Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Hašmaca

- Ja som naozajstná židovka, hovorí Šamirova babka, emigrantka z Ruska, v rámci antisemitskej tirády.

A presne na to sa pýtal jej vnuk, režisér Joav Šamir. Na atisemitizmus.

Dokumentárny film Hašmaca - Defamation:

http://www.informationclearinghouse.info/article24529.htm

Vrátane nahliadnutia do centrály, v ktorej sa na fenoméne antisemitizmu výborne zarába a návštevy izraelskej školy pár kilometrov od koncentračného tábora Gaza, v ktorej sionistická ideológia hypnotizuje izraelskú mládež filmami o holokauste.

 

USraelská vojnová propaganda nám tento týždeň opäť zvestovala, že Irán určite-určite vyrába jadrové zbrane a tento tristný fakt spôsobuje preteky v zbrojení.

Investigatívne sme navštívili tajné priestory iránskej vojenskej základne. Stráž si práve odbehla na olovrant a my sme mohli zdokumentovať množstvo bômb pripravených na použitie podľa návodu na stene. Zelené bomby patria opozičnému lídrovi Músávímu.

Ďalej môžeme vidieť čerstvú dodávku jadrového materiálu z Natantzu zloženú pri vchode a torzá dvoch metiel, ktoré svedčia o tom, že násady používajú iránski vedci, ktorých zatiaľ izraelský režim nezavraždil, na napechovanie jadrového materiálu do bômb. Aby sa ho tam vošlo viac. Dobrá správa je, že na čínsku firmu, ktorá metly dodala, už uvalili Spojené štáty embargo.

Vedľa návodu na použitie jadrových zbraní máme unikátnu príležitosť vidieť matku všetkých bômb, o ktorej predseda JRD Šimon Peres výstižne povedal, že je to lietajúci koncentračný tábor, ktorý ide spôsobiť Chazarom druhý holokaust.

Fotodokumentácia je súčasťou ppt prezentácie, ktorá bude predostretá Bezpečnostnej rade OSN.


Fotografie odtiaľto aj odhentiaľ | stály odkaz

Komentáre

  1. Ano, deja vu.
    Americania uz tolkokrat kricali "vlk, vlk!!!" ... a skoro nikdy nemali pravdu. A co sa tyka "semitov a antisemitov" - iba uplne zmagorena neosobnost este tymto klamstvam veri.


    A este k tematike takpovediac haitskej drobny test:

    "Ja nie som a nikdy som nebol za uskutocnenie politickej a socialnej rovnosti medzi bielou a ciernou rasou v akejkolvek forme.
    Nie som a nikdy som nebol za to, aby cierni dostali volebne pravo alebo pravo sediet v porote, ani za to, aby mohli zastavat verejne funkcie alebo sa sobasit s bielymi. Chcem este dodat, ze medzi bielou a ciernou rasou existuju fyzicke rozdiely, ktore budu navzdy branit ich spoluzitiu na zaklade socialneja politickej rovnopravnosti"

    Kto povedal tento prejav?
    Skuste uplne vazne odhadnut.

    Mozem dat aj moznosti.
    publikované: 30.01.2010 08:49:39 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. som trošku sklamaný
    V čase rastúceho napätia medzi USA a Čínou, v čase keď Bibi definitívne a úplne otvorene pochoval two-state solution, v čase keď Juščenko ukázal Saakašvilimu (a aj ich spoločným sponzorom) jeho ďalší osud sa ema venuje bubline okolo iránskeho jadrového programu
    Aspoň že je to dobre napísané
    publikované: 30.01.2010 12:28:10 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. Dokumentárny film si si pozrel, AM?
    Aj z neho si sklamaný?

    Clintonová sa včera otvorene vyhrážala Číne, že ak bude sabotovať USraelskú snahu o rozbitie Iránu, odstrihnú jej Američania prístup k energiám.
    Hej, ten iránsky jadrový program je úplne nepodstatný.
    publikované: 30.01.2010 12:35:48 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. Že by Hitler?
    Lenže sú tam namiesto Chazarov černosi. Hm.

    Tak v tom prípade to povedal stepný Chazar s ukradnutým nemeckým menom Theodor Herzl. O gójoch. Veď ich sionizmus považuje za také čierne svine. Vlastne sa tomu hovorí dlhé svine. Pardon. Nie. Dlhými sviňami nazývajú kanibali na Papui Novej Guinei podludí, ktorí nie sú z ich kmeňa a možno ich zožrať.

    Ani Herzl to nebol?

    No tak námuž napíš, Arton, ktorý americký prezident je autorom toho výroku oslavujúceho slobodu a demokraciu.
    publikované: 30.01.2010 12:46:37 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. Irán je len jedna figúrka na šachovnici
    ak Čína ustúpi, nájdu si Emerikánci ďalšie miestečko, kde budú môcť Čínu vydierať
    Teda, ak sa Čína na to nevyondie a nenájde si ona miestečko, kde bude vydierať Emerikáncov
    Čiže - iránsky jadrový program je skutočne marginálna téma
    publikované: 30.01.2010 12:52:58 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. čo som povedal
    publikované: 30.01.2010 14:18:57 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. No,
    Samozrejme, kedze je rec o cernochoch, bol to niekto z USA.

    Ktora americka osobnost bola taky otvoreny rasista?
    Aby to bolo jednoduchsie, upresnim, bol to prezident. Ktory z nich bol taky otvoreny rasista?

    publikované: 30.01.2010 16:19:15 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. arton
    Andrew Jackson
    publikované: 30.01.2010 16:25:22 | autor: kri (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. A iny citat ineho US prezidenta:
    "Ak by sme nechali Indianom ich loviska, znamenalo by to dat k dispozicii nas kontinent strapatym divochom. Ostala nam len alternativa vykynozit ich"
    Tu vas nebudem napinat, toto povedal Theodore Roosvelt.
    V roku 1906 dostal Nobelovu cenu za mier.

    Neviem - toto nesokuje nasich humanistv a antirasitov? Alebo si nikdy neuvedomili bestialitu americkeho imperia? Bacha, bacha, tam mozno cakat este ine veci.
    publikované: 30.01.2010 16:31:49 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. Jackson je velmi dobry tip,
    tomu by to pasovalo, ale to by nebolo vobec prekvapive.

    No, je to jednoduche, ono tych osobnosti ako prezidentov nebolo az tak vela, po roku 1945 to uz samozrejme ziaden prezident povedat nemohol.

    No, skuste este raz - asi by som mal vypisat cenu - co tak knihu, v ktorej som to nasiel (verejne dostupna v predajniach Sk, a nie, ta kniha nie je David Duke zivotopis)
    publikované: 30.01.2010 16:42:03 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. arton
    ja by som aj ten tvoj druhy citat tipol na jacksona ;-) ten nemusel ani cernochov a ani indianov...

    no, ale nic budeme tipovat dalej ;-)
    publikované: 30.01.2010 16:59:40 | autor: kri (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. trocha som podvadzal
    prelozil som to do angliny a googel to vyplul relativne presne a prekvapil ;-)

    A.L.
    publikované: 30.01.2010 17:10:04 | autor: kri (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. Abraham Lincoln.
    Ano, prva cena, prisiel si na to, Kri.

    Ten, ktory je zapisany, ako stelesnenie "boja proti otrokarstvu" bol vlastne rasista najhrubsieho razu.

