Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Hlavou proti múru

Robo, nevím proč to robíš. Už jsem psal že od nikoho nic nechci, všechno si řeším sám. Když už nebudu moct, tak to vyřeším taky sám. Mám na sobě šestnáct kilo tuku. Je mi už skoro osmapadesát. Mám svejch starostí až nad hlavu. Taky jsem se psychicky zhroutil když mi zavřeli manželku. Nic mi neřekla, sedla do auta a vodjela do města. Hodinu jsem hledal auto. Zůstal jsem bez peněz, do důchodu dva tejdny. Tak jsem nejedl. Pomyslel jsem si že je celá spousta lidí kteří když zaplatí nájem a další poplatky, tak nemaj ani na držkovou polívku. A žijou, tak proč né já.
Oukej. Čo ale spravíš keď sa o tebe rozchyrujú výmysly. Napríklad že, citujem, hľadá aspoň jedného človeka ktorý by nechcel byť v práci kontrolovaný - či už cez lizkartu alebo obyčajným zápisom do príchodovej knihy ktorej sa on tak veeeľmi čuduje, koniec citátu, čo potom?

Problém ktorým sa zaoberám, je praktického rázu:

Ako sa v takýchto situáciách ubrániť Bez toho aby človek musel Radšej zavrieť hubu a držať krok Ak sa chce aj naďalej (v danej spoločnosti) usmievať nad výplatnou páskou, chápe to tu niekto?

PS:

Najväčšia chyba je niečo vôbec riešiť, keď to riešenie nemá, to nám raz povedal len tak mimo reči náš profesor dejepisu a vtedy sme sa smiali, že haha, koľko filozofie, ale ono to je pravda. Ale to sme zistili až neskôr, keď sme už nič riešiť nevládali a pýtali sme sa na zmysel života.
- Zara in Wonderland

Zdroj:
Každý niekam ide... (chlapec v električke, dievča na plagáte)

Problém ktorým sa zaoberám, čo myslíte, má alebo nemá riešenie?

PPS (parafráza):

Nepoznala som toho chlapca a je mi ho ľúto, ale mal dôležitú úlohu: ukázať nám že Človek (tu na Zemi) nie je človekom ale kus dobytka Lebo väčšina slušných ľudí (mysľou v zamestnaneckom pomere) stojí (po morálnej stránke) za hovno!
- Zara in Wonderland

PS3 (niečo aj pre vaše uši):

Elán - Dva a dva

Nikdy sa nenaučím v dlhých radoch stáť
Veriť že nemáme ísť HLAVOU PROTI MÚRU
Od tej hry pre dospelých nemám pravidlá
Aj keď ju okolo nás takmer každý hrá

Nechcem byť vyliečený cenou prvých strát
Vo vreckách mapu všetkých tajných zadných vchodov
Sadať si k iným ranám včera zajtra dnes
Mať presne vyrátané čo sú dve a dve

Tak ma cháp, alebo tráp
sú rôzne štýly ako sa môžme mýliť
Cháp, alebo tráp
ja veľa znesiem, mýlim sa celkom presne
Cháp, alebo tráp
hrdzaviem v daždi, neviem čo vie vraj každý
Vie, každý to vie - iba ja
nieéééé

Každý vie že dve a dve
sú predsa štyri, tak ich to naučili
V ten vzácny deň, som v škole chýbal
preto sa presne mýlim
V tom že dve a dve
sú iba štyri, tak ich to naučili
Vie, každý to vie
iba ja nie !

PS 4 you (myšlienka na záver):

Oči a uši sú zlými svedkami ľuďom ak majú surové duše.
- Herakleitos


Právo a poriadok | stály odkaz

Komentáre

  1. Už Tě nečtu psychouši.
    A klidně zveřejňuj co chceš. Jen Tě upozorňuju, že už nikoho nebavíš, chápeš,magore s matfyzom? Já tam taky studoval, tak poznám ty týpky.Drbnutý.
    Jsi už přes rok trapnej.Řeš si Ludolfovo číslo, nebo pět, ale postupně, Maxwellových transformačních rovnic, nebo se dej na objasnění kvarku, nebo získej Nobelovku za objasnění teorie chaosu, dělej to čemu rozumíš a nevotravuj s takovejma krávovinama. Si neschopák, mámě na krku, kterej mele vo nespravodlivosti. Kandiduj na soudce, magore ujetej. Kde je jaká spravedlnost? Vidíš nějakou? Ani když se votočíš? Taky nic? Jediná je přesně nad Tebou. Že až příjde Tvůj den, necháš tu všechno a odejdeš, tak jak jsi přišel , a vyřádí se na tobě pitvológ. )))))
    publikované: 26.07.2011 11:41:47 | autor: Mito (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. Hele Mito neautorizovaný, kolemjdoucí šmejde,
    zvykni si na to, že Miloslav nikdy nekomentuje jako neautorizovaný. Už jsi to skoušel Ty svině zákeřná, jenže jsem si změnil heslo, tak máš problém A budeš ho mít ještě větší. - Ještě jednou to skus a budeš mít co vysvětlovat, šmejde vydrbanej. Je taky něco jako internetová policie. Vono se vo tom málo ví. Hackere zasranej! :Mito

    Miťko, porušil si svoju zasadu :) alebo je to fakt niekto iný? - čaves.
    publikované: 26.07.2011 12:11:21 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  3. Second service
    aneb: Kde je jaká spravedlnost?

    Robo, nevím proč to deláš. Proč chceš prorazit hlavou zeď? Zmiř se s tím že Bonnie & company nikdy nikde (ani pro živého boha) neuznají že si Vasilisa vymýšlí. No a co ? že není pravda že hledáš aspoň jednoho člověka který by nechtěl být v práci kontrolovaný - či už lízkartou nebo zápisem do docházkový knihy a že se nad tím divíš. Nediv se! Dle nás jsi jen kus dobytka a nic víc - hovado který je potřeba zlomit a na tom co zůstane, možná, můžeme vystavět odolnýho člověka! A to je celý. My tě chápat nechcem, my tě radši budem trápit! Specialně já jsem na to cvičenej. Není to vo zelenom gumáctví, jak velice rád zdůrazňuješ. Je to vo tom dokázat se postarat sám o sebe a kamarády když už není vůbec nic. Jenomže vono stále neco je! Sám si můžeš za to že tě vyrazili. Já bych tě vyrazil taky. Bonnie má pravdu: jsi votravnej, umanutej, malichernej a měli bychom obavy že bys rozvrátil celý team, takového zaměstnance my mezi sebou neznesem! Jsi magor, rozumíš, a já Tě chtěl vrátit mezi lidi. Jsou to svině, musíš si zvyknout! Jinak skončíš pod balkónem!
    publikované: 26.07.2011 19:34:22 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  4. Robo, jsem to já.
    Ale už tu nefunguju. Jen tak vhlédnu. Uvidím kolik duší natáhneš do svého tisíciletého problému. Ať se Ti daří, příteli na Fasabůku )))))
    publikované: 26.07.2011 20:49:09 | autor: Mito (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. Istým spôsobom sociopat
    nazdar Miťo, a zase ne-autorizovaneý... :) to preto lebo tu už nefunguješ? Stratil si so mnou nervy? :) Takže už nekomentuješ? Predstav si že aj Grigoriy to tu zabalil. Mne rovno pod rukami. Píšem si tam rad za radom svoje komenty a zrazu po odoslaní stránka fuč! Normálne ma to nakrklo že som si až povedal: "ten hajzel to zmazal," tak ma to prekvapilo. Ale poslal som odkaz-autorovi:

    = O sile bezočivosti # 18:03, 25.07.2011

    Grigoriy, to nemuselo byť, zmazať si najprv článok a hneď potom aj celý obsah svojho blogu, prečo si to spravil? Ja a myslím že ani Šošo nie sme proti Tebe zaujatí. Ak som sa Ťa nejako dotkol tak mi to prosím Ťa prepáč. Mrzí ma (a nie je mi jedno) že si takto odišiel. Dúfam sa vrátiš, dovi.
    publikované: 26.07.2011 21:16:23 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  6. Späť k téme
    And by the way, dobre vravíš, Miťko, je to problém (víc než) tisíciletej... :)
    publikované: 26.07.2011 21:37:45 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  7. robentin !
    - rob so sebou niečo !!!
    publikované: 27.07.2011 06:53:54 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  8. Direktíva
    dobré ránko Vyfack-naivka, dik za radu :) ale odpovedz: Problém ktorým sa zaoberám, čo myslíš, má alebo nemá riešenie?
    publikované: 27.07.2011 07:16:31 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  9. Poučenie
    Pokud je v nějakém procesu více rozporů, jeden z nich musí být rozporem hlavním, hrajícím vedoucí a rozhodující úlohu, zatímco zbytek zastává vedlejší a podřízené pozice. Tudíž při zkoumání jakkoli složitého procesu ve kterém dochází ke dvěma či více rozporům, musíme vynaložit veškeré úsilí na nalezení rozporu hlavního. V okamžiku kdy je tento hlavní rozpor pochopen, všechny problémy se dají snadno vyřešit.
    - Mao ceTung
    publikované: 27.07.2011 07:25:33 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  10. Nalezení rozporu hlavního
    Takže ešte raz, vážení... čo myslíte, PROBLÉM KTORÝM SA ZAOBERÁM, má alebo nemá riešenie?
    publikované: 27.07.2011 07:29:29 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  11. robentin...
    problém - má vždy viac riešení a záleží na nás,aké si vyberieme...
    a Ty si si vybral svoje riešenie
    - nevedel si presadiť logické riešenie problému,nechal si sa vyhodiť zo zamesrnania a rok-y sa TU na to sťažuješ.
    Čo od nás chceš ešte počuť ?
    publikované: 27.07.2011 08:05:23 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  12. Problém ktorým sa zaoberám
    aneb: Čo od vás chcem počuť

