba,
    pekný deň všetkým, aj hermanovi :)
    publikované: 30.07.2009 12:37:58 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  23. už nebude už som sa postaral!
    ...
    publikované: 30.07.2009 12:38:48 | autor: herman (e-mail, web, autorizovaný)
  24. herman
    necakaj diskusiu od inych, ked ju sam zakazujes.
    publikované: 30.07.2009 12:41:16 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  25. bojim, bojim :)
    ja mám teraz svoje šťastíčko a záruku pekného dňa na hrudi...spinká a nikam neodíde ;)
    publikované: 30.07.2009 12:41:26 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  26. kristove rany, neviete toho psychopata
    co tu strasi odstranit? mne to dokonca vadi aj ako citatelovi, tie ejho kvazibiblizujuce bohorovne exkrementy citat
    publikované: 30.07.2009 12:42:06 | autor: bv (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. dionea
    "aspoň sa mi rozšíri slovná zásoba"
    to ti nerozšíri priestor pre mozog, ...takže to maš zbytočné a nerob hanbu svojmu manželovi a nezvolavaj svojim správanim na jeho hlavu pohanu, ...nerozumna zena
    publikované: 30.07.2009 12:42:34 | autor: herman (e-mail, web, autorizovaný)
  28. a moze mi niekto povedat
    odkedy je herman panom blog.pravda.sk?
    publikované: 30.07.2009 12:42:43 | autor: bv (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. BV nie nevedia ma odstranit
    a upokoj sa, mám o teba starosť.
    publikované: 30.07.2009 12:43:50 | autor: herman (e-mail, web, autorizovaný)
  30. ty o mna len nemaj starost
    brus si bic, ktorym ma zo zahrady pozenies, ty moj ideovy kastratik

    publikované: 30.07.2009 12:45:17 | autor: bv (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. herman
    nekomentuj!!!! nerozumies? zakazujes diskusiu, tak nekomentuj, pretoze si len a len spinis do ust. ak mas vyhody, ktore iny nemaju, nechaj si ich, ale laskavo NEKOMENTUJ!
    publikované: 30.07.2009 12:52:09 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  32. By som chcela vedieť, kto sa postaral,
    aby príspevok so zmeneným názvom bol publikovany o 23:15
    publikované: 30.07.2009 12:55:00 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  33. a tusim ze ja pisem na pravdu :))
    publikované: 30.07.2009 13:00:36 | autor: bv (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. re: dere 12.55 to by zaujimalo aj mna...
    .
    publikované: 30.07.2009 13:01:05 | autor: vesper (e-mail, web, autorizovaný)
  35. na výzvu admina a VĎAKA horlivéMU angažovaniU sa jedného blogera som stiahla článok z titulky,
    na základe bodu 16 s prísľubom riešenia celej situácie ZO STRANY ADMINOV koncom týždňa. Na základe bodu 16 by bolo na zváženie UPOZORNIŤ BLOGERA HERMANA, ABY VÁŽIL SVOJE SLOVÁ A NEURÁŽAL MŇA, ANI MOJ MOZOG, ANI INÝCH BLOGEROV!

    BTW. HERMAN, MOJ DEŇ JE VĎAKA TEBE EŠTE KRAJŠÍ, VECI SA POHLI DOPREDU :) ĎAKUJEM
    publikované: 30.07.2009 13:01:22 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  36. bv
    informáciu som dostal, bratislavavitae, ...možes sa tesit! Tu nikto nebzude nikomu beztrestne nadavat, ubezpečujem ta že žiadne mafianske tahy ti nehrozia, ....ale vypijes si to do dna!
    publikované: 30.07.2009 13:04:10 | autor: herman (e-mail, web, autorizovaný)
  37. bojime bojime bojime
    herman si smiesny
    publikované: 30.07.2009 13:07:38 | autor: vesper (e-mail, web, autorizovaný)
  38. herman
    ty si chory chrapun, laskavo sa prestan vyhrazat, ale mozes byt spokojny, cele si to tu zrusil...