    Takto sa tvoria dejiny.
    Prevzate z knihy:
    Joachim Fernau: Haleluja - dejiny USA.
    http://www.mojakniha.sk/index.php?page=9&itm=3005
    Kazdemu odporucam, citave, vtipne, pravdive.


    publikované: 30.01.2010 17:35:47 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. Clovek je inteligentna bestia
    Cele dejiny ludstva nie su nicim inym, ak seriou pribehov o snahe jednotlivcov a skupin ludi nasilim ukradnut inym ludskym bytostiam ich zivotnu energiu, prizivovat sa na fyzickej a mentalnej energii svojich bliznych.
    Ako na kazdu inu cinnost, aj na tuto su potrebne nastroje.Nastroje na vykonavanie takejto cinnosti sa v ludskej historii neustale vyvijali a presli evoluciou od najjednoduchsich az po dnesne najsofistikovanejsie.
    Najjednoduchsim nastrojom je hruba brutalna sila, ktora sa vyvojom dostala na vyssi stupen vtedy, ked clovek vymyslel zbrane.
    Prepracovanejsim nastrojom sa uz rannych dobach pisanej ludskej historie stal stat a jeho institucie: panovnik, mytus, nabozenstvo, ideologie a armada.
    Hruba brutalna sila, zbrane a armada su vo svojom charaktere, ucinnosti a dosahu nizsim stupnom ovladania a manipulacie, pretoze ich vplyv je obmedzeny len na fyzicno. Takymito nastrojmi nebolo mozne ucinne ovladat vsetkych jedincov a kradnut ich zivotnu energiu, lebo vzdy, aspon pre jednotlivcov alebo malu skupinu ludi, existovala moznost uniku do oblasti, ktore boli mimo dosah statu a nastrojov jeho moci.Stat tu vzdy treba chapat ako skupinu ludi snaziacich sa parazitovat na zivotnej energii inych ludskych bytosti.
    Najucinnejsou metodou ovladania su myty, nabozenstvo a ideologia. Ich spolocnou crtou je to, ze na rozdiel od predchadzajucich, dokaze vytvarat zamerne trvale zmeny vo vnutri, v mysleni ovladanych tak, aby aj bez pouzitia hrubej sily, zbrani a inych fyzickych metod donucovania priniesli zelany vysledok, alebo su doplnkom predchadzajucich.
    Nastroje takehoto sposobu manipulacie museli byt vytvorene tak, aby ich ucinnost a dosah boli univerzalne, t. j. , aby zasiahli co najvacsiu moznu cast cielenej populacie. V ramci nabozenstva, mytu alebo ideologie sa zamerne sirili vyrazne jednoduche slogany so zamerom manipulovat a podrobovat.
    Slogan moze mat vyrazne negativnu alebo pozitivnu konotaciu.
    Typickymi ukazkami negativnych sloganov su slova kacir, ruhac, sebec, renegat, rebel, revizionista, odpadlik, zbeh, ale napriklad aj rasista a antisemita. Antisemitizmus je dnes zvlast ucinny slogan, pretoze odzbrojuje vsetkych, ktori by akymkolvek sposobom rebelovali proti tym, ktori sa ich snazia manipulovat roznym sposobom manipulovat. Podobne aj rasizmus.
    Existuje vsak aj velmi ucinna metoda manipulacie pouzivanim pozitivnych sloganov. Pre ilustraciu uvediem slova vlastenec, hrdina, oddanost, pokora a obetavost.
    Zoberte si napriklad slovo zbeh v suvislostiach, o ktorych je rec.
    Predstavte si, ze skupina psychopatov vo Viedni si v roku 1914 zmyslela, ze potrebuje dobyt alebo potrestat Srbsko. Mohol vtedy niekde na Liptove zit jednoduchy cloviecik, ktory ani netusil, ze nejake Srbsko existuje, a tato skupina psychopatov ho za pomoci svojich nastrojov, nasilim alebo hrozbou nasilia donutila, aby opustil svoju rodinu, ktora ho potrebovala, a isiel sa dat zabit alebo zmrzacit na bojisko v Srbsku. Slogany o zbehoch, vlastenectve, hrdinstve a oddanosti ho natolko ovladali, ze ani nepomyslel na to, ze by sa vzoprel takemu osudu. Takto zahynuli v dejinach ludstva v zaujme psychopatov miliony ludi a ich tragedia bola este umocnena tym, ze po nich zostali vdovy a siroty.
    (Spomente si, ci ste niekedy videli film alebo citali roman o pozitivnom hrdinovi - zbehovi. Asi nie. Pretoze, aj ked sa skupiny psychopatov obcas striedaju pri moci, ani jedna z nich nema zaujem vychovavat slobodne mysliacich ludi.
    Moj stary otec bojoval v rakusko-uhorskej armade, padol v roku 1916 v Halici do ruk ruskych kozakov a prezil ako vojnovy zajatec najskor v Donbase a potom v Irkutsku na Sibiri. Podarilo sa mu utiect a v roku 1919 sa vratil uz do Ceskoslovenska. Jeho rodina takmer styri roky ani nevedela, ci je este zivy. Ked sa vratil do svojej dediny, po tyzdni ho zatkli ceskoslovenske urady ako zbeha, a musel sluzit dalsi rok v armade.)
    Mnohi z vas by este dnes mohli ist do historie svojich rodin a uvedomit si, ze aj vase zivoty su dodnes poznacene takymito tragediami, hoci sa udiali pred mnohymi desatrociami, pred mnohymi generaciami.
    Nebyvaly rozvoj takych vednych odborov, ako su psychologia, antropologia, sociologia, politologia, ale aj ekonomia, priniesol v poslednych desatrociach metody manipulacie na takmer dokonalu uroven.
    Ludia, bez toho, aby si to uvedomovali, sa stali bezmocnymi otrokmi
    pod nadvladou malej hrstky psychopatov.
    Media, vzdelavaci system, zabavny priemysel aj umenie v rukach psychopatov, pomocou vedeckych metod sposobili to, ze dnes uz len tazko stretnete jedincov schopnych slobodne mysliet a prezit tak autenticky ludsky zivot.
    publikované: 30.01.2010 19:49:48 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. Grigoriy
    Existuje taký druh zbehov a zradcov, ktorí sú vykreslení ako pozitívni hrdinovia - sú to ľudia, ktorí prebehli k tomu správnemu systému (ktorý sa mení v závislosti na mieste a čase vzniku diela).
    Viď Avatar, kde hlavný hrdina zradil svojho zamestnávateľa, svoj štát a dokonca aj svoj druh a prebehol k mimozemštanom.
    Aj v ČSSR vznikali takéto filmy a knihy, najmä na tému prechodu ľudí k ČA a ku komunistom vo všeobecnosti.
    publikované: 30.01.2010 20:37:30 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. AM
    Iste, mas v tom pravdu, ale myslim si, ze v takych pripadoch ide znovu len o nastroj manipulacie. Ucelom takejto propagandy je povzbudzovanie k cinom, ktore poskodzuju zaujmy protivnika.
    Ako som povedal, rozne skupiny psychopatov sa neustale stretavaju v boji o zdroje (hlavne ludske zdroje), a samozrejme vznikaju tam rozne situacie.
    Napriklad ti, co povzbudzovali a podporovali Vaclava Havla v jeho "rebelii" v inych situaciach trestaju ine rebelie brutalnym vyvrazdovanim.
    Podstata vsak vzdy ostava, tak, ako som ju opisal.
    publikované: 30.01.2010 21:35:03 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. Grigoriy
    Áno, ide o manipuláciu, vykreslenie svojich ideálov v čo najlepšom svetle a tak ukázať, že ich nasledovanie je to najlepšie, čo môže človek urobiť.
    Vyskytuje sa ešte jeden netradičný typ hrdinu - a síce charakterovo problémový človek (zlodej, vrah a pod.), ktorý však v príbehu vystupuje nanajvýš kladne. Tento typ sa vyskytuje najmä v americkej kinematografii, ktorá je plná príbehov o rôznych väčších či menších grázloch (na oboch stranách zákona), zachraňujúcich svet.
    Jeden príklad za všetky:
    http://www.imdb.com/title/tt0134847/