    Čo spravíš keď sa o tebe rozchyrujú výmysly. Výmysly! Počuješ? Ako sa v takýchto situáciách ubrániť Bez toho aby človek musel Radšej zavrieť hubu a držať krok Ak sa chce aj naďalej (v danej spoločnosti) usmievať nad výplatnou páskou, chápe to tu niekto? - Inými slovami, čo spravíte aby pravda zvíťazila nad klamstvom?
    publikované: 27.07.2011 09:01:40 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  13. robentin...
    - čo môžem ovplyvniť - ovplyvníím.
    čo nemôžem ovplyvniť - neovplyvním
    - to je moja filozofia :-)
    publikované: 27.07.2011 09:16:29 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  14. Ovplyvňovanie
    Ževraj hľadám aspoň jedného človeka ktorý by nechcel byť v práci kontrolovaný - či už cez lizkartu alebo obyčajným zápisom do príchodovej knihy ktorej sa (údajne) tak veeeľmi čudujem, - tiež si to myslíš?
    publikované: 27.07.2011 10:23:18 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  15. Každý vie že dve a dve sú predsa štyri
    Alebo spýtam sa Ťa ešte inak: Pomohla by si mi presatiť (logické resp) rozumné (a ľudské) riešenie problému?
    publikované: 27.07.2011 10:53:16 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  16. Presadiť rozumné riešenie problému
    sa snaží každý - no nie vždy sa to podarí.
    Keby sa dal vyhodiť z práce ešte jeden kolega,pretože zastal Tvoj postoj...- on by bol Tvoj človek ?

    ELÁN je moja srdcovka ! :-)
    publikované: 27.07.2011 13:08:20 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  17. Nechcem byť vyliečený cenou prvých strát
    Prečo by sa musel dať vyhodiť? Myslíš že v manažmente podniku sedia iba nerozumní k***ti? - ps: aj mne sa páči tá pesnička - je presne o takých ako ja :)
    publikované: 27.07.2011 13:57:10 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  18. Tak v čom
    je problém ?

    Mne pomáhala "Smrtka na Pražskom orloji"...
    publikované: 27.07.2011 14:46:47 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  19. Hra pre dospelých
    Nuž problém je v tom že z hľadiska manažmentu podniku (a celého ansámbla zamestnancov) sa rozumné (a ľudské) riešenie dajakého procesu už nemusí (inak z pochopiteľných príčin) javiť ako rozumé A potom tu na mňa Miťko vyskakuje že ty psychopat, Kde je jaká spravedlnost? Vidíš nějakou? Ani když se votočíš? Taky nic? Jediná je přesně nad Tebou. Že až příjde Tvůj den, necháš tu všechno a odejdeš, tak jak jsi přišel, a vyřádí se na tobě pitvológ. A rehoce sa tomu jak sprostý - čo na to povieš, na takéto jeho reči, pomáhajú (k uvedomelosti)? - ps:

    http://www.youtube.com/watch?v=bqqUHhzMjOY&feature=related

    Óóóóóóóo - óóóóóóo... Óóóóóóóo - óóóóóóo
    Tej kráske na pražskom orloji
    Odkážte že o ňu vôbec nestojím
    Nech si ďalej máta na veži
    ja verím že budem stále žiť

    nech si na mňa čaká každý deň
    Ja jej na to rande nikdy neprídem

    - hm, to určite...
    publikované: 28.07.2011 09:26:50 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  20. ...
    pozývam vás všetkých na pivo,
    kašlem na smrť ,verím na život...
    publikované: 28.07.2011 09:39:06 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  21. Áno
    tak sa spieva v tej pesničke... - Nanananááá nana nanananááá... Nanananááá nana nanananááá... Nanananááá nana nanananááá... Nanananááá nana nanananááá...
    publikované: 28.07.2011 09:58:50 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  22. robentin...
    Pocit bezmocnosti nás nespasí.
    publikované: 28.07.2011 12:00:50 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  23. Pocit bezmocnosti...
    Kde je jaká spravedlnost? Vidíš nějakou? Ani když se votočíš? Taky nic? Jediná je přesně [ta] nad Tebou. Že až příjde Tvůj den, necháš tu všechno a odejdeš, tak jak jsi přišel, a vyřádí se na tobě pitvológ. :Miťo

    takže milá Vyfack-naivka, hm, múdra si :) jak Šalamúnova riť... - sorry ale uvedom sa že tu plačes na nesprávnom hrobe. To povedz tomu šašovi počmáranému čo sa tu na mňa {26.07.2011 11:41} osopuje pre nič za nič. To hovado ma nepochopí zrejme nikdy. To hovado ma vie iba trápiť.
    publikované: 29.07.2011 09:32:45 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  24. a načo Ti je potrebné
    aby Ťa Mito pochopil ?
    - nie každý nás chápe...a my nechápeme každého...
    publikované: 29.07.2011 15:16:19 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. Je potrebné...
    Verím že keby ma bol býval pochopil, nenadával by mi do psychopatov - leda zo srandy.
    publikované: 29.07.2011 16:40:54 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  26. On - keď Ťa nechápe
    -Ty si to nemusíš pripúšťať k srdcu...
    Každý máme iné zážitky v živote...a preto sa nechápeme vo všetkom.
    publikované: 30.07.2011 10:11:03 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. Pripúšťať k srdcu...
    To áno - nemusím - ale vyhukuje tu po mne jak sprostý. A možnože aj sprostý je! Tiež podľa neho som zrejme burič nabádajúci ľudí aby došlo na pracoviskách k anarchii bez kontroly, bez pravidiel, bez zásad. Čo sú toto za výmysly?
    publikované: 30.07.2011 15:57:31 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  28. robentin !
    Každý si je zodpovedný za svoje chovanie...
    publikované: 30.07.2011 18:49:50 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. Frázy, frázy a ešte raz frázy
    Vyfack-naivka, mňa z Teba tuším jebne...
    publikované: 31.07.2011 23:07:18 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  30. Alebo z toho
    že sa nevieš vyrovnať so skutočnosťou...a nevieš ju ani zmeniť...
    publikované: 01.08.2011 06:54:24 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  31. Skutočnosť
    je však taká že moje OVPLYVŇOVANIE na Teba zdá sa neúčínkuje. Si voči nemu imúnna a nahováraš mi tu že to vo mne je chyba. Pre víťazstvo pravdy nad klamstvom nerobíš vôbec nič. Ba práve naopak. Ževraj hľadám aspoň jedného človeka ktorý by nechcel byť v práci kontrolovaný - či už cez lizkartu alebo obyčajným zápisom do príchodovej knihy ktorej sa (údajne) tak veeeľmi čudujem, - tiež si to myslíš?
    publikované: 01.08.2011 08:56:02 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  32. Pre víťazstvo pravdy nad klamstvom
    sa musí veľa obetovať...a pravda sa aj tak ukáže len po čase,keď sú ľudia na ňu pripravení...-Ja tiež robím len čo je v mojich silách :-)
    - v Tvojom prípade neboli na ňu pripravení a neboli vhodné podmienky na pravdu z Tvojho pohľadu...
    - skús predkladať ľuďom pravdu z ich pohľadu !
    a vtedy to bude správna argumentácia a oni uznajú Tvoju pravdu...
    ale to je naozaj ťažké,pretože vtedy musíme druhého človeka pochopiť na jeho úrovni.

    Nikto nemá rád,ak mu druhí podrývajú autoritu,ale tiež nie s každým pristúpia na spoluprácu.
    - v Tvojom prípade sa to potvrdilo a dopadlo to tak,ako dopadlo...
    publikované: 01.08.2011 14:48:28 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  33. Z ich pohľadu
    hľadám aspoň jedného človeka ktorý by nechcel byť v práci kontrolovaný - či už cez lizkartu alebo obyčajným zápisom do príchodovej knihy ktorej sa (údajne) tak veeeľmi čudujem, - tiež si to myslíš? - ps: Koľko ráz ešte budem musieť zopakovať tú otázku kým si ju všimneš?
    publikované: 01.08.2011 16:13:25 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  34. Konkrétne o koho ide
    Z ich pohľadu = z pohľadu Vasilisy & company.
    publikované: 01.08.2011 16:56:48 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  35. Che che chjo..
    takze chces aby pravda zvitazila nad klamstvom? das jej mec! nech! a useknes si hlavu..:DD :P
    publikované: 01.08.2011 17:20:22 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. Konkrétne o akú pravdu a lož tu ide
    Pravda: A to v ktorej firme ešte nemajú turnikety? :) Kvôli jednému k***tskému zápisu do dochádzkovej knihy by som určite nestál v šóre na vrátnici (jak taký debil). Hneď by som vyletel za riaditeľom do kanclu na vrchné poschodie a spýtal sa ho že to čo znamená do pitchy? :)

    Lož: Hľadá aspoň jedného človeka ktorý by nechcel byť v práci kontrolovaný - či už cez lizkartu alebo obyčajným zápisom do príchodovej knihy ktorej sa on tak veeeľmi čuduje.
    publikované: 01.08.2011 17:45:22 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  37. Dáš jej meč...
    Moja imho korektná výčitka: Vasilisa, to čo za interpretáciu tej mojej ANTIDIPLOMATickosti si tu predviedla? Kde tam vidíš neochotu byť kontrolovaný? Veď proti zapisovaniu sa do dochádzkovej knihy tam nie je ani slovo. Ohradzujem sa tam voči zabíjaniu času - ako píšem, vyriešiť by sa to mohlo turniketmi.