    dionea.... admini akurat tak opijaju rozkom
    publikované: 30.07.2009 13:09:00 | autor: noncreativ (e-mail, web, autorizovaný)
  39. Bože môj, tak toto je zábava nad zábavu
    takto som sa už dlho nezasmiala :-)))))))))))))))))
    publikované: 30.07.2009 13:12:07 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  40. Tento článok NEBOL REPUBLIKOVANÝ (nejde o ten istý príspevok)
    zmenil sa názov, zmenil sa obsah, niekto tu stráca prehľad, Diuška si môže napísať tento článok znovu, lebo sú tam zmenené veci :-)
    publikované: 30.07.2009 13:15:53 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  41. drahy herman
    len to skus.
    publikované: 30.07.2009 13:18:36 | autor: bv (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. a aby som nezabudla
    mam zalohovane VSETKY vase rodinne litery. aj s bodkami a pecivom.
    publikované: 30.07.2009 13:20:25 | autor: bv (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. Dere :) kojíli sme a musím k synčekovi
    ale máš pravdu, zmenila som tam pár vecí..opýtala som sa admina, či aj napriek tomu ide o republikáciu...čakám na odpoveď ;)

    publikované: 30.07.2009 13:30:47 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  44. Pre bv
    Ahoj, podla mojho nazoru je herman je odvtedy kvazipanom blog.sk, odkedy si sa nim dala vytlacit. Podla mojho nazoru by bolo ovela lepsie, keby topka patrila tebe a tebe podobnym a na hermana podla mna plati jedina taktika a tou je ignoracia.
    publikované: 30.07.2009 13:45:32 | autor: sestko (e-mail, web, autorizovaný)
  45. sestko
    mna nevztocil herman, toho mam v pazi. popravde, vytocilo ma spravanie mnohych z tejto komunity - ktori nepovazovali za potrebne reagovat na jeho agresivne a manipulativne spravanie hned v zarodku. sameho o sebe ho pokojne viem ignorovat - ale blog.sk bol pre mna vzdy o prostredi a povedala som si, ze toto nechcem.

    z topky som sa ako vies sama stiahla uz davno :)
    publikované: 30.07.2009 13:51:12 | autor: bratislavitae (e-mail, web, autorizovaný)
  46. BV, ja osobne sa nechcem ospravedlňovať
    ale áno, sypem si popol na hlavu, že som v danej situácii reagovala, tak ako som reagovala a nielen tvoje upozornenia na určitú osobu som brala ľahkovážne, jedna blogerka mi napísala aj také niečo, že keď iní poukazujú na to, že ide o hovno, ona si jednoducho musí rypnúť, aj keď potom zistí, že to bola žumpa - a tieto jej slová zrejme platia aj pre mňa :-)
    publikované: 30.07.2009 14:03:11 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  47. Dere
    tu predsa nejde o ospravedlnovanie ani sypanie popola na hlavu. kazdy sa rozhodol zaujat postoj, aky zaujal a mal na to pravo - hoci myslim ze prave Ty si najcitelnejsie zistila ze asi nebol najstastnejsi :) stava sa. moj bol ten, ako vysvetlujem hore sestkovi - blogersky definitivne odist.

    ostala som ako citatel, niektore blogy prestat citat neviem (aj ked je pravda, ze sem nekliknem cele dni). a jasne, ze mi je stale luto, ako to "dole kopcom", ktore isty cas v tomto priestore vnimam ukazuje, ze sa kopec javi byt nekonecnym.

    pretoze mam blog.sk rada a dlho bol velmi vynimocnym priestorom.