    publikované: 30.01.2010 21:51:38 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. Nikola Šuhaj Loupežník,
    to napríklad bol zbeh a pozitívny hrdina. A antisemita. Síce nie on, ale to dielo. No však preto je aj v trezore, hlavne film.
    publikované: 30.01.2010 21:54:42 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. A dokonca presne ako tvoj ded, Grigoriy,
    tiež zbehol na Haliči. Len nie do rúk kozákov, ale do lesov. A tiež po ňom išli aj žandári, aj četníci.
    Ale je to tak, dodnes sa na vidieku vie, kto bol zbeh. Na tom si dala každá moc záležať, aby sa nikto nevyhol brannej povinnosti.
    publikované: 30.01.2010 22:22:38 | autor: idar (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. Uryvok z rozpravania
    "Predvolali ma do kasarni v Trencine, kde sme dostali zakladny vycvik pod velenim madarskych poddostojnikov. Po troch mesiacoch nas odviezli transportom na frontu do polskeho mesta Przemysl a odtial primo na bojisko.
    Jedneho dna sme v obrannom postaveni v zakopoch ocakavali utok ruskej armady. Ked nastal utok, mali sme strielat na kavaleriu utociacich ruskych kozakov, ale ja som nemal to svedomie zabit cloveka ani kona, a preto som strielal vysoko nad hlavy utocnikov. Ked bolo jasne, ze kozaci nas premohli, lahol som si na dno zakopu a cakal som, co sa bude diat. Nastalo velke ticho, ale ja som tam lezal nadalej, dolu tvarou.
    Asi po stvrthodine som zrazu z uplnej blizkosti pocul:
    - I sto ty, job tvoju mat!
    Pozrel som sa hore a zbadal som najskor nohy kona. Na koni sedel rusky kozak a ukzal mi, aby som vyliezol zo zakopu. Ked som bol von, ukazal mi rukou, aby som vyskocil na kona, a sadol si zanho. Tak sme isli asi hodinu, kym sme sa nedostali do zberneho tabora..."

    Kazdy clovek by mal poznat taketo pribehy, aby sa naucil, ako sa ma chovat za kazdej situacie. Zvlast ucinne su tieto pribehy, ak ich pocujeme v mladosti od ludi, ktorych si neobycajne vazime.
    publikované: 30.01.2010 22:49:26 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. Iranian attack??
    According to a New York Times report The United States will place defensive missiles in the Persian Gulf for protection in the event of an Iranian attack, in part to protect.
    US naval vessels will also be placed near the Iranian coast.
    30/01/2010

    Countdown
    publikované: 30.01.2010 22:56:22 | autor: us (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. Arton
    a to je dobré alebo zlé ak nazveš Lincolna práve ty rasistom? A je správne alebo nie ak by ho tak nazvalo nejaké rasové gestapo?
    Židovské gangy, tí jednoduchší ale ideologicky podkutí rovnakým štýlom cepujú svojich neobozretných poskokov, že niekedy sa môže stať že vlastne áno, ich výrok by vyznel, alebo by mohol byť vysvetľovaný ako kritika, v tomto prípade ako antisemitský, i keď by jeho šíriteľ preliezol každým análom plaziac sa Izraelom môže mu to zničiť postavenie.
    Rovnako aj do minulosti zamierilo uvažovanie systémového otroka, lebo ako on sám sluha by sa mohol hlásiť k niekomu s nesprávnym pohľadom, preto nikto z jeho blízkych osobností minulosti nebol antisemita, on ich práve miloval a najväčšmi ich klamstvá.
    Čo zostane z takých vykastrovaných dejín, len dilinovia rovnakí ako tí čo sa ich dnes dovolávajú.
    Primitívi dneška neznášajú minulosť ale majú trúfalosť ju komentovať, takže ak sa niekto v minulosti postavil židovskej zberbe je odpísaný ako extrémista, alebo ak by aj v niečom inom vynikol tak sa snažia poprieť že by posudzoval nesprávne to čo sa dnes u nich a jedine u nich javí ako neprípustné.
    Lebo sú súčasťou systému, nechcú spochybňovať dogmy, preto sa stránia rasizmu atď. keďže sú špiny falšujú históriu, že odpor nebol a ak áno, tak to boli len nepočetní extrémisti a spodina.
    publikované: 31.01.2010 00:56:07 | autor: Fon (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. výrok Lincolna
    bol zrejme len 1 v danom duchu, takže v čase keď ho predniesol by ho nazvali niektorí rasistom, iné jeho reči sú iné, ale to je jedno, pretože akonáhle sa montujú pokrytci vykladať, tak celý život zúžia na 1 vetu. Zlým nečestným klamárom sa budeme prispôsobovať?
    Alebo niekto azda popiera holohoax? Nie, píše vlastný pohľad a podvodníkov si nevšíma, pretože to oni popreli pravdu.
    Vypísať každý výrok Lincolna k danej téme je základ, ale rôzny ľudský odpad šermuje s 1 vetou a oni niktoši idú potom súdiť, ale ani ich adresáti o pravdu nestoja.
    Chcú poznať pravdu? Nie, tak nech o histórii mlčia, ale oni prirodzene kecať budú.
    Prioritou má byť pravda a nie to či ju niekto chce počuť.
    publikované: 31.01.2010 01:14:02 | autor: Fon (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. Vidíme v Šamirovom dokumente, Grigoriy,
    aké perverzné môžu byť "výlety do rodinnej histórie." Tá usmoklená tlupa puberťákov v sebaľútostivom kŕči a výkrik kravičky - príslušníčky režimu vraždiaceho a okrádajúceho Palestínčanov: veď ja som nikomu nič neurobila.
    Ako v starej anekdote, keď židovská mať vyprevádza syna do vojny proti Turkom.
    - Šetri sa, synak. Zabi Turka a odpočívaj. Zabi ďalšieho Turka a odpočívaj.
    - Mami, a čo keď Turek zabije mňa?
    - Teba?! A prečo? Veď si mu nič neurobil!

    Kto si ten dokument naozaj pozrel až do trpkého konca, zrejme neprehliadol návštevu reprezentantov ADL na Ukrajine. A dôrazné upozornenie týchto "bojovníkov proti antisemitizmu" Ukrajincom, aby sa už nikdy nepokúšali prirovnávať hladomornú genocídu Ukrajincov s holokaustom, ktorý bol všemírne jedinečný.
    Ako píše evolučný biológ Zrzavý, genocíd bolo síce veľa, ale historicky jedinečným fenoménom je, ako takzvaní židia "nedovolia ostatným zabudnúť". Zrzavý musí byť korektný a preto nedoplní ... a páchať popri tom najohavnejšie zverstvá.

    Čerstvou obeťou boja proti antisemitizmu je Wolfgang Benz - paradoxne je to popredný bádateľ na poli antisemitizmu. Prehrešil sa tým, že začal hovoriť o antisemitizme namierenom voči moslimom. A tak mašinéria s centrálou v ADL na neho vyštrachala, že v roku 1988 spáchal zločin proti ideológii.
    Nuž, kokotko. Roky otrocky slúžil ideológii sionizmu a nakoniec bol onálepkovaný za sympatizanta nacizmu.
    http://www.jpost.com/International/Article.aspx?id=167335
    publikované: 31.01.2010 06:45:09 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. nepovedal len 2 vety ale
    húštinu slov a aj Douglas k tomu a živé publikum
    http://www.nps.gov/liho/historyculture/debate4.htm
    zdá sa že negrofilovia vyťahujú pár slov, aby oblbli debilov, áno, skracovanie je pre masy, tie treba viesť a naučiť koho majú milovať a koho opľúvať a im to stačí, masy sú stádo a modlári
    publikované: 31.01.2010 06:55:06 | autor: Fon (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. No vidíš, Arton
    Za výsmech americkému pokrytectvu si dostal titul "negrofil".
    publikované: 31.01.2010 07:00:21 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. Fon, to je zle, velmi zle.
    Zle je to v prvom rade pre system, pretoze to ukazuje, ako system aj z najhorsieho gangstra dokaze spravit idol.