    ps: Lož = Klamstvo
    publikované: 01.08.2011 17:54:03 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  38. Usekneš si hlavu...
    Mylis sa, ani Vasilisa ani ja ta nechceme okydavat a nie je na tebe aby si posudzoval pomylenost nasich nazorov na teba a svet lebo naopak - my sa ta snazime pochopit a pomoct ti. Lenze co s tebou? Ty nechapes suvislosti, mozaiku detailov, ty sa upriamis na jeden prvok ako taky baran. Komu sa paci zabijanie casu? Skoro nikomu, hlavne ak si ho nenaordinoval sam. Turnikety v tvojom probleme by mohli byt riesenim ale nie je tvoja kompetencia aby si sa toho domahal. Mozes to akurat navrhnut. Az to budes platit, mozes aj rozhodnut. Doslo ti to? :Bonnie
    publikované: 01.08.2011 17:59:27 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  39. Neboli vhodné podmienky na pravdu...
    Bonnie, ... trošku predýchavam ... predýchavam čo si mi tu zase naložila ... že či mi došlo :) ... A uvedomuješ si že tu miešaš dve rôzne veci? Nie? Treba to vytmaviť? - Ja viem/ vidím veľmi dobre že ako Ty tak ani Vasilisa ma nechce okydávať Ale robí to! Kde tam v tom mojom ANTIDIPLOMATickom komente vidí neochotu byť kontrolovaný? Že na turnikety nie sú prachy [a teda kvôli jednému k***tskému zápisu do dochádzkovej knihy musíme (v 21.storočí - vo veku počítačov) stáť v šóre na vrátnici než sa dostaneme k pracovnému stolu či potom z fabriky domov] je druhá vec. Chápeš ten rozdiel? :) Verím že áno. Verím že nikto nemôže byť taký sprostý, taký blbec! Ale môžno sa mýlim. Môžno žijeme v Matrixe a do Teba práve tu a teraz vstúpil jeho agent, :) videla si ten film? Vieš rozmýšľať trošku filozoficky? Dá sa s Tebou pobaviť na tému toho deja?
    publikované: 01.08.2011 18:02:31 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  40. robentin...
    že - z ich pohľadu hľadáš aspoň jedného človeka,ktorý by nechcel byť v práci kontrolovaný ?
    a -zo svojho pohľadu hľadáš...? aspoň jedného človeka,ktorý by...?
    publikované: 01.08.2011 18:08:28 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  41. robertin..z nadhľadu...:
    bolo by načase-aby si už dospel..
    pre upokojenie mysle-pusti si dáky gospel..:-)
    publikované: 01.08.2011 18:56:01 | autor: rada (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. Pre upokojenie mysle...
    Vyfack-naivka, povedz, vidí sa Ti korektná moja {01.08.2011 17:54} výčitka?
    publikované: 02.08.2011 00:29:57 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  43. Z nadhľadu...
    v HRe PRE DOSPELÝCH pôsobím otravne, infantilne, umanuto, malicherne a mali by ste obavy že rozvrátim celý team - podliaci! :)
    publikované: 02.08.2011 00:59:47 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  44. Bolo by načase...
    Veru, sám nič nezmôžem. A dupľom nie s takými {01.08.2011 17:59} pomocníkmi.
    publikované: 02.08.2011 02:09:30 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  45. Mne sa už nechce
    odpovedať na Tvoje otázky...
    - dám si dovolenku...:-) - dovi,dopo !
    publikované: 02.08.2011 08:12:03 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, neautorizovaný)
  46. Čo je v mojich silách...
    Konečne dospejeme k tomu čo vlastne vám tu vyčítam A jej sa už nechce... Nevadí. :) Beztak by to bola zase iba dajaká frázovina. Si ich zhrňme: 1./ {27.07.2011 09:16} Čo môžem ovplyvniť - ovplyvním, čo nemôžem ovplyvniť - neovplyvním, 2./ {27.07.2011 13:08} Presadiť rozumné riešenie problému sa snaží každý no nie vždy sa to podarí, 3./ {28.07.2011 12:00} Pocit bezmocnosti nás nespasí, 4./ {29.07.2011 15:16} Nie každý nás chápe a my nechápeme každého, 5./ {30.07.2011 10:11} Každý máme iné zážitky v živote a preto sa nechápeme vo všetkom, 6./ {30.07.2011 18:49} Každý si je zodpovedný za svoje chovanie, 7./ {01.08.2011 14:48} Pre vítazstvo pravdy nad klamstvom sa musí veľa obetovat A bla bla blaaaa A vtedy musíme druhého človeka pochopiť na jeho úrovni {28.07.2011 09:26}:

    Problém (je resp) vidím v tom že z hľadiska manažmentu podniku (a celého ansámbla zamestnancov) sa rozumné (a ľudské) riešenie dajakého procesu už nemusí (inak z pochopiteľných príčin) javiť ako rozumé A potom tu na mňa Miťko vyskakuje že ty psychopat, Kde je jaká spravedlnost? Vidíš nějakou? Ani když se votočíš? Taky nic? Jediná je přesně nad Tebou. Že až příjde Tvůj den, necháš tu všechno a odejdeš, tak jak jsi přišel, a vyřádí se na tobě pitvológ. A rehoce sa tomu jak sprostý - čo na to poviete, na takéto jeho reči, pomáhajú (k uvedomelosti)?
    publikované: 02.08.2011 09:19:32 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  47. mno
    a preco by sa nerehotal..aj ja sa..lebo pravda je, ze je to tak..chces, nechces...a pravdou je tiez Robo ze mas na vyber , bud nepojdes alebo sa Robo pojdes liecit..skusit mozes a potom si zaskrtnes..bolo to rozumne alebo nebolo..cau
    publikované: 02.08.2011 10:07:29 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  48. Máš na výber...
    počuj Jajaj, z čoho by som sa mal ísť liečiť? Veď posnaž sa ma pochopiť - ako Vyfack-naivka radí -, na mojej {02.08.2011 09:19, 2.odsek} úrovni. Alebo je to mimo Tvojich schopností?
    publikované: 02.08.2011 23:32:40 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  49. Rada
    Jajaj, skús predkladať Robovi pravdu [že sa má ísť liečiť] z jeho pohľadu! a vtedy to bude správna argumentácia a on uzná Tvoju pravdu... ale to je naozaj ťažké pretože vtedy musíme druhého človeka pochopiť na jeho úrovni. :Vyfack-naivka
    publikované: 02.08.2011 23:47:06 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  50. Prečo by sa nerehotal...
    Uvědom si, psychouši, spravedlnost ani pravda u Jajaj & company není! Jsou to svině a vopruzovat Ťe budou tak dlouho dokud to nepochopíš a nezařadíš se pěkne mezi vostatní hovada. V lepším případe se na Tebe vyserou, magore! :O'Brienovec
    publikované: 03.08.2011 00:34:07 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  51. Predkladať ľuďom pravdu...
    A poslyš, psychouši, ten Tvůj dotaz zda takové ty jeho řeči pomáhájí k uvědomelosti, ty Jajaj & company neslyší! Namáháš se tu docela zbytečne, magore! :O'Brienovec
    publikované: 03.08.2011 00:58:24 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  52. Lebo pravda je...
    aneb: Antagonizmus

    Hele, psychouši, dobrý jitro, poslouchej, jsem spojenec hodnejch lidí. Jsem spojenec pokořenejch. Jsem tu aby každej chlívák kterej zneužívá slabost, dostal přes držku! Každej kdo čaruje, manipuluje s lidskou myslí, každej kriminálník bytovej a jinej, všichni ty krysy, budou mnou eliminovány. Vlastnoručně jim uříznu hlavu příborovým nožem. Víš kolik lidí umírá na rakovinu? Víš hovno. Lížeš si bolístku že Tě vyhodili neoprávněně z práce A votravuješ tu s nějakými svejma mindrákama že všichni se proti tobě spikli, no teda, to Ti nezávidím, magore! :O'Brienovec
    publikované: 03.08.2011 07:56:20 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  53. Tak toto je dobre
    nechutné... a to som videl iné nechutnosti ale na teba Robo to naozaj nemá. :( Na jednej strane tu hlásaš aký je svet nespravodlivý - že si to odnesú len tí slabí -, a na druhej strane tu zákerne psychicky manipuluješ s každým kto si dovolí niečo ti povedať. Držal som sa ďalej od tvojho blogu a poznámok ale teraz si to naozaj prehnal. Miťo má pravdu: - Pomyslel jsem si že je celá spousta lidí kteří když zaplatí nájem a další poplatky, tak nemaj ani na držkovou polívku. A žijou, tak proč né já. - Napísal Mito. Ja len doplním že neprežívajú ale žijú!!! Si naozaj tak zakomplexovaný alebo žiješ len vo svojom malom svete ktorý je z nejakých dvoch kníh a troch filmov? PS: Dúfam že tento komentár si o pár rokov neprečítam v nejakom tvojom aktuálnom blogu, že aký som bol pred 17 rokmi k Tebe nespravodlivý a treba ma za to obesiť, sťať, posadiť na elektrické kreslo zastreliť a upáliť. :Iviak
    publikované: 03.08.2011 08:02:27 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  54. Lížeš si bolístku...
    Nie svet, to Ty & company ste ku mne nespravodlivý - nehodnotíte objektívne! Kde na mojom blogu čítaš že Ťa treba za to obesiť, sťať, posadiť na elektrické kreslo, zastreliť a upáliť? Čo sú zase toto za výmysly?
    publikované: 03.08.2011 08:34:32 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  55. Odborný oponent
    aneb: Miťov advokát

