Kamarát si chcel aktivovať windows, lebo si preinšatloval systém. Cez net mu to nešlo, takže to skúsil cez telefón.
Zavolal tam a dvihla mu holka operátorka a spustila to štandardné bla bla, čo ma napísane v manuály. Potom sa pustila do aktivácie. Kolegá čaká, pričom ona tam niečo robí. Po 2 minútach mu povedala, že ho prepojí na kolegu, lebo jej zmrzol komp.
Ten zasa spustil manuálové bla bla a čosi tam robil. Po troch minútach mu povedal, že mu zavolá o 5 minút, lebo sa mu zdrbol komp.
Nakoniec mu zavolala ďalšia holka - operátorka. Keď zadával číslo, zdrbal sa pre zmenu jeho komp.
Ja mam podobné skúsenosti s OEM. Zákazník si kúpil počítač. Nainštalovalo sa mu OEM-ko a o dva dni mal poriadne prepetie v sieti, ktoré porúčalo 90% hw do kytek, prežila iba klávesnica, myš a monitor. Keď sa to všetko vyreklamovalo a zavolal som do MS, lebo samozrejme nešlo XP aktivovať koli tak rozsiahlej zmene hw, nejaký Billovec mi povedal, že nech poviem zákazníkovi, aby si kúpil nové win. Z huby mi vyšla pena, ktorou som oslintal celý telefón, keď som sa mu do neho vyvrieskal, že či je duševne v poriadku. Zákazník si zaplatí niekoľko tisíc za ich sw a vďaka zlihaniu hw ho môže hodiť do koša? Nakoniec ustúpil, zapísal si pre istotu moje dáta, keby sa asi porúčali na kávu a dal mi aktivačný kód.
Komentáre