    Za druhe, je to zle pre Lincolna, pretoze on bol naozaj rasista najhrubsieho zrba. Dnesni ludia maju tak vsugerovany podmieneny reflex, ze ked pocuju o eugenike, pripadne o pristupe k populaciam respektujuc ich biologicku charakteristiku, ze hned sa im vybavi iba jedej a jediny RASIZMUS.
    Lenze je rozdiel medzi vnimanim etnickych tendencii,a medzi tymito americkymi zasadami
    1.pravo na troctvom na zaklade rasy
    2.zbavenim niektorych ci vsetkych zakladnych politickych prav na zaklade rasy
    3. principialnym zakazom sobasenia na zaklade rasy
    4. tendenciou ci nabadanim ludi druheho etnika plosne vyzabijat

    Dokazes videt ten rozdiel?
    Lincoln, rovnako ako v podstate cela americka spolocnost, bol takyto rasista (a nemusim zdoraznovat, ze v Obcianskej vojne islo o ekonomicko mocenske zaujmy v prvom rade - zrusenie otrokarskych zakonov bolo len nastroj na rozvrat Juzanskych statov)

    Ja rasista nie som.
    Podobne ako rasisti nie su tisice inych, ktori poukazuju na situaciu Ciganov repsektive roznych cernoskych ci inych populacii.
    Zial, zopakujem, pre skutocne zotrocenie sucasnej populacii sa vypestoval tento hruby reflex, tato dogma, ktora dava na akekolvek racionalne socialno etnicke analyzy a pravdy tabu apripravene ostrakizacne nalepky (a, neklamme si, za ne zatvara a tvrdo tresta)

    Pre riesene niektorych kulturne biologicky zdegenerovanych populacii netreba nic z hore vycislenej rasistickej minulosti ci pritomnosti USA. Staci pochopit, ze mnhodetnost nie je samozrejmos, ze mat deti je vysada a ze zlocinci, zvlast zlocinci v oblasti vychovy, asociali a psychopati nemaju pravo na deti,na nicenie naseho spolocneho enviromentu. Nemaju pravo na HRUBE a FATALNE nicenie naseho spolocneho enviromentu.

    Vysvetlil som to jasne?
    Nie je to az tak zlozite, aby to cela spolocnost nemohla zajtra pochopit a akceptovat. Chce to len propagaciu, jednoduche a jasne vzdelanie v tychto veciach.
    publikované: 31.01.2010 07:20:59 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. To nic, Ema,
    kazdy z nas ma ci skor mal nejake idoly a tazko znasal, ked sa im stupilo na otlak.

    Lincoln bol proste taky Havel, humanitarny bombarder - pre zaujmy svojich panov bol ochotny aj zabijat obcanov svojho statu.
    Lenze tu nesedi na lavici obzalovanych Lincoln, ale cely system, ktory dolaze z blbcov sprfavit idoly a z akychkolvek co len trocha charakternych (ako ten tvoj nemecky profesor, co si len vsimol inac jasnu analogiu medzi antisemitizmom 20. storocia a antisemitizmom sucasneho 21. storocia).

    Fonovi sa nepaci, ze ostrakizujem ako zidia. Ma pravdu, nie je to dostzojny sposob - ale v pripade tych, co to sami robia, je to len opravneny vysmech ich vlastneho systemu, nie jeho akceptovanie.

    Na to, aby sme akceptovali ich sposob politickeho spravania, by sme museli zajtra thromazdovad udaje o kazdom "antieuropskom" ci "antiarijskom" postoji.
    No, aj ked sme uz davno mensina, toto nerobime -- ved my nemame ani jednotny nazov, ktorym by sa nasa kultura mala nazyvat. Prave preto bol zadefinovany pojem "arijsky", pojem vlastne nerasovy, jazykovy, ergo odrazajuci KULTURNU entitu. Jednu historicky nezamlcatelmu ohromnu kulturnu entitu.
    Na tento pojem je dnes tiez uvalene tabu. Neodvazim sa ani ja predpovedat, ci sa ho podari uzivit - ale to je druhorade.
    publikované: 31.01.2010 07:44:28 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. PS. To video v clanku je naozaj zaujimave.
    mali by ho premietat v skolach:)
    Alebo este lepsie v TV, samozrejme.
    (a to som videl len polovicu, ved ma skoro hodinu a pol )

    Nie ze by to pre mna bola nejaka novota, ale aj tak je to hrozive, ked vidno, v akom mentalnom prostredi v podstate nenavisti voci celemu svetu su vychovavani (aj dnesni) izraelci.
    Je tam zobrazeny cely tento system vlastneho zidovskeho otroctva jednoducho a jasne.
    publikované: 31.01.2010 07:53:06 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. O charizme
    Jednym z najspolahlivejsich indikatorov toho, ze nejaky system alebo ideologia vycerpali svoju historicku ulohu a dospeli blizko k svojmu nevyhnutnemu koncu, je to, ze uz aj napriek velkej snahe nie su schopne produkovat charizmatickych jedincov, hoci prave vtedy by ich najviac potrebovali.
    Charizmaticki jedinci su tvorcovia, maju uctu a nasledovatelov.

    Aku uctu moze u ludi vzbudzovat takyto clovek?:

    http://www.youtube.com/watch?v=npjKObsTAng

    Na druhej strane reprezentanti skutocne univerzalnych hodnot a idealov su uz svojim zjavom, prirodzenym vystupovanim a prejavom ukazkou toho, co mame skutocne na mysli, ked hovorime Arijec alebo charizma:

    http://www.youtube.com/watch?v=FIr4lEIqTkM

    Treba tiez vediet, ze vo februari bude mozne vypocut si pana Finkelsteina v Kosiciach. Pravda, ak sa to medzitym z nejakych dovodov nepodari zrusit.
    publikované: 31.01.2010 08:19:13 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. Finkelstein 24. februar Kosice
    "The world is thinking exactly, what I am saying" aby som ho citoval, ma pravdu.
    Zaujimave, ktovie, ako to tam bude vyzerat. Ale asi pohodovo.

    Inac, co sa tyka Obamu, nepatrim k jeho naivnym nadsencom, ale prave jemu by som neupieral charizmu. Ovsem pri takej otazke o Palestincanoch ani jemu nezostava nic ine - len koktat.
    Ovsem aj to koktanie je vlastne pozitivny priznak - typicky sionista by nezavahal ani na okamzik.

    publikované: 31.01.2010 09:02:15 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  32. Arton
    Ak je charizma "schopnost jedinca ziskavat a viest skupinu bez formalneho mandatu, iba vplyvom svojej osobnosti", potom Obama je vsetko, len nie charizmaticka osobnost.
    Jedinym mandatom Obamu su zidovske peniaze a jeho odporny slyzky oportunizmus. Dokonca aj ta hra medii, akoze Zidia maju obavu z niektorych Obamovych vyrokov, je len hra na blbych.
    Ak das skupine vychytralych ludi, zbehlych v najmodernejsich PR technikach k dispozicii 10 milionov dolarov, a poveris ich ulohou vytvorit z nahodne vybraneho cloveka z ulice cokolvek potrebujes, mozu na tvoju objednavku zneho urobit naozaj zazraky: nositela Nobelovej ceny za mier, svetoveho dramatika, najvacsieho myslitela, alebo predsedu slovenskej vlady - cokolvek.
    publikované: 31.01.2010 09:51:40 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. Nesledujem Obamu nejak cielene, a vobec tie US divadielka.
    Som presvedceny, ze oficialne a duplom neoficialne je system nezmenitelny jednym clovekom.
    Len som chcel vyjadrit, ze v porovnani napriklad s McCainom, Clintonkou, nehovoriac o Bushovi ci inych, je Obama z tych ludi, ktori vedia vystupovat a presvedcit ludi. Aj vysledky tomu nasvedcuju. Aj preto bol vybrany.
    Niekto nazyva tuto vlastnost charizma, niekto pozaduje po charizme dolezitejsie a hlbsie veci, ok.