    publikované: 30.07.2009 14:15:01 | autor: bratislavitae (e-mail, web, autorizovaný)
  48. ODPOVEĎ OD ADMINA
    nebudem citovať zo súkromnej korešpondencie, len pre úplnosť...admin sa mi za predcházajúcu reakciu ospravedlnil :) a pozdravujem hermana ;)

    publikované: 30.07.2009 15:16:45 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  49. Diuška, hneď som si myslela
    že niekto ťa musel krivo obviniť :-))) O_ô
    publikované: 30.07.2009 15:20:48 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  50. toto uz nechapem vobec
    ak clovek slusne a otvorene napise svoj nazor, tak mu hrozi vymazanie...ak sa niekto hra na boha, chce rozhodovat, kto co moze napisat a akym sposobom, pritom druhym hrubo nadava, uraza ich, vyhraza sa...to je akoze v poriadku...neviem aky vztah ma dotycny s adminom... podla vsetkeho ten na slova "boha" da...nerozumiem tejto hre a zda sa, ze uz ani rozumiet nechcem...
    Diuska, clovek s nadhernou dusou, laskavym srdcom nikomu nenadava, nehresi, nevyhraza sa, len slusne napise svoj nazor, ona je upozornena? NA CO????
    Ze nepouzila vulgarizmy, ze neutocila , ze chce mat jasne pravidla pre vsetkych? PRE VSETKYCH!

    publikované: 30.07.2009 17:34:41 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  51. ja to dost dobre nechapem,
    herman na inom mieste uvadza,ze musi nazbierat silu,aby mohol spustit komentare u seba a na druhej strane ma dost sil na to,aby chodil inde semenit tie svoje dristy na inye blogy.neni to nahodou neopatrny krok?ved tu mu moze hocikto odpovedat stylom,ktory mu nebude po voli a on nebude moct stiahnut clanok a s nim aj komentare ako to robieva to na svojom blogu,aby nasledne mohol vypustit stary clanok ako novy,ale uz ocisteny od nepohodlnych komentarov...tak tu nic zle nanho nepiste,lebo ak je ozaj taky mocny ako sa tvari a ma nadstandardne vztahy s adminom,tak by sa este mohlo stat,ze by sa Dii stiahol clanok,alebo nebodaj cely blog.
    publikované: 30.07.2009 18:49:41 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  52. bonnie...
    ..."tak tu nič zlého naňho nepíšte...." to nemyslíš vážne? že?
    publikované: 30.07.2009 19:21:54 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  53. Snezka,
    myslim to vazne.videla si hermanov clanok,ktorym obhajuje lord-blog-podla vsetkeho svoj,jak si myslia blogeri,ze nevadi,ze je vulgarny,ze je utocne zamerany na konkretnych blogerov konkretnymi slovnymi utokmi,ale ze vadi ak vzniknu picuskinovci,ktori su namiereni "proti niecomu"?a picuskinovci isli dole.nikdo tomu nerozumel a nechapal tomu kroku,akurat iba herman to dokaze odovodnit.dokonca vedel,ze admini cakali,ci picuskinovci nezacnu produkovat jarne poeticke verse a ked videli,ze nie,sundali ho.plane uistenie,ze nikde nie su trpene podobne blogy je len naivnym prianim niekoho konkretneho,pretoze tomu tak samozrejme nie je.na uzemi,do ktoreho nezasahuje herman tomu tak samozrejme kludne je.tam sa naopak netrpia uchylarny typu lord,ktory podla hermana nevznikol preto,aby zvestoval svetu smradlavu onú.hovorim ti,pekne by sme mali na neho,ten pouziva ine lubrikanty,aby sa dobre a hlboko niekam vtisol...
    publikované: 30.07.2009 19:37:45 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  54. bonnie, malý čertík
    si úžasná :-) ak ti bude ten hermafrodit robiť problémy, zavolaj nám do klubu, hej?
    publikované: 30.07.2009 20:20:56 | autor: warrior (e-mail, web, neautorizovaný)
  55. War,
    dakujem,anjelik,ale on mi problemy robit nemoze.ibaze by zas namazal a nabehol sa hodit o zem pred adminov a vydupkal si nejake potrestanie pre mna.on sa im kazdym spotom a komentom zalieca a splha u nich,ak neni teply a nejde po nich z tychto dovodov,tak to vidim len tak,ze mu z toho plynu ine vyhody.niektori ludia pocuju na fukanie praskoveho cukru do zadku...:-)
    publikované: 30.07.2009 20:25:59 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  56. aj ja
    som za stanovenie presného znenia pravidiel, čo sa môže a čo nie.
    Za jeden meter .
    Som proti mazaniu komentárov ako i proti sťahovaniu a následnému nahrádzaniu článkov
    Proti používaniu vulgarizmov a nadávok-máme dosť synonimov, ktorými sa dajú nahradiť
    publikované: 30.07.2009 20:45:15 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, neautorizovaný)
  57. ňo, malý už spinká, tak som sem nazrela :)
    hani, bola som upozornená, že porušujem bod 16, ak republikujem článok, ktorý som uverejnila včera pred polnocou. Za tri roky, čo som tu, som republikovala len jeden článok a to ak si pamätáš ten o milovaní, pre teba :)