    Robo, - Empatie, sebepoznání a vhled do vlastního nitra jsou vlastnosti které lze těžko podrobit laboratornímu natož klinickému zkoumání. Je překvapivé že je vůbec máme tak dobře doloženy. Je tu nicméně jedna vlastnost která s tím vším souvisí a jež až dodnes vzdoruje všem psychologickým studiím, totiž SMYSL PRO HUMOR. Máme jisté důvody předpokládat že smysl pro humor úzce souvisí se schopností nahlédnout do vlastního nitra. Těžko říci co to humor vlastně je, a přesně ho změřit je mimo současné schopnosti psychologie. Troufáme si však tvrdit že humor je v souvislosti s předsudkem zrějmě velmi důležitou proměnnou. Návštevníci mítinků, kde publikum s ponurou tváří aplauduje netolerantním projevům agitátorů, často hovoří o tom že jim "chybí humor". To je soud učinený na základe dojmu. Ale pokud jsme ve 25.kapitole syndrom osobnosti s předsudky definovali správne, snadno lze uvěřit že tou chybějící přísadou je právě humor a že humor je přísada která nechybí v syndromu tolerance. Člověk který se dovede smát sám sobě, se sotva bude cítit nějak výrazněji nadřazený ostatním.
    - Gordon Allport
    publikované: 03.08.2011 09:06:04 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  56. Víš hovno...
    Ak je teda Miťo taký empatický a má vhľad do vlastného vnútra, prečo sa ku mne chová jak taký kokot?
    publikované: 03.08.2011 09:37:45 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  57. Předsudek udržuje status quo
    >> [25.12.2009 10:22]
    Možná jsem moc citlivej a myslím moc dopředu, dost dlouho mě to učili, povídám si se vším živým. I se stromama. Se šutrama i s hvězdama na nebi. Mám to vod mala. Už jsem někde napsal že ač vycvičen k zabíjení, vyhnu se i mravencovi. Asi tolik. Jsem skrátka kolík :-)))

    << [25.12.2009 10:31]
    okej Mito, teda aby som to prelozil (do vulgarnej/ ludovej reci): kolík = kokot :) - Ale vies Ty kolko takych provokaterov ako Ty beha (okrem Teba este) po svete?, cele zastupy!

    >> [25.12.2009 10:41]
    Robentine, učili mne poznej svého přitele, nikdy nevíš, kdy bude tvůj nepřítel :-)) A něco vo průskumu bojem. To je, v zásadě, vo tom že kde nevíš tak tam střelíš a kreješ se. Vono se nakonec ukáže že to křoví bylo plný těch co číhaj v záloze a chtěj ti ublížit :-)))

    >> [25.12.2009 10:49]
    A k tomu překladu kolíku jen tolik. Máš ůplnou pravdu. A víš jak je poznáš? Potrpěj si na dekorum a vyzdvihují své vzdělání. Je jich čím dál víc. Protože moje babička, co je už v nebíčku, kam patří bezesporu, dívá se na mně, sem dolu, a nejraději by mě zabila :-)) Říkávala mi, když budeš chytrej, tak to všichni poznaj. A budou Tě mít rádi. Když budeš blbej, tak to poznaj taky. Ale pošlou Tě do prdele. A ještě že nezakládej si na tom co máš vpředu a co vzadu! Ale zas by to bylo vo ženskejch, ty vědí svoje :-)))

    << [25.12.2009 11:48]
    V tom krovi vsak mozu byt ustrachani ludia skryvajuci sa pred orwellovymi svinami na manazerskych stolickach. Na to si nepomyslel? Alebo je Ti to tiez jedno? - takto sa s babickou veru nestretnes.

    >> [25.12.2009 12:02]
    Robentine, však proč by měl někdo bejt skovanej ve křoví? Však ani Křováci nežijou ve křoví, už jsem o tom pojednal, jsou mezi lidma svině, to ano, ale přece kvůlivá nim nezalezou slušný lidi do křoví? Fakt Ti přestávám rozumět!
    publikované: 03.08.2011 10:21:57 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  58. Prečo (...) jak taký kokot...
    Robo, - Položme si otázku, proč schopnost vcítit se - poznat jaké je duševní rozpoložení druhého člověka a přizpůsobit se mu -, vede k tolerantnosti. Není to proto, že člověk (který správne odhadne druhé) nemá nejmenší potřebu mít z nich obavy a cítit se nejistě? Protože dovede správne pochopit náznaky (které má před očima) je přesvedčený že se dokáže vyhnout nepříjemným situacím (když to bude zapotřebí). Realistické vnímání mu dává schopnost vyhnout se třenicím a udržovat dobré vztahy. Na druhé strane človek (který tuto schopnost postrádá) nemůže důvěřovat své obratnosti v jednání s ostatními. Je nucen být ve střehu, zařazovat neznámé lidi do kategorií a reagovat na ně en-masse. Protože mu chybí schopnost jemnějšího rozlišování, utíká se ke stereotypizování.
    - Gordon Allport
    publikované: 03.08.2011 10:56:51 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  59. Být ve střehu...
    Jsem oranžovej dvacet hodin denně. Potom jsem třeba deset sekund v červenom, potom zase v oranžovom a když spím, tak jsem v bílém. Ale to je sporadicky. :Mito

    Zdroj: koment [12.11.2010 22:00] na blogu:
    http://iviak.blog.sk/detail-drahy-robertin.html?a=2dd7a06a84d4c805d21f3d9aea84d3b3
    publikované: 03.08.2011 11:29:11 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  60. Realistické vnímání...
    << [25.12.2009 11:25]
    Robo, ešte stále hrám tu hru [na slepú babu], no neviem prečo, ale som presvedčený, že sa hlboko mýliš a že Miťo nie je provokatérom.

    >> [25.12.2009 11:33]
    Laco, v pohodě. Zbytečně nikomu neublížuju. Ber to jako dišput :-)) Klidně bych byl v jeho kůži :-)) Je to hezkej chalanisko :-)) Teď mě napadlo, promiň, že to sem tahám, víš kdy jsem se nejvíc pobavil? (...) A taky se mi líbilo, když mi vedoucí a Cikáni říkali vedoucí. Bylo to vod nich moc milý. A taky se mi ještě moc líbilo, když mě balila tak dvacetiletá kočka :-))) Vono se potom ukázalo že mě náborovala za finančního stratéga :-)))

    << [25.12.2009 11:33]
    Miťo, myslím že týmto čo si napísal, tak už by si presvedčil aj najväčších nepriateľov ale Robo je tvrdý oriešok a toho len tak ľahko nepresvedčíš, takže vôbec nepochybujem o tom že Ti ešte napísal svoje ďalšie argumenty.

    >> [25.12.2009 11:41]
    Pozriem, ale bez záruky, Laco :-))) Mám rád všechny živý lidi! Chystám teď napsat novej výtrysk mé prvotiny začínajícího autora. V hlavě to mám v momentě, jenže naklávesovat, to je můj problém. Urgentně bych potřeboval asistenku odolnou a diktafon :-)))

    << [25.12.2009 11:55]
    Miťo, keď si spomenul Cigáňov, tak oni sú skutočne mnohí inteligentní, len fakt tie naše predsudky ich odsudzujú, lebo oni veľmi dobre vycítia, kto je voči nim zákerný a kto to s nimi mysli úprimne. Predstav si akú petíciu som voči nim robil a mnohí, čo sa pri mne pristavili, tak mi takisto hovorili vedúci.

    Zdroj:
    http://lserenca.blog.sk/detail-je-tu-konecne-sloboda-.html?a=97dbb9dd90ddd2914b3035891f408bec
    publikované: 03.08.2011 12:07:38 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  61. Nahlédnout do vlastního nitra...
    aneb: Na koho sa obraciam svojím traktátom

    Koho ešte oslovuje oná - viď PS3 tohto môjho komunikátu -, pesnička? - Tak sa mi vidí (ako sa tak dívam do všetkých svetových strán) že asi len mňa! - lebo vy nie ste ľudia. Vy sa na mňa len podobáte ale ľuďmi nie ste, vy ste zvieratá! - Nuž povedzte, na svoju obhajobu, na koho z vás účinkujú tie dve podčiarknuté slová v bode 48 v prvej časti trilógie VO VOJNE S NAPODOBENINAMI ČLOVEKA na mojom blogu, nájde sa tu taký niekto? - Niekto kto uzná že mne teda sebareflexia nechýba! A zrejme ani vám... veď na čo by vám aj bola dobrá? Leda ak tak ako slovo ktorým sa môžete zaháňať na človeka akým som napríklad ja, :) vy morálna lúza!