    Mimochodom, ked uz je rec o predsedovi SR vlady, ten ma tuto sikovnost tiez (aj ked nie taku klasicku, zovialnu). Jeho oponenti to nazyvaju "populizmus" :)
    Tym nijako nechcem popierat to, ze system vytvori aj z najvacsieho debila hocico (vid spominany Lincoln, zo sucasnosti prave Bush, z nasej sceny Gasparovic, a samozrejme Havel - ako vidno, slovna charizma versus debilita mozu byt z akejkolvek politickej strany)
    publikované: 31.01.2010 10:52:38 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. Hasbara nám dnes usilovne dodáva doplnkové čítanie
    k Šamirovmu dokumentu.
    Ktorýže ďalší z Európanov je obvinený z antisemitizmu?

    Hľa, samotná Gretta Duisenberg.
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/1146333.html

    Neznáma? Žiadny mienkotvorný podkarpatský denník s ňou nikdy rozhovor neurobil? No veď hasbara zásadne vykresľuje "propalestínskych aktivistov" ako socky, pubertálnych dredových anarchistov, lavičákov.
    Do tohto obrazu sa Gretta nehodí.

    V závere článku je, samozrejme, aj štatistika "antisemitských incidentov" od istého Naftaniela.
    To bude asi bratranec Naftalína, oficiálneho reprezentanta Izraela, čo na Novom Zélande pred časom vykladal, že židia a novozélanďania sú white sisters amid "the yellow race" of Asia.
    publikované: 31.01.2010 13:08:36 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  35. Grigoriy,
    tvoj dedko mozno bol kamos mojmu. Tiez prisiel po neviemkolkych rokoch z Ruska pesi. Pekne si to napisal akurat ja konkrtnejsiu historiu nemozem od svojich pribuznych dostat. Musel by som asi sam zacat patrat.
    Ema, dakujem. Uz som pochopil preco na mna izraelci pozerali ako na zjavenie a ja na nich v krakowskom Kaziemierzi. Proste stret dvoch svetov. Profesor Frankestein ;-) je tiez dobre odizolovany a na dostatocne viditelnej pozicii :D psychopatov treba mat pod dohladom.
    Uz viem co sa mi paci na Izraelcoch okrem peknych zidoviek, su bezprostredni a pod samokontrolou :D to malokde vidiet ...
    publikované: 31.01.2010 13:23:00 | autor: martin (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. Martin,
    moj stary otec naozaj prisiel z toho zajatia pesi. V skutocnosti naozaj spominal, ze prisli z Ukrajiny spolu s nejakym inym clovekom. Z Irkutska sa dostal na Ukrajinu, kde nejaky cas pobudol u kulaka, kde sa skryval a pracoval tam. Bolo to uz davno, ale pamatam sa, ze hovoril, ze ten clovek bol tiez od Nitry a volal sa Gal, Galik, Galis, alebo nieco podobne.
    Dnes si myslim, ze podobnych pripadov bolo mnoho.
    publikované: 31.01.2010 14:13:09 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. pardon,
    bol to pradedo, ktoreho som osobne nepoznal. Volal sa Abel, dostal sa do ruskeho zajatia a zo Sibire isiel peso so skupinou kamaratov, cestou sa zivili aj strihanim... Este sa na to budem musiet spytat lebo jedine miesto, ktore mi zostalo v pamati je bitka na Piave ale teraz neviem ci to s nim suvisi alebo nie a ako sa odtial mohol dostat do Ruska.
    publikované: 31.01.2010 15:32:01 | autor: martin (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. :)
    Môjmu pradedovi počas WW I. v Taliansku odmrzlo 6 prstov na nohách... (len neviem či sa to stalo neúmyselne alebo sa len chcel dostať domov)
    To sa nám to tu pekne prepletá :)
    publikované: 31.01.2010 16:01:35 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  39. Nikomu inemu dedko nikde nebojoval?
    Hm, akosi malo action je tu.
    publikované: 31.01.2010 18:34:45 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  40. Arton
    Povedz Tvoju story.
    publikované: 31.01.2010 18:47:04 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  41. Svoju story? Komu?
    Tomu, co nazyva Finkelsteina "psychopatom"?
    Nie, ja uz individualne neliecim.


    Inac, rebelanstvo a rozvrat je klasicky nastroj Americanov.
    Najprv zalozili svoj stat cestou revolucie a rebelanstva, potom podporovali rebelanstvo cernochov na konzervativnom Juhu, dalej exportovali rozvrat a revoluciu do vsetkych provincii Mexica, ktore chceli zabrat.
    Nakoniec exportovali svoju revoluciu-cize rozvrat- do celeho sveta.

    Vies, myslim, ze na skutocne zotrocenie cloveka je velmi vyhodne, ked si dany clovek mysli, ze je rebel v nejakom ohlade. To mu brani rebelovat naozaj, to ho uspokojuje . Na nikoho z pritomnych nenarazam ale tyka sa nas to vsetkych.
    Velkym problemom je, ze ludia,ktori kritizju sucasnu plutokraciu, to casto naozaj robia len preto, ze by radi zaujali ich miesto pri nezmenenom rezime.
    Taka opozicia je potom o nicom. Je to ako otvorit okno, aby sa vyvetralo, ale vzduch vonku ma rovnaku teplotu ako ten vnutri - a preto sa nic nepohne.
    Mozno, ze teraz je taka situacia. Okno je otvorene, caka sa len na
    publikované: 31.01.2010 22:20:18 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. ...caka sa len na skutocne cerstvy vzduch.
    .
    publikované: 31.01.2010 22:21:58 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. Keby boli vaši dedulovia šikovní ako Ladislav Hudec,
    šli by do Šanghaja. Vlakom cez Harbin.
    http://www.snm.sk/?lang=svk&org=1§ion=podu&id=1514

    Ale pre iné som sem vbehla. Uložiť do archívu jednu publikáciu
    http://www2.ohchr.org/english/bodies/hrcouncil/specialsession/9/docs/UNITAR_UNOSAT_FFMGC_31July2009.pdf

