Analytička Mary Madden zdôrazňuje, že zatiaľ čo nárast požívania sociálnych sietí je vo všetkých vekových skupinách, tak u starších ľudí sa zvýšil rapídne. Medzi používateľmi internetu majú ľudia nad 50 rokov už 44% účasť na sociálnych sieťach. To je skoro dva krát tak veľa ako minulý rok.
Aj keď je stále hlavným prostriedkom kontaktu e-mail, tak starší ľudia sú ochotní na sociálnych sieťach sa dohovárať s priateľmi,zdieľať fotky, odkazy a videá. Tento trend staršícj ľudí na sociálnych sieťach začína byť stále viac vyditeľný. Táto skutočnosť je tiež dôležitá po stránke obchodnej. Vyplýva to z toho, že starších ľudí oslovili reklamné kampane a tým firmy, ktoré ich uverejňujú zarábajú stále väčšie peniaze.
Nedávne štúdie teda ukazjuú, že firmy ak chcú zarobiť by sa mali viac zamerať na sociálne siete, keďže tie sú stále navštevovanejšie. Dôležité je tiež zamerať reklamu na cieľovú skupinu, ktorú chcete osloviť. Ale ako to už býva vo svete marketingu, aby ste zaujali a tým pádom aj zarobili, tak budete potrebovať trochu šťasteny.
Zdroj: www.idg.pl
Komentáre
Sociální sítě