    dnes som nechcela republikovať identický článok, preto som tam pár vecí zmenila ako reakciu na Nončov článok...pretože som si tiež uvedomila, že s petíciami ďaleko nezájdeme a vhodnejšie bude článok postaviť na požiadavkách konkrétneho blogera...s tým som tam urobila menšie zmeny...lenže svojim publikovaním (po viac ako 6tich hodinách) som posunula Hermanov článok na titulke, a domnievam sa, že to v ňom vyvolalo značnú vlnu nevôle a podnikol úplne štandardné kroky nespokojného blogera (Račanov republikovaný článok totiž nebol stiahnutý), spojil sa s adminmi a myslím, že nielen s nimi...nemyslím si však, že by sa s nimi poznal viac než my ;) až tak mu nefandite...následne som článok uviedla pod pôvodným časom, aj keď so zmenami...

    avšak...nejakým zázrakom sa adminom dostalo, že v podstate nešlo o čistú republikáciu, alebo tam boli iné dôvody, netuším...namietala som aj ja v jednom odkaze adminovi, len mi to už až tak nestálo za cirkusy...článok splnil svoj účel, požiadavky sa dostali k adminovi a dozvedela som sa, že sa problém rieši a vyjadrenie k nemu sa zverejní koncom týždňa...

    na to sa mi admin ospravedlnil a upozornenie dostal herman, pravdepodobne nie v súvislosti so mnou, ale s uverejnením ďalšieho jeho článku, v ktorom pátral po osobných údajoch BV (presne som to nezachytila)...

    k hermanovi sa vyjadrovať nemienim, mne uškodené nebolo, ak by mi aj zrušili blog, svet sa nezrúti a ja by som buď písala inde, alebo skôr nikde...

    k požiadavkám by som navrhla ujasniť, čím republikovanie porušuje bod 16 a čo možno presne za republikáciu považovať...

    tiež by som nejako ošetrila tie vulgarizmy a osobné útoky či vyhrážky blogerom...čo som na blogu, nestretla som človeka, ktorý by sa takto verejne niekomu vyhrážal a urážal ho...

    komentáre by som tiež nemazala, len ak by znižovali dôstojnosť moju, mojej rodiny, či dôstojnosť ostatných komentujúcich...s tým, že by to šlo cez adminov...

    neviem, či je možné napr. zamedziť komentovanie niekomu cez IP adresu?

    dúfam, že prežívate príjemný večer, zotrvajte v ňom a nekazte si náladu ničím a nikým ;)
    publikované: 30.07.2009 21:24:19 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  58. ďakujem všetkým za vaše návrhy a požiadavky :)
    a iné názory, ktoré sa vyjadrili k súčasným problémom na blogu...