    No, nedajte sa rušiť a ďalej si tu hrkútajte o "rodinnej histórii".
    Je skvelé vidieť, že pri zmienke o spoločnom osude svojich starých ujov Grigoriyovi vôbec nevadí, že jeho spolubesedník nazýva Grigoriyovu charizmatickú osobnosť psychopat.
    Tomu sa povie charakter.
    publikované: 01.02.2010 07:19:36 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. Ema, si si ista, ze je to naozaj tak, ako si to povedala?
    Moze to vsetko nakoniec byt uplne inac?
    Podla mna to bolo takto:
    Grigoriy je extremne "judgemental" (neviem, ako sa to povie po slovensky) clovek. O vacsine ludi si mysli, ze ide o prazdnych, zaostalych idiotov, ktori nemaju ani tusenie o co vo svete ide. Moze sice byt niekedy medzi ludmi, tvarit sa, ze je tam s nimi, ale kedze dopredu vie, ze nemozu nic rozumne a dolezite povedat, nevenuje im ziadnu pozornost.
    Moze sa mu preto lahko stat, ze ak vidi prispevok podpisany nejakym clovekom, ktory je uz davno zapisany do listiny idiotov, a vidi ze odstavec v prispevku oslovuje nejaku inu osobu (Emu), a je tam slovo profesor "Frankestein", pomysli si, ze ide o pokracovanie nejakeho predosleho rozhovoru s oslovenou osobou, a vobec tomu nevenuje pozornost.
    Grigoriy ma velmi casto zachvaty zhovievavosti a nekonfrontacie, co si niektori vysvetluju ako nedostatok charakteru. Aj to je OK, len je potrebne pamatat si, ze aj oni mnohokrat benefituju z jeho zhovievavosti a nekonfrontacie.
    Povedal Grigoriy nieco Artonovi, ked tvrdil, ze Obama je charizmaticka osobnost?
    Nepovedal!
    Preco?
    Lebo Grigoriy je zhovievavy charakter a vacsinou aj nekonfrontacny.

    publikované: 01.02.2010 08:55:41 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  45. Ema,
    viem, ze to musi byt tazke pocuvat rodinne historky nomadov, ktori kedysi bojovali na frontoch za domovinu, v ktorej ty teraz vysedavas ...
    publikované: 01.02.2010 09:33:06 | autor: martin (e-mail, web, neautorizovaný)
  46. Mafia
    publikované: 01.02.2010 11:32:17 | autor: modrý mešec (e-mail, web, neautorizovaný)
  47. modrý mešec
    Mafia je vo všeobecnosti synonymum pre súčasnú politickú scénu - na celom svete. Slovensko nie je, nemôže byť, výnimkou.
    Slovensko je špecifické v tom, že sa tu všetci tvárime ako teliatka pred novými vrátami, len čo sa zjaví nejaký podobný škandál. Akoby nikto z nás ešte nikdy nikomu nestrčil do vrecka nejaké "všimné" (najčastejšie u lekára).
    Áno, politické strany by mali byť financované transparentne.
    Ale ono je to ako s voľným trhom či komunizmom - tieto predstavy môžu fungovať len v ideálnom svete, plnom ľudí s čistými úmyslami, bez bočných záujmov ...
    SDKU nám pripomenula, že ryba smrdí od hlavy - že najväčšia korupcia je pri najväčších subjektoch a vo vedení.
    SDKU pada, modrá revolúcia končí ...
    Teraz by sme sa mohli pozrieť na SMER. Napr. na to, ako sa predražila rekonštrukcia bratislavského hradu a komu to išlo ...
    Ale na potopenie SMER-u zatiaľ nie je "politická" objednávka, SMER plní plán 5ročnice na 110% ...
    publikované: 01.02.2010 12:53:44 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  48. ema
    ďakujem za link na tú správu
    Som taký jednoduchší, angličtina nie je môj materinský jazyk, a teda kvitujem, že v tej správe je toľko obrázkov ...
    Vďaka nim totiž aj iní jednoduchší ľudia (kriq, Stanko či iris) môžu vidieť, že cieľom IDF a IAF neboli až tak veľmi príslušníci Hamasu, ako skôr ničenie infraštruktúry a to najmä potravinových zdrojov.
    A môžme vidieť aj to, že šialenstvo sa vystupňovalo v poslednom týždni ... aký to odkaz Obamovi ...
    Ak toto nie je genocída, tak už potom neviem ako to nazvať.
    publikované: 01.02.2010 13:01:01 | autor: AM (e-mail, web, neautorizovaný)
  49. Ema vysedava v Rakusko-Uhorsku?
    Ejha - opat ta uslachtilost obetavych bojovnikov versus nevdak.

    K tej osobnosti by som sa este vratil. Prave koli tomu, ze o nic nejde.
    Mozno treba este rozlisit - kto vie hovorit, a kto vie ludi naozaj uputat, takpovediac ovladnut.
    Finkelstein zas podla mna nie je charizmaticka osobnost - aj ked sa vyjadruje strucne a logicky, nehovoriac, ze s nim suhlasim (vacsinou) a ocenujem jeho svedomie, odvahu a hlavne pracu.
    Kto je teda priklad charizmatickej osobnosti v dnesnom svete (bez ohladu na svetonazorovy suhlas ci nesuhlas)?

    Zo znamych osob ma veru nik nenapada. Politici dnes robia vsetci kompromisy a hlavne su prilis vleceni udalostami.

    A mozno treba radsej rozlisovat medzi osobnostami, ktori sa mylia a tymi, co maju pravdu - a tym padom davaju ludom svetonazorove pozitiva (ktore sa skor ci neskor prejavia).

    Alebo je najpodstatnejsie to, kto je ako schopny. Ti, ktori maju co ponuknut, ktori su bystri a zaroven silni, ti su zivym zdrojom, poznanim, kompasom. Prirodzene sa nimi ludia riadia.
    Naopak, napodobnovatelia minulosti a druhotnych znakov, nemaju co ponuknut.
    Pravda, napodobnovanie je lacnejsie, pre mnohych jedine pristupne. Preto je tolko napodobnovatelov, a tak malo originalnych autentickych osobnosti.

    Tu som si uvedomil, Grigoriy, ze som pouzil pojem "autenticky". Chcel som sa ta spytat, co je to ten tvoj pojem: "autenticky zivot"? Vlastne som si doteraz nie isty, co tym myslis.
    Autenticka osobnost je ovsem definovana jednoducho. Je to osobnost riadiaca sa objektivnou realitou, nie pochybnymi frazami a tradiciami, ci dokonca dogmami. Autenticka osobnost nikoho nenapodobnuje, ziaden antropocentrizmus, ziadne formy.

    No, stacilo.
    publikované: 01.02.2010 20:49:21 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  50. A predsa este nieco.
    Vsimnite si jeden protiklad, jeden zadrhel.
    Ak autenticka osobnost je taka, ktora sa riadi len objektivnou realitou a nenapodobnuje, a tym padom sluzi ako kompasi inym, ti ini, ti ostatni, v urcitom zmysle slova napodobnoju ju.
    Tym padom sami stracaju autenticnost, obejtktivnost. A zvacsa nedokazu sami spoznat smer, viest dalej.
    Revolucia poziera svoje deti.
    Vecne tragedie.

    Ano, to je vecny paradox bytia, preto vyvoj neprebieha plynule, ale po fazach, skokovo.
    Dalo by sa to popisat aj inak.
    Ako ked je teleso tahane cez prizinu po ploche kladucej treci odpor - kym je pruzina napata malo, teleso stoji, potom sa zrazu pohne, az kym trenie zas neprevysi tahovu silu pruziny.
    Takto poskakuje evolucia - tak, a nijako inak.
    Napriek tomu, ze zakladny evolucny tah je linearny a nemenny, nesutale pritomny, relny pohyb je kolisavy az kostrbaty.)
    Ti, ktori nespoznali linearny a nemenny fundament, ktori ho nedokazu aproximovat, ti pravidelne prepadaju evolucnemu zufalstvu.
    A ti, ktori ho spoznat ani nedokazu - tym zostava naozaj len jedine riesenie: viera.)