    Prvá časť onej trilógie:
    http://robentin.blog.sk/detail-vo-vojne-s-napodobeninami-cloveka-%5B1-3%5D.html?a=fe764db70960dadae3b98837f960494c
    publikované: 03.08.2011 12:37:30 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  62. Vyhnu se i mravencovi...
    Furt tu točíš jedno a to samý, Ty VIII/ žáý. b. ods. 3a, pís, c!
    Jsi magor, rozumíš, a já Tě chtěl vrátit mezi lidi. Jsou to svině, musíš si zvyknout! Jinak skončíš pod balkónem! :O'Brienovec
    publikované: 03.08.2011 12:41:36 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  63. Empatia je
    tvoja bolesť v mojom srdci.
    publikované: 03.08.2011 12:55:21 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  64. a jeeejej
    .. mas tam casove medzery! :P
    publikované: 03.08.2011 13:15:39 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  65. až sa ťa bojím..
    tak sa hrabeš vo svojom vnútri
    jak kura v hnoji..
    šak ty si chorý..
    prestaň a začni normálne žiť!!!!
    publikované: 03.08.2011 20:27:19 | autor: rada (e-mail, web, neautorizovaný)
  66. rada,
    Roba sa netreba bat ale O Roba sa treba bat..veru tak, bohuzial..:(..je to trdlo makove s rezancami s orechami a bobalky jak bombalky..)))
    publikované: 03.08.2011 22:52:29 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  67. Normálne žiť...
    helou Rad[imír]a, chvalabohu Jajaj má pravdu: nie Mňa sa treba báť. Tomu trdlu makovému totiž nechýba súcit s človekom v mene koho spieva Elán v Dva a dva - ale to zrejme ani Tebe & company... takže tak.
    publikované: 04.08.2011 07:12:12 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  68. Chceš, nechceš, je to tak...
    Poslyš, psychouši, co jsem Ti {03.08.2011 00:58} říkal? Namáháš se tu docela zbytečne, :) ty Tvoje žvásty nikoho nezajímají a Jajaj & company už vůbec ne. A s tím svým soucitem běž do prdele, magore! :O'Brienovec
    publikované: 05.08.2011 16:54:27 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  69. Běž do prdele...
    Robo, - Studie nacistických koncentračních táborů ukazují že když selžou všechny ostatní formy obrany ega, přichází na řadu (jako forma přizpůsobení) ztotožnění se s utlačovatelem. Vězňové se nejdříve pokoušeli zachovat si nedotčenou sebeúctu, vnitřní pocit opovržení nad svými pronásledovateli, chránit si zdraví a život krádežemi a lstí. Ale po dvou či třech letech nesmírného utrpení mnozí z nich zjistili že snaha vyhovět svým strážcům je dovedla k tomu že se vnitřně vzdali. Napodobovali své strážce, nosili části jejich oděvu (symbolu moci), obraceli se proti novým vězňům, stávali se z nich antisemité a obecně přebírali mentalitu svých utlačovatelů.
    - Gordon Allport
    publikované: 05.08.2011 18:20:22 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  70. robo
    čumím-ved ty si stačíš úplne sám!!!položíš otázku-odpovieš..názor iných ťa nezaujíma-hoc sa tváriš-že ho chceš počuť..ak nedostaneš očakávanú odpoved-"hádžeš si mašľu"..:-))
    tak už prestaň..je večer..bež za babami..bude teplá noc..pomôže ti..potrebuješ to moc a moc..
    publikované: 05.08.2011 20:35:09 | autor: rada (e-mail, web, neautorizovaný)
  71. Názor iných...
    Rad[imír]a, to akože čo má zase znamenať? Tri razy tu vypustíš niečo zo svojho "básnického" čreva A tri razy furt to isté. Že som chorý a mal by som s tým už prestať. Znevažovať ma (v svojich očiach) dokáže každý sprosták.
    publikované: 06.08.2011 10:24:21 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  72. Dokáže každý sprosták...
    Robo, - Spinoza napsal: "Ten kdo má pocit že ho všichni ostatní nenávidí a je přesvedčen že jim k tomu nezavdal jediný důvod, bude na oplátku nenávidět všechny kolem sebe." Řečeno jazykem psychoanalytiků, frustrace plodí agresi.
    - Gordon Allport
    publikované: 06.08.2011 10:40:36 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  73. Frustrace plodí agresi...
    Čo ale spravíš keď sa o tebe rozchyrujú výmysly? Napríklad že, citujem, hľadáš aspoň jedného človeka ktorý by nechcel byť v práci kontrolovaný - či už cez lizkartu alebo obyčajným zápisom do príchodovej knihy ktorej sa ty tak veeeľmi čuduješ, koniec citátu, čo potom? Ako sa v takýchto situáciách ubrániť Bez toho aby človek musel Radšej zavrieť hubu a držať krok Ak nechce (v danej spoločnosti) skončiť na dlažbe, chápe to tu niekto?
    publikované: 06.08.2011 10:51:07 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  74. Úplne sám...
    Nerad se vopakuju, psychouši, jenomže ty Tvoje žvásty vopravdu nikoho nezajímají. Vopravdu by bylo {01.08.2011 18:56} na čase již dospět: my všichni jsme již dávno jedna ruka s {05.08.2011 18:20} utlačovatelem :) jenom Ty ne a ne podvolit se situaci, magore! :O'Brienovec
    publikované: 08.08.2011 09:14:54 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  75. robentin
    ja by som ti rada dala takú radu-aby ti pomohla vyriešiť tvoj problém a posunula tvoj život do radostnejších dní..
    lenže..
    takú radu nemám..
    musíš si pomôcť sám..
    reštartuj sa
    publikované: 08.08.2011 21:24:32 | autor: radosť (e-mail, web, neautorizovaný)
  76. Reštartuj sa...
    počuj Radosť, PROBLÉM KTORÝM SA ZAOBERÁM, všakže nevieš/ nevidíš o čo vlastne ide? :) Ak mi chceš teda pomôcť a posunúť - ako vravíš -, môj život do radostnejších dní, strč si tú svoju radu veď asi vieš kde a bav sa so mnou k {02.08.2011 00:29} veci!
    publikované: 09.08.2011 09:25:15 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  77. Robo, k věci už se s Tebou bavěj lidi dost dlouho.
    Stále k tý samý. Tak ahoj, magore!
    publikované: 09.08.2011 13:28:45 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  78. K věci - stále k tý samý...
    O'Brienovci nemajú na to pochopiť ma z mojej {02.08.2011 09:19, 2.odsek} úrovne. - ps: A hele, už je znovu autorizovaný, :) ten {03.08.2011 10:21} kolík...
    publikované: 10.08.2011 12:56:39 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  79. Musíš si pomôcť sám...
    aneb: Ako sa so mnou (už dost dlouho) bavíte k veci

    Vasilisa, kde tam {01.08.2011 17:45, 1.odsek} vidíš neochotu byť kontrolovaný? - Aj také tie vaše interpretácie tohto môjho blogovania - že som chorý a mám sa ísť liečiť -, sú nápodobne nesprávne. Ste ako tí {05.08.2011 18:20} väzni: obecně přebírali mentalitu svých utlačovatelů. Veď čo iné má znamenať to Miťovo vyskakovanie si na mňa že ty psychopat, Kde je jaká spravedlnost? Vidíš nějakou? Ani když se votočíš? Taky nic? - Nuž niečo hrozné sa deje s vami.
    publikované: 12.08.2011 09:50:21 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  80. tak od veci..
    co bude dnes na obed?ha?
    publikované: 12.08.2011 10:02:28 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  81. jajaj
    - gulášová polievka a kapustné halušky - už sme napapaní :-))
    publikované: 12.08.2011 13:21:04 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  82. Ivka,
    u nas bola ryza s maskom a zeleninou ..a zajtra asi bude to co bolo u vas dnes..uz ani neviem kedy som naposledy robila kapustove halusky..dakujeeem :)
    publikované: 12.08.2011 16:04:40 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  83. :-))
    veď aj ja po dlhšom čase...a už prišli na chuť :-)
    je na pláne aj plnená paprika !!! :-)))
    publikované: 12.08.2011 16:19:43 | autor: vyfack-naiv (e-mail, web, autorizovaný)
  84. Mito je na rozdíl vod Tebe v pode.
    Vyrazili ho dvakrát z práce a žije! Na rozdíl vod Tebe.Tak ahoj, smutňáčku!!!
    publikované: 13.08.2011 17:34:53 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  85. Na rozdíl vod tebe...
    Miťko, jsi vedle jak ta jedle.
    - Smutňáček
    publikované: 15.08.2011 12:19:34 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  86. Děvčata, teda ta rejže s mákem,
    ta mně dostala do kolen.Neměl jsem rejži s mákem snad ani jednou v životě. To je asi nějaká krajová specialita, co? Něco jako haláslé. Na vojně jsem měl rejži k řízku v trojobalu.
    Ale todle je bomba.Nudle bych si dal. To jo. Kopec nudlí s mákem a cukrem. Ty dělala moje babička extrovně.
    publikované: 15.08.2011 13:06:09 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  87. Mitoooo..
    ryze s maskom..masooo..nie s makom..ja umrem....Mito?! mam te rada.....mas me rad ?!..at ma Robo povyrazeni A o com pisat..:)))..a mazacku pochvalu tam mas,,velikuuu..u nas je dnes ciganska pecienka v dalamanku takom velkom jak bochnik ))) a polivka.. zaaadna.. protoze hlasim dnes pololenivo..)))
    publikované: 15.08.2011 13:45:21 | autor: jajaj (e-mail, web, neautorizovaný)
  88. Jajajkooo)))
    Nebyl jsem u NB. To víš, že Tě mám rád! Co rád, to je málo.Tak ty do dalamánku po cikánsky. Já tam dělám baštovní držkovku!!Je moc dobrá.
    A maso je potřebný, ale moc ho nejím. Potřeboval bych vykrmit. Víš, že kamarádka mě pozvala, že zvážit se. Manžela měla za prací. Co by si řekla? Nevíš. Sedumdesát pět kilo. 190 cenťáků. Musím na sebě zapracovat. Dyť budu muset nosit v igelitce cihlu, abych nevodletěl. Hubenej, vošklivej, vražedná kombinace. V lekárně mi naměřili dvanáct kilo tělesnýho tuku. Magistru jsem tipoval, že mně pozve na večeři a vyprdla se na mně. Jen, že vypadáte jako herec. No, bodejť bych nevypadal. Je to jako prokletí.Jím absolut všecko. A spálím to.
    publikované: 15.08.2011 20:08:42 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  89. miťo
    závidím ti tú "spalovňu"
    ja stučniem aj po "hovnu"..
    /to len rýmu kvôli -inak ma ten vulgarizmus bolí/
    :-)
    publikované: 15.08.2011 20:48:35 | autor: radosť (e-mail, web, neautorizovaný)
  90. Radosti, až se naučíš normálně říct, že hovno, potom budeš přijata do bratrstva obřích číší.
    A bezbolestně, protože na tom si dáváme záležet)) A ještě jednu věc: za hovno se nikdy nevomlouvej, nejstojí to za to)))
    publikované: 15.08.2011 21:18:05 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  91. Se nikdy nevomlouvej...
    Ja to ospravedlnenie vnímam skôr ako vyjadrenie autorkynho pocitu z toho (imho nevhodného ba až nasilu) použitého vulgarizmu.
    publikované: 16.08.2011 10:19:10 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  92. Do bratrstva obřích číší...
    Fuck off and die, průsgumáku :)
    publikované: 16.08.2011 10:35:11 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  93. Rejže s mákem...
    A ten certifikát z rýchločítania (ktorý údajne máš) by si mal vrátiť. Alebo vieš čo, ser na to, nestojí to za námahu.
    publikované: 16.08.2011 10:44:52 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  94. Na Tobě se mi líbí ze všeho nejvíc,
    jakej umíš bejt vstřícnej, magore.Takovýdle trosky produkuje jedině kapitalismus. Jsi chudák a protože jsi nemocnej duševně, měl by jsi s tím něco dělat a nelibovat si, že furt se najde někdo, kdo si Tě přečte. Měli by Tě eliminovat. Řečeno diplomaticky, Ty votravo votravnej. Blbče narcistickej. Jsi horší jak morová rána pro tendle blog. Už bych Tě vypral jako mně z blogu pravdivýho. Jseš neskutečnej, primitiv, kterej neumí nic jen kecat vo tom samým.
    publikované: 16.08.2011 11:45:37 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  95. Myšlienka na záver (2) - viď PS 4 you (v članku pod ktorým tu dišputujeme)
    aneb: Řečeno diplomaticky...