    taktiež hermanovi, že sa prejavil aj u mňa (aspoň budem mať na neho pamiatku, ak tu už náhodou neskôr nebude) a vďaka tejto (re)publikácii urobil chybu :) tzn. na niečo to predsalen bolo!
    publikované: 30.07.2009 21:30:16 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  59. Diuska, dakujem:-)
    vsetko som pochopila a idem si zopakovat to krasne milovanie:-)
    /Myslim Tvoj clanok:)))))
    Zelam Ti prijemny zvysok vecera a pokojny spanok:)
    publikované: 30.07.2009 21:50:11 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  60. pekne si to napisala, Dia,
    vidno,ze vsetko zle,je na nieco dobre a tak je to vlastne vzdy:-)
    myslim,ze problematika komentarov sa rozvadza aj u MH (http://matahari.blog.pravda.sk/detail.html?a=2e94aabc7001d4112519b4198618b72b), moj nazor je ten,ze pisat vulgarne komentare je traparna,ale mazat ich este vacsia.su vizitkou autora komentu,nie autora blogu/clanku.je to,akoby sa clovek hanbil za cin niekoho ineho.kazdy si ma za seba zodpovedat sam.pokial by mal existovat nastroj na nastavenie povolenia/zakazania komentarov,tak by sa asi nemalo selektovat,ktory komentator sa zakaze a ktory povoli,detto ajpinytie by sa snad mali obmedzovat,len ked ohrozuju server technicky,nie slovne/,ale bloger by sa napriklad mohol rozhodnut,ci k niektoremu clanku defaultne povoli komentare - ale ked ano,tak vsetky,alebo sa mu diskutovat nechce-nema cas,chut,zaujem,etc a zakaze komentare k clanku pre vsetkych.kludne nech ma aj dovody ako herman,ze nema silu pocuvat a obhajovat svoje,ci oponovat ine nazory.
    to republikovanie je pre mna spanielska dedina,vobec nechapem podla akych cyklov ci ukazovatelov sa to moze,ci nemoze robit,ale kedze to uzivatelov dost zaujima,mohlo by sa na pravidlach republikacie zapracovat,nech je jasno.
    publikované: 30.07.2009 22:01:14 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  61. bonnie, máš pravdu, je to vizitka komentujúceho...
    ale ak ide o blogera, možno by nejaké sankcie za osočovanie a ponižovanie mohli byť uvedené v pravidlách...

    a poďme skákať do perín ;)) ešte idem umyť riad a zase som hladnááááá

    hani :)) aj tebe dobrú noc ;)
    publikované: 30.07.2009 22:20:37 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  62. dia
    skvele zhrnutie, velmi ma tesi tvoj racionalny postoj :) dobru
    publikované: 30.07.2009 22:36:58 | autor: vesper (e-mail, web, autorizovaný)
  63. Dius,
    ja neviem...ja by som to nechala tak,vsak nech osocuje a ponizuje,ked je debil. mozno ban na titulku na par dni,nech sa s tym produciruje len u seba....?
    publikované: 30.07.2009 23:05:46 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
  64. možno je to tak bonnie, ako pararázoval Račan daimonia...
    cesta zákazov je cesta do pekla...mne osobné útoky vadia, najmä, ak sa mi niekto vyhráža (napr. smrťou)...aj keď ich podľa mňa zvládam celkom dobre :))

    ...každýby mal mať právo vyjadriť svoj postoj, názor( možno aj formou stupídnej nadávky), ale aj niesť zaň zodpovednosť, nie?
    publikované: 30.07.2009 23:19:08 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  65. vesper, dík :) aj tebe
    publikované: 30.07.2009 23:22:15 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  66. iste,kazdy ma niest zodpovednost
    ale ak ta chce ozaj niekto zabit,neochrani ta admin,ak mu da ban,alebo zakaze komentare.to riesia ine zlozky.
    publikované: 31.07.2009 00:43:01 | autor: bonnie (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014