    Ale mne nemusite verit. Budte radsej sami autenticki.)
    publikované: 01.02.2010 21:07:09 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  51. Genocida v Gaze.
    Je evientne, ze sa pred ocami celej svetovej verejnosti stal zlocin.
    Treba otvorene a verejne odmietnut a oznacit ako spolocensky neakceptovatelny a odporny individualne kazdy nazor a kazdu osobu, ktora sa tohoto vrazdenia zastava.
    Kazdu konkretnu taku osobu treba spolcensky znicit !


    Zda sa vam tento nazor ako vystrihnuty z ich metod? Zda sa vam spravne - tym duplom treba takto postupovat.
    Pojdem sebakriticky este dalej: kedysi sa komunisti pytali v principe kazdeho jedneho ako tak zaujimaveho zamestnanca, aky ma nazor na "vstup spriatelenych armad v 1968". Nebojim sa tej analogie a poviem - teraz sa treba kazdeho jedneho pytat, aky ma nazor na hnusnu a odpornu vojensku operaciu v Gaze - a na kazdeho, kto sa jej zastava, terba ukazat prstom a spolocensky ho znicit.

    Toto je dnesna faza tohoto procesu. Toto bude v nasledujucich rokoch nastavat - nie z moje vole, samozrejme, ale z vole univerzalnych prirodnych zakonov.)
    publikované: 02.02.2010 06:40:35 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  52. Autenticky zivot?
    Autenticky zivot patri len tomu a zasluzi si ho len ten, koho nedefinuje to, do akej miery sa dokaze stotoznovat, imitovat a prijat ako vlastne to, co vytvorili ini len nato, aby ho manipulovali.
    Autenticky clovek je sam sebe mierou vsetkych hodnot, sam hodnoty vytvara, sam ich definuje, z vlasnej vole a slobodne ich naplna. Autentickeho cloveka nemoze to, co je mimo neho nijako definovat, nikde zaradit. Taky clovek nie je definovany vseobecne prijatymi kategoriami, konvenciami: nie je veriaci, ani ateista, nie je laviciar ani praviciar, demokrat alebo komunista, dokonca ani charakter alebo bezcharakteny podliak. A to nie azda pre snahu byt zasadne proti vsetkemu, ale len preto, ze on do stada svojim bytim ani vedomim naozaj nepatri, nepatri do kategorii stada. Tak, ako lev nepatri do rybnika.
    Autenticky clovek sa stal sebou samym, a tak naplnil zmysel svojho bytia - sam pre seba, vo svojom zaujme, nie pre stado. Ludia nemaju autenticky zivot, pretoze vo svojej slabosti su nuteni stotoznovat sa so svojim stadom, so svojim narodom, so svojim nabozenstvom, s konvenciami. Bez toho nie su schopni existovat, podliehaju uzkosti a stracaju schopnost hodnotit a definovat. Maloco v ich zivote je ich vlastne. Dokonca aj ich pocity su uz len sprostredkovane skrze zabavne media - preto ta nebyvala obluba televizie, filmov, celebrit a zdegenerovaneho "umenia". Autenticky zivot je vsak aj privilegiom pre nemnohych - je to dnes uz viacmenej nahoda. Betonovy a asfaltovy skanzen Petrzalky, napriklad, samozrejme uplne vylucuje akukolvek moznost prezitia autentickeho zivota.
    Ani najlepsia definicia toho, co myslim pod pojmom "autenticky zivot" vsak nemoze dat niekomu tu spravnu predstavu o tom, co tym myslim, a preto mozno jedna alegoria:
    Vlk dalekeho severu zije autenticky zivot, na rozdiel od izboveho pudlika. Maju spolocnych predkov, mozno takmer zhodne DNA, a predsa su to reprezentanti dvoch odlisnych byti. Pudlik je mozno stastnejsi, ale vlka nikdy myslienka na stastie ani nenapadla - prave preto zostal samym sebou a preto je jeho zivot autenticky.

    Otazka autenticity ludskeho zivota uzko suvisi s tym, ci clovek dokaze poznat sam seba, naucit sa rozlisovat medzi dvomi castami jeho bytia - medzi tym, co je definovane ako jeho osobnost, a tym, co je jeho vnutorna podstata.
    Pretoze sa mi to tu teraz nechce pisat, vlozim o tejto veci nieco, co som niekedy inokedy napisal niekde inde.

    Kazdy jednotlivec ma v sebe dve casti. Jednou je jeho osobnost, a inou je jeho podstata.
    Osobnost (personalita) je to, co v danom zivote clovek svojou osobnou skusenostou, vychovou, vplyvom splocnosti, vzdelanim a nahodnymi stretnutiami s rozlicnymi ludmi ziskal. Personalita je nieco, co nam pomaha fungovat v ludskej spolocnosti a v praktickom zivote. Slovo personalita pochadza z greckeho slova persona, co v starogreckom divadle bola maska. V povodnom vyzname je teda osobnost (personalita) maskou, ktoru cely zivot nosime.
    Podstata je vsak nieco celkom ine. Je to to, co naozaj sme.
    Mam dovod mysliet si, ze nasa podstata ma pevnejsi zaklad, je tazko menitelna, a zostava s nami cely zivot. Je to nase autenticke Ja. Moje presvedcenie nadobudnute dlhodobym pozorovanim osudov ludi a ich spravania, mi hovori, ze podstata je nieco, co dokonca nema ani suvislost s dedicnostou - je to prenos duchovnej kvality z jedneho zivota do druheho. Ano, som presvedceny, ze toto je jeden z dokazov reinkarnacie.
    Samozrejme, ze osobnost a podstata sa vzajomne ovplyvnuju, tym sa menia, hoci je jasne, ze osobnost sa meni rychlejsie, ale zmena podstaty je dlhodobejsia.
    Hovorim o tom preto, ze je potrebne si uvedomit, ze to, kto naozaj sme, a ako daleko sme zasli, sa da posudzovat len podla nasej podstaty. Je zaujimave, ze kazdy clovek ma ovela vacsie tazkosti poznat svoju podstatu, ako poznat ju u inych. Hoci poznat seba sameho je pre nas rast velmi dolezite.
    (Na prieceli chramu boha Apolona v Delfach ludia po starocia mohli vidiet velky napis: GNOTHI SEAUTON - POZNAJ SAM SEBA. Myslim, ze je to aj jedno zo zlatych pravidiel hermetizmu.)
    Duchovny rast nie je otazkou jedneho zivota, ale je to ovela dlhsi proces.
    Je zlozitejsi a tajomnejsi, ako by sa nam na prvy pohlad zdalo.


    publikované: 02.02.2010 07:49:42 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  53. No dobre, Grigoriy
    Keďže sa tváriš ako spolumizantrop, nebudem ti psuť sentimentálnu debatu o staríkoch a prispejem niečím o pradedovi Mordechajovi, ovšemže nie Kapustovi.
    http://www.youtube.com/watch?v=6Q-lN8Ht0Kc

    Tento skvelý - a o to menej propagovaný film, ktorý nemá ambície manipulovať
    http://www.imdb.com/title/tt0170705/
    si tu zaslúži čestné miesto.
    publikované: 02.02.2010 08:03:20 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  54. "Spolumizantrop"?
    Kto iny je tu este mizantrop, okrem mna?
    Ja tu vidim len samych ludomilov a optimistov.
    Arton mi dokonca uz roky slubuje, ze vsetko sa cochvila zmeni k dobremu.
    Ja tomu cloveku tak zavidim.
    Inac ta myslienka vlaku do zaslubenej zeme nie je zla.
    Ja by som vsak potreboval spaceship na opacny koniec vesmiru.
    publikované: 02.02.2010 08:20:54 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  55. mam tusenie,
    ze ten film sa bude lubit aj mojim katolickym kamaratom
    publikované: 02.02.2010 09:49:50 | autor: martin (e-mail, web, neautorizovaný)
  56. GNOTHI SEAUTON
    Tento napis je dokazom hlbokej mudrosti starovekej civilizacie. Tym, ze bol formalne vytesany na jednej z najposvetnejsich budov danej civilizacie, dokazuje jej kulturnu a priam vedecku prevahu este aj nad sucasnou civilizaciou (porovnajte ho s plytkostou nasich sucasnych napisov).
    Je to najstrucnejsia a najhustejsia mudrost sveta.