    Vnímání nikdy nesmíme přirovnávat k fotografickému obrazu protože s vnímáním je nevyhnutelně spojeno něco ze zvláštní, individuální povahy člověka který vnímá... Vnímání je víc než jen prostý fyzikální jev; je to psychická funkce ze které můžeme odvozovat dalekosáhlé závery ohledně vnitřního života.
    - Alfred Adler
    publikované: 16.08.2011 12:20:18 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  96. Dalekosáhlé závěry...
    Laco mal zrejme pravdu keď vravel (hoci to tak {03.08.2011 12:07} nemyslel) že Miťo nie je provokatérom. Je to neskutečnej primitív kterej neumí nic jen {15.08.2011 13:06} kecat a potom vystatovať sa svojou (průsgumáckou) přirozeností:

    >> [25.12.2009 20:37, 2.odsek]
    Štěkám, to je pravda, ale žádný teritorium nemám. Měl jsem volací znak chřestýš (štrkáč) tak jen chřestím. Je to tak, že bys měl rozeznat že jsi někde, kde by jsi nemusel bejt. Můžeš se rozhodnout. V Přírodě je to tak. Daj ti nejdřív najevo, že jako pán tvorstva máš jít jinam. Potom tě sežerou, nebo uštknou. Jsem Had, i podle čínskýho horoskopu. Nerad kopu.
    publikované: 16.08.2011 13:50:25 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  97. Běž už do hajzlu se svejma odsekáma. Jseš psychopat.
    Furt budeš jen a jen provokovat. Měli by Tě vypnout. Co jsi vyprodukoval. Jen svojí debilní příhodu s kartičkama,magore.
    publikované: 16.08.2011 14:57:10 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  98. Pointa onej příhody
    aneb: Späť k problému ktorým sa zaoberám

    Čo spravíš keď sa o tvojom kolegovi rozchyrujú výmysly? Napríklad že, citujem, hľadá aspoň jedného človeka ktorý by nechcel byť v práci kontrolovaný - či už cez lizkartu alebo obyčajným zápisom do príchodovej knihy ktorej sa on tak veeeľmi čuduje, koniec citátu, čo potom? Ako sa v takýchto situáciách ubrániť Bez toho aby človek musel Radšej zavrieť hubu a držať krok Ak nechce (v danej spoločnosti) skončiť na dlažbe, chápe to tu niekto?

    V pohotovosti bylo příliš mnoho [potenciálnych] esesáků kteří by bez výčitek svědomí udělali totéž [tj eliminovali tě (keby mali tú právomoc)]. Z tohoto případu si pouze můžeme vzít poučení že fanatická ideologie [napr: Kapitalizmus je totiž spíš vo zisku jako vo dobročinnosti] může zplodit neuvěřitelně urputnou konformitu.
    - Gordon Allport

    Pochopte to. Od náš - mužů z SS -, se neočekávalo že budeme přemýšlet o takových věcech [napríklad kvôli čomu vlastne - z akého bezpečnostného dôvodu si treba štiknúť kartičkou (cez otvorené dvere) jak taký debil]. Nikdy nás to ani nenapadlo.
    - Rudolf Höss

    Ako sa ubrániť takýmto primitívom? Miťko, veď Ty k nim nepatríš, či áno?
    publikované: 16.08.2011 17:28:59 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  99. Vstupenka do společnosti
    aneb: Ty votravo votravnej...

    U mnoha konformistů nenajdeme jinou pohnutku než snahu neupoutávat pozornost. Když zjistí že lidé kolem nich mají předsudky, svezou se s nimi. Proč se bouřit? Proč se vzpírat modelu celé komunity? Zarytí idealisté bývají jen pro zlost. Lepší je papouškovat skupinové chování a myšlení než jít lidem na nervy.
    - Gordon Allport
    publikované: 16.08.2011 17:46:53 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  100. Svezou se s nimi...
    Áno, presne to sa udialo. A potom sa tam i tu vyskytla cháska primitívov posielajúcich ťa ísť sa liečiť protože jsi, citujem, nemocnej duševne, koniec citátu, a vystatujúcich sa že oni sú NA ROZDÍL VOD TEBE v po[ho]de - k***ti.
    publikované: 16.08.2011 18:14:38 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  101. Co jsi vyprodukoval...
    Absolútne nijako sa nepozastavujú nad o'brienoplodnosťou takéhoto svojho postoja voči človeku idúcemu HLAVOU PROTI MÚRU. Ani tento koment ich k tomu neprinúti. Dúfam sa teraz mýlim :) ale žialbohu mám asi pravdu. Skrátka to nie sú ľudia lež primitívni debili.
    publikované: 16.08.2011 19:04:20 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  102. Ty jsi nikdy asi nesloužil tak jako já.
    Ujišťuji Tě, že umět splynout s okolím a nevyčnívat z davu je první, co Ti vštípěj. Jenže Ty vyčníváš. A to není dobře. Někdo to využije. Já to nebudu. Mám jiný priority. Dostat všechny hajzly, co se snažej zmiznout z tohodle blogu, do kriminálu, nebo je eliminovat.Jestli jsi si nevšimnul, tak po nich jdu už čtvrtým rokem. Voni si, kriminálníci, udělaly biznis z tohodle blogu. A že je nikdo nedostane. Tak se starej, aby nedostaly Tebe a nepleť se mi do záměrný))
    publikované: 16.08.2011 19:05:28 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  103. Nepleť se mi do záměrný...
    Nuž dobre Miťko, nie si k***t akého tu zo seba robiš :) ale povedz, nepreháňaš to tak trochu s tým splývaním? Ty byť špión v nepriateľskom tábore, strieľal by si do vlastných? Strieľal by si po vlastnom bratovi?
    publikované: 16.08.2011 20:10:48 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  104. Mno, ještě Ti poradím.
    Pořádnej, vycvičenej špion se do takový situace snaží nedostat. A když už něco klekne, tak střílí tak, aby vlastní přežili. I brácha. Vlastně jim pomůže. Maj klid se studenou válkou.
    Takže střílet můžeš i na vlastní, ale musíš to umět.
    publikované: 17.08.2011 08:57:22 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  105. Musíš to umět...
    Spozoroval si že tak ako Ty mne si pomocou O'Brienovca dokážem nadávať aj sám a znášam to statočne :) a to preto si teda na mňa tak dovoľuješ? Nie je to náhodou kontraproduktívne? Pred kým vlastne tu hraješ to divadlo?
    publikované: 17.08.2011 09:59:52 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  106. Mám tři semestry JAMU. Ve volném čase.
    Potom se mi to začalo mlátit s válečným uměním. Hraju rád. Jako laik. Každej to pozná. Zrozen pro tragické role, absolvent jevištní řeči a scénického tance.
    Víš co je umění dramatického umělce? Já Ti to povím. Řekneš na jevišti hovno, a poserou se občani na Náměstí Svobody v Brně))))
    publikované: 17.08.2011 10:08:13 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  107. Zrozen pro tragické role...
    A v tom svojom úsilí dostat všechny hajzly, mne postavu koho si pridelil? Do psychopatov a magorov mi nadávaš len tak vojensky? Spýtam sa znova: Nie je to náhodou kontraproduktívne?
    publikované: 17.08.2011 10:48:06 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  108. Není, Robo, opravdu není.
    Je to podepřený desetiletýmy skušennostmi amerických, demokraticky kolébkových specialistů z řad ekonomických evropských utečenců, kteří neváhali ani okamžik a vyvraždili téměř všechny původní obyvatele. Ostatní zavřeli do rezervací. Dej si hamburger u Mac Donalda a sklidni vášně. Budeš štíhlý a krásný, jako všichni Američané, které potkáš na ulici. Předpokládá to, že se se nebudeš často koukat na americkou kinematografii. A nezapomeň. V pořádným ideologickým filmu musí bejt šéf černoch. Né aziat, ani Ir, ani nic podobnýho. Viděl jsi jejich film, kde je prezident Číňan nebo Korejec, Vietnamec? Neviděl. A víš co? Protože s nima nejsou problémy. A voni si myslej, že jsme tu všichni idioti. Ruku na srdce, voni to američtí přistěhovalci taky tak dělaj. Nechceš bejt první americkej prezident?
    publikované: 17.08.2011 11:25:48 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  109. A ještě jednu radu. Když se při parádní policejní akci zdemoluje půl AL,
    zbouraj se celý blogy, umřou tisíce nevinnej lidí, tak to radnice zaplatí. To je rozdíl mezi civilizovanou americkou demokracií a prvobytně pospolnou Evropou. A nezapomeň, že Tě před masovým vrahem, afroameričanem zachráněj až v poslední sekundě. A nechoď na ulici. Je to nebezpečný. V Americe.
    publikované: 17.08.2011 11:30:12 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  110. Voni si myslej že jsme tu všichni idioti...
    Miťko, to čo tu riešiš?
    publikované: 17.08.2011 12:55:39 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  111. Dej si hamburger...
    Robo, - Jako stoupenci svého vlastního způsobu života nemůžeme myslet jinak. Jen malou část naší argumentace tvoří to co psychologové nazývají "cílené myšlení", tedy takové které se řídí výhradně vnější skutečností a zaměřuje se na řešení objektivních problémů. Kdykoli do hry vstoupí pocity, postoje a hodnoty, jsme náchylní zabývat se "volným", "toužebným", nebo "fantazijním" myšlením. Takové předpojaté myšlení je zcela přirozené protože naše práce na tomto světě je žít celistvě jako hledači hodnot.
    - Gordon Allport
    publikované: 17.08.2011 13:40:29 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  112. Teď jsi mi to natřel, Robo,
    konečně chápu proč toužebně myslím, aby jsi začal psát o objektivní realitě.A né vo starý, začplý krávovině.
    Třeba, kdy jsi byl naposledy mezi lidma a co jsi odpozoroval? Já mám spoustu každodenních zážitků, které musím vstřebat, protože jinak se to nedá. Jako minule. Doporučil jsem jedné paní použití služebního výtahu na jednom úřadu. Potom jí potkám na pátým štoku, jak maká pěšky po schodech. Já výtahem taky nejezdím. A že prej, já už chci ven, prd jsem vybavila, všechno na kartu, koukaj na vás kameráma, už mě tu nikdy neuviděj!
    publikované: 17.08.2011 14:02:13 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  113. Co jsi odpozoroval...
    Miťko, prečo Ti tak veľmi ležím v žalúdku?
    publikované: 17.08.2011 14:11:20 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  114. Umění dramatického umělce...
    Robo, - V neskrývaných antipatiích a averzích které člověk pociťuje vůči cizím lidem s nimiž přichází do styku, rozpoznáváme výraz sebelásky, narcismu.
    - Sigmund Freud
    publikované: 17.08.2011 14:20:59 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  115. Neváhali ani okamžik...
    Hm, to na neho celkom sedí, cení si svojho průsgumáckeho způsobu existence a mňa by rád eliminoval lebo si zrejme myslí že som třídní nepřítel.
    publikované: 17.08.2011 14:43:35 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  116. Prdlajs, jsi bezvýznamnej objekt, Robo.
    Škodíš jen sám sobě. Už vůbec nejsi hrozbou pro lidově kapitalistický zřízení. Jen mě srdí Tvá nevůle zažít něco jinýho, než Tvoje nezdary s kartičkou.
    publikované: 17.08.2011 14:52:13 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  117. Nezdary s kartičkou...
    Myslíš že mojím cieľom bolo dajako uškodiť (tým kvázi {16.08.2011 17:28} esesákom) keď vravíš že škodím jen sám sobě?
    publikované: 17.08.2011 15:59:45 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  118. Jsi bezvýznamnej objekt...
    Asi jste už slyšeli různé pověsti o Bratrstvu a nepochybně jste si o něm udělali svůj názor. Pravděpodobně si představujete rozsáhlé podsvětí spiklenců, kteří se scházejí tajně po sklepích, čmárají si vzkazy po zdech a navzájem se poznávají podle hesel anebo zvláštních pohybů rukou. Nic takového neexistuje. Členové Bratrstva nemají žádné poznávací znamení a ani jeden člen nezná víc než několik nejbližších. Kdyby sám Goldstein padl do rukou Ideopolicie, nemohl by jim poskytnout úplný seznam členů, ani informaci, která by je k takovému seznamu dovedla. Žádný takový seznam neexistuje. Bratrstvo se nedá sprovodit ze světa, protože to není organizace v běžném slova smyslu. Nespojuje je nic kromě ideje, která je nezničitelná. Nebudete mít nikdy nic, oč byste se mohli opřít kromě té myšlenky. Nebudete mít přátele a nedostane se vám žádného povzbuzení. Až vás nakonec chytnou, nedostane se vám žádné pomoci. Nikdy svým členům nepomáháme. Nanejvýš, když už je absolutně nutné někoho umlčet, můžeme příležitostně propašovat vězni do cely žiletku. Budete si muset zvyknout žít bez výsledků a bez naděje. Chvíli budete pracovat, potom vás chytnou, vy se přiznáte a zemřete. To jsou jediné výsledky, se kterými se setkáte. Neexistuje možnost, že by ještě za našeho života došlo k nějaké znatelné změně. My jsme mrtví. Náš jediný opravdový život je v budoucnosti. Budeme se na něm podílet jako hrst prachu a úlomky kostí. Jak vzdálená budoucnost to je, nelze předpovědět. Možná tisíc let. V současnosti se nedá dělat nic, jen kousek po kousku rozšiřovat oblast zdravého rozumu. Nemůžeme jednat kolektivně. Můžeme jen šířit vědomosti od jednotlivce k jednotlivci, od generace ke generaci. Tváří v tvář Ideopolicii není jiné cesty.
    - O'Brien
    publikované: 17.08.2011 16:09:42 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  119. Nespojuje je nic kromě ideje...
    Kde je jaká spravedlnost? Vidíš nějakou? Ani když se votočíš? Taky nic? Jediná je přesně [ta] nad Tebou. Že až příjde Tvůj den, necháš tu všechno a odejdeš, tak jak jsi přišel, a vyřádí se na tobě pitvológ. A rehocú sa tomu jak sprostí - čo na to povieš, na takéto ich reči, pomáhajú (k uvedomelosti)?
    publikované: 17.08.2011 16:22:20 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  120. Není jiné cesty...
    Bonnie má pravdu: jsi votravnej, umanutej, malichernej a měli bychom obavy že bys rozvrátil celý team, takového zaměstnance my mezi sebou neznesem! Jsi magor, rozumíš, a já Tě chtěl vrátit mezi lidi. Jsou to svině, musíš si zvyknout! Jinak skončíš pod balkónem! :O'Brienovec
    publikované: 17.08.2011 17:29:05 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  121. Jen mě srdí...
    Miťko, so mnou si nerob starosti, :) to v Tebe je problém.
    publikované: 17.08.2011 17:43:29 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  122. Respektíve
    to v Tebe & COMPANY je problém. Nenazýval by si ma psychopatom a magorom nebyť tej takej HRy PRE DOSPELÝCH a takej tej esesácky urputnej konformity.
    publikované: 17.08.2011 20:30:06 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  123. Nebyť tej takej...
    Robo, - Žádný jedinec se nestane obrazem postojů své skupiny, pokud ho k tomu nedovede osobní potřeba nebo osobní zvyk. Tvrdíme však také že jedním z častých zdrojů předsudku, možná zdrojem nejčastějším, jsou potřeby a zvyky na nichž se projevuje vliv skupinové příslušnosti na rozvoj osobnosti jedince. Lze se držet individualistické teorie aniž bychom popírali že nejsilněji na jedince může působit vliv kolektivní.
    - Gordon Allport
    publikované: 17.08.2011 20:42:58 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  124. Žádný jedinec...
    Áno, preto aj píšem COMPANY až na druhom mieste. Ono lidově kapitalistický zřízení nemá žiadnu vinu na tej jeho {17.08.2011 14:02} túžbe voči mojej osobe. To on sám ma chce v svojich očiach znemožniť. Veru trápny pokus z jeho strany. A mám taký dojem že si to aj uvedomuje :) čo mu však nebráni vytasiť sa na mňa s pravdou že takto škodím jen sám sobě Hoci je to on & company kto uráža moju (božskú) dôstojnosť.
    publikované: 17.08.2011 22:39:31 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  125. hele, páne světa, líbí se mi, že klidně, bez uzardění,
    vyprodukuješ i šest vlastních komentů na svou hámotinu. Asi Ti to je ku prospěchu. Chceš bejt megastár a bejt live motívem světových správ? Zastřel prezidenta USA. Bude se Ti to daleko víc líbit, než todle votravný, oblbující, neskutečně debilní, vomílání nutnosti si škrtnout kartou, když se jdeš vychcat skrz nezamknutý dveře. Protože Tě čeká jen jedno, v jedenadvacátým století, elektroniku, že když neodpracuješ osum a půl hodiny, magore, Ty to vymejšlíš, tak potřebuješ nadčasy.Nebo se vrať na stro. Zlomíš větev a všichni vědí, že jsi tam. Přítomen.
    publikované: 18.08.2011 09:51:37 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  126. Tě čeká jen jedno...
    Miťko, a čo si už úplne dementný? Pozri článok pod ktorým tu dišputujeme - to prečo mi nadávaš do magorov, to sú (o mne rozchyrujúce sa) výmysly!
    publikované: 18.08.2011 10:36:01 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  127. Už vůbec nejsi hrozbou...
    Je to akoby tú pravdu predniesol sám "dobrotivý" O'Brien pri konečnom víťazstve nad chudákom Winstonom - hlavnou postavou toho svetoznámeho a filozoficky krásneho Orwellovho románu. Krásneho svojím {17.08.2011 13:40} toužebným stvárnením mentálnej reality platej aj v tomto našom dnešnom lidově kapitalistickým zřízení -:

    "Do tebe se nedostanou," řekla tehdy. Ale oni se do něj dostali. "Co se s tebou stane tady, je navždycky," řekl O'Brien. A byla to pravda. Stalo se něco, vlastně Winston sám udělal něco, z čeho se nemohl vzpamatovat. Cosi v jeho nitru bylo zabito, vypáleno, vyleptáno.

    A to všetko "vďaka" {18.08.2011 10:36} dementom.
    publikované: 18.08.2011 10:42:56 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  128. Zastřel...
    Robo, - Tento proces je obzvlášť zřejmý v době války. Když nepřítel ohrožuje všechny (nebo téměř všechny) naše pozitivní hodnoty, náš odpor se zvyšuje a zveličujeme podstatu "naší věci". Máme pocit - a to je příklad přílišného zobecňování -, že jsme zcela v právu. Kdybychom o tom nebyly přesvědčeni, nedokázali bychom zmobilizovat veškerou energii na svou obranu. A pokud my sme naprosto v právu, nepřítel musí být zcela v neprávu. Jelikož je zcela v neprávu, neměli bychom váhat a měli bychom ho zničit. Ale i u tohoto válečného příkladu je zřejmé že primární je náš výchozí láskyplný předsudek a předsudek nenávistní je sekundární jev.
    - Gordon Allport
    publikované: 18.08.2011 11:00:09 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  129. Náš odpor se zvyšuje...
    Veru, v Lcmg sa ku mne začali správať ako ku Godzile čo zaútočila na malé Manstafovo mestečko :)
    publikované: 18.08.2011 11:25:29 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  130. Manstafovo mestečko
    aneb {17.08.2011 14:02}: Vo starý, začplý krávovině...

    Bola raz jedna company. A v tej company sa konal prieskum spokojnosti zamestnancov. Údajne im išlo o môj honest feedback, úprimnú spätnú väzbu. Teda - ja "hlupák" :) -, povedal som si svoje... Generálny riaditeľ si ma pozval na koberček. Ževraj som s company nekompatibilný a chcú aby som (dobrovoľne) odišiel. Bránil som sa takýmto výmyslom a tak ma vyradili staby prašivého psa. Z dôvodu prekážok v práci na strane zamestnávateľa na základe prekrútenia § 142 ods.3 Zákonníka práce -:

    - nemame pre teba pracu
    = ale ved to nie je pravda
    - na com si pracoval si uz dokoncil
    = ano, ale caka na mna dalsia :)
    - mesiac si na bench-i, nie si utilizovany
    = lebo robim teraz pre office :)
    -1) stiahli sme ta od zakaznika
    -2) u nas si v kategorii pre vonkajsie projekty
    -3) my to vnimame ako prekazku na strane zamestnavatela

    PS (poučenie) {16.08.2011 17:46}: Lepší je zavřít hubu a držet krok - tak jak to dělaly esesáci typu Rudolf Höss.
    publikované: 18.08.2011 12:54:17 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  131. Rudolf Höß
    Čítal som si jeho knihu - jeho autobiografické zápisky velitele vyhlazovacího koncentračního tábora v Osvětimi -, a neodsudzujem toho človeka. Miťo je však iný prípad... Imho je to dement z vlastnej vôle. Podľa toho průsgumáka tu {18.08.2011 09:51} vomílám furt o niečom inom než o PROBLÉMe KROTÝM SA ZAOBERÁM. Ten problém súvisi s otázkou slobody ľudskej bytosti v rámci (dajme tomu) lidově kapitalistickýho zřízení.
    publikované: 18.08.2011 14:04:50 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  132. Nemám co dodat, jsi dementní narcista.
    Konec citátu. Potřeboval by jsi prohnat zadek třicet kiláků ve sněřnicích, v arktickýchpodmínkách, zabít minimálnš třiu lidi, aby jsi se naučil pokoře. Jseš dement, kterej ví vo životě a smrti absolutní hovno. Hovno jsi a tím i zůstaneš. Pokud se nezměníš, blbče zamindrákovanej!
    publikované: 18.08.2011 17:29:57 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  133. Blbče zamindrákovanej...
    Miťko, normálne som sa Ťa spýtal či nie je kontraproduktívne nadávať mi z voleja do psychopatov a magorov a Ty že NENÍ, ROBO, OPRAVDU NENÍ a podoprieš do dajakou hámotinou k americkej kinematografii, hm, a teraz sa rozčuľuješ a najradšej by si zo mňa vytriasol dušu :) aby si ma naučil (zrejme takej tej mukelskej) pokoře. Prepáč ale veru nezdáš sa mi v pohode. Podľa mňa si z toho celého (čo si "biznismeni" dovoľujú robiť s ľuďmi) trochu na nervy A celkovo by sa to nezlepšilo ani keby som (podľa Tvojich predstáv) nevyčníval z davu zalezený (dakde ustráchaný v křoví) sťaby snajper na nepriateľskom území. Som o tom presvedčený. Imho nikto duševne vyrovnaný by ma nemohol takto primitívne haniť. Iba ak tak scénický herec na javisku ale to nie si. Tie tri semestre na akadémii múzických umení Ťa k tomu nijako neoprávňujú.
    publikované: 18.08.2011 18:41:50 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  134. Primitívne haniť...
    Robo, - Jak už jsme řekli, čím spontánnější a s věcí méně související je osočení, tím silnejší antagonismus se za ním skrývá.
    - Gordon Allport
    publikované: 18.08.2011 18:47:17 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  135. Vo životě a smrti...
    V tom svojom {18.08.2011 17:29} výleve píše že, citujem, Potřeboval by jsi (...) zabít minimálnš třiu lidi, koniec citátu. čítam dobre? Potreboval by som ZABIŤ min 3 ľudí? To snáď nemyslí vážne, to si mám ako vysvetliť tieto jeho slová, doslovne?
    publikované: 18.08.2011 19:29:52 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  136. rimmer
    publikované: 18.08.2011 19:33:14 | autor: Iviak (e-mail, web, neautorizovaný)
  137. Robo, zase jsi zazářil!
    Budeš uznávanej komentátor svých vlastních kravin.
    publikované: 19.08.2011 01:24:43 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  138. Iviaku, dobrý)))) Líbí.
    Mám tu problém vysvětlit Robovi, že, když má on problém, jako specialista IT, smířit se s elektronickým systémem využívání pracovního času a sledováním pohybu zaměstnanců, von tomu říká mukly, tak potom nevím jak se s tímto bezprecedentním porušováním lidských práv vyrovná Amnesty International a červenej kříž se žlutým půlměsícem. Fakt nevi. Asi zrušíme kapitalismus a pro Roba zavedeme prvobytně pospolnou společnost. Sleze ze stromu a docházku si vytesá do Vyšehradský skály. Říkám, že ujetej magor zcela vědomě.A na odlehčení, protože už půjdu búvat, jen tolik.
    To by se Ti to tesalo šest hodin v pracovním čase)))))
    publikované: 19.08.2011 01:34:22 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  139. Mám tu problém vysvětlit...
    {01.08.2011 18:02}: (...) kvôli jednému k***tskému zápisu do dochádzkovej knihy musíme (v 21.storočí - vo veku počítačov) stáť v šóre na vrátnici (...)

    Z tohto krátkeho úryvku je dúfam evidentné ako kolosálne sa Miťo mýli ohľadom "môjho problému" smířit se s elektronickým systémem využívání pracovního času A rieši tu total krávoviny A splieta total {17.08.2011 11:25 + 11:30} hámotiny.

    Iviak, komu z nás dvoch tu (v tomto našom "malom" nedorozumení) dávaš za pravdu?
    publikované: 19.08.2011 08:46:11 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  140. Robo, projít skrzevá byť otevřené dveře, třeba i do hajzlu,
    je zavrženíhodný počin. Není přehled. A když není přehled začíná bordel, kterej dříve či později přeroste v chaos. Cochcárnu, odborně nazývaný stav, kdy si každej dělá co chce. To je z dlouhodobého hlediska neudržitelný.
    Takže, takže si vyber. Jsi přispůsobivej týmovej hráč, nebo vopice na stromě. No pokulhává to, protože i tam Tě srovná momentální alfa samec, kterýho ještě neumlátili klackama. Pěkný den v kapitalistické společnosti na slovenský spůsob přeje Míla)))))
    publikované: 19.08.2011 10:04:48 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  141. Tě srovná...
    O'Brienův [ironický] hlas jako vždy umlátil Winstona k bezmocnosti.
    - George Orwell

    Ten průsgumák _je_ ale maxik***t - a Iviak sa dozaista rehoce spolu s ním. Toto nie sú ľudia. Oni sa na mňa len podobajú ale ľuďmi nie sú. Sú to sprosté opice.
    publikované: 19.08.2011 14:07:02 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  142. To mne těší velice, že opice.
    Ty totižto nemaj problém s průkazkama.Ty si vlezou úplně všude. Jeď na Madagaskar nebo do Indie přesvěč se na vlastní voči. Možná se už nevrátíš))))Bude se Ti tam určitě moc líbit!
    publikované: 19.08.2011 14:28:19 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  143. Problém s průkazkama...
    Už sem nelez, sem na "moje" blogovisko, nechcem Ťa tu. Vymohol som z Teba čo sa dalo a nepotrebujem Ťa už.
    publikované: 19.08.2011 17:34:36 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  144. Jak je ctěná libost.
    Ale budu sledovat Tvou samokomentátorskou karieru. Budu se hlásit jako kolemjdoucí T- 658. Tak si dej záležet! Ať jsi v topce.
    Bylo mi potěšením!
    publikované: 20.08.2011 10:42:04 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  145. Budu se hlásit...
    nedbám. Nech môj študent vidí čo za opičáka si. Ako sa opičíš po o'brienovcoch. Ako si takto uľavuješ na môj účet. - Dnes, vlastne už včera večer dávali na Jednotke dobrý film - tragikomédiu: Báječná léta pod psa. - Si napomáhač ústrkárov. Ba sám si praobyčajný ústrkár. A to všetko na oltár svojej {19.08.2011 08:46} ignorancie. Iba nevidomý môže nevidieť ako sa snažíš zhovadiť ma za každú cenu. Ževraj mám problém smířit se s elektronickým systémem využívání pracovního času, hm, si mi Ty len průsgumák - ohováračský! Tiež mi bolo potešením :) zaznamenať Ťa do svojej knihy. Na takého šaša počmáraného sa len tak nenatrafí.
    publikované: 22.08.2011 01:38:20 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  146. mito
    toto nema cenu, nekomentuj, nerozculuj sa.

    robentin, rob so sebou nieco. lebo toto nei je normalne. a zacni zit zivot mimo blog.sk, prospelo by ti to.
    publikované: 09.09.2011 08:03:00 | autor: dalida (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014