    Nie preto, ze by som chcel nieco dodavat, alebo nasilne analyzovat nieco, co lepsie posobi vcelku, ale koli tomu sebapoznaniu, mojmu vlastnemu, este nieco napisem, azda aj pre menej zbehlych to bude uzitocne:
    Delenie na personu a osobnost nie je ziaden nejaky extremny mysticky postoj, ale vlastne standardna psychologia - zial, vo vseobecnom povedomi beznych ludi asi predsa len menej znama a tak nikdy nie je dost jej opakovania.

    "Persona" je konkretna hra zivota, dana dedicnostou, zakladnymi fixaciami z rannych faz zivota a do tretice beznymi kazdodennymi (kulturnymi) vplyvmi, vedomymi ci podvedomymi.

    "Podstata" je jadro.Tu je prave vec zaujimava a zlozitejsia na vyjadrenie, tu to mozno aj vidim trocha inac. Napisem to podla seba:
    Toto jadro mozno oznacit za univerzalne principy, na ktorych je vybudovana kazda citiaca a mysliaca bytost.
    U kazdeho cloveka potom mozno potencialne urcit, nakolko zostava v persone, a/alebo nakolko je jeho mentalno v hlbke, v jadre.

    Tato charakteristika, tato "hlbka", sa naozaj moze vymykat dedicnosti a ostatnym faktorom prostredia, casto sa zdanlivo nevysvetlitelne vymyka priemeru okolitych blizkych ludi.
    Cim je teda sposobena, ako teda k tomuto posunu do hlbky dohadza?

    Tu treba pripomenut zakladny fakt, ze mentalita persony sa brani ist do podstaty. Persona ab definitio udrziava mentalno vo svojich sietiach, na svojej urovni. Dokonca aj vtedy, ked sa osobe tento model vysvetli a je k prieniku do hlbky zvonka motivovava ucitelom, ideologiou, kulturou, aj v takom pripade, ak uz s tym nema vlastnu skusenost, tak dotycny odmieta a neodvazi sa.
    Prieniky do hlbky nastavaju len v tych pripadoch, ked sa persona ocitne v slepej ulicke, ked nenachadza cestu, ked jej sily nestacia. Pisem o bezvychodnych problemoch - ale presnejsie je hovorit o stastnych zhodach okolnosti.
    Je to logicke, je to explicitne - a zaroven je to plne v zhode s historickou empiriou od Blizkeho Zapadu az po Daleky Vychod.


    Ti ludia, ktori do hlbky prenikli, by mali hovorit o nahode ci stastnom osude.
    Nemali by vycitat svojim menej stastnym spoluobcanom nejaku neschopnost, a ani to takmer nikdy nerobia, to nazaj nie je problem.
    Principialne videne, mali by sa skusit podelit o informacie, aj aj to robia, ale ako uz bolo spomenute, instinkt persony brani neskusenym, aby to akceptovali. Je to ako v divom prude rieky - niekedy jedina metoda uniknutia z viru je prestat plavat, este kym ma clovek silu, nechat sa tokom stiahnut do hlbiny ... a postupne sa nim nechatvyhodit do pokojnych vod ci na breh. Take nieco je proti instinktu, skuste to povedat topiacemu, neuveri a bude dalej mlatit okolo seba rucickami nozickami - kym sa neutopi.

    Toto je znama empiria.
    Neznama zostava hypoteza minulozivotnej karmy.

    Povedane rovno: tento model tuto hypotezu nepotrebuje.
    Ovsem existuju modely kauzalit, kauzalit mimo jednotlive zivoty, modely o tom, ako ciny minullosti ovplyvnuju ciny buducnosti - a v podstate tak teda existuje kauzalita, ktora transcenduje jednotlivy zivot.
    Ale to je tazsie na opisanie, a je to hlavne uplne samostatna tema.
    publikované: 02.02.2010 10:02:01 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  57. Mam ciste svedomie:)
    Ako som kedyis tu spomenul, som ontologicky optimista, ale konkretny pesimista.
    Optimistu zo mna robis ty, Grigoriy, lebo ma nutis zastavat pozicie tebe oponujuce.

    No, a ked sa nad tym zamyslime viac, predpovedam politcke zmeny, lebo som v tychto veciach spokojny s malom (typicky pesimista), kdezto ty, Grigoriy, bez akejkolvek vycitky, si zrejme ocakaval velke prelomove zmeny a zasadne obraty (ktora sa nedostavili, a veru, ani sa nikdy nedostavia, v akomkolvek smere nie).

    A potom poviem este nieco takmer osobne. Vzdy som chcel vedet a azda aj viem prezit, vzdy som chcel byt, prirodzene, ako mnohi ini, otuzily a nedotknutelny. "Ako sa voda nedotkne kvetu lotosu". Nezmenim celu realitu, nikdy - ale dokazem ju odizolovat. Dokazem zit v pralese aj na pusti, nechcem hladat Shangri la, nechcem nikam letiet.

    No, ved to aj vidno, zas tu vypisujem litanie ako by som nemal minimalne zopar inych dolezitych veci.

    Ale ta vasa bitka o titul "mizantrop" je originalna a uprimna:)
    publikované: 02.02.2010 10:31:41 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  58. Iste, iste
    A teraz už choď robiť niečo užitočné.
    publikované: 02.02.2010 10:36:58 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  59. Tesla is back
    publikované: 03.02.2010 09:55:46 | autor: HAARP (e-mail, web, neautorizovaný)
  60. Tesla je mŕtvy
    a bulovia od armády sa správajú ako opice, ktoré sa naučili zapaľovať šnúrku od bomby.

    Každopádne nezaškodí byť skeptický voči mýtom o všemocnosti tajných vojenských programov.
    publikované: 03.02.2010 14:18:23 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  61. Vakuum
    V konstruktivny nihilizmus vynorilo ponorku dneska,
    oblaky fazoveho posunu pretali bezoblacno
    nic sa zbytocne neponahla, avsak ani nemeska
    a v presnostou chaosu toci sa stale vpred
    publikované: 03.02.2010 22:40:11 | autor: mem (e-mail, web, neautorizovaný)
  62. Aby sa nezabudlo
    Zajtra má tupý byrokrat Pan Ki Mun referovať Valnému zhromaždeniu OSN o Goldstonovej správe.

    Keďže táto téma je u podkarpatských korporátnych kurvičov mediálneho prostredia na pokyn hasbary prísne tabu, nezostáva nám nič iné, len sledovať židovské noviny. Určené predovšetkým prepytujem diaspóre a jedincom, ktorí síce spáchali aliju, ale ovládajú len angličtinu.

    http://www.haaretz.com/hasen/spages/1147463.html

    Špeciálnu pozornosť si zasluhuje táto formulácia:
    "Much of the meeting dealt with steps that Israel could take to help the United States and others block the Goldstone report and prevent it from reaching the International Criminal Court in The Hague."

    Izrael ZAS niekomu pomáha.
    Za túto pomoc bude Izrael chcieť od USA a iných protislužbu, pochopiteľne. Napríklad vojenský úder Spojených štátov a iných na Irán. Nebude predsa Izrael pomáhať gójom len tak, mirniks-dirniks, zadarmo.
    publikované: 04.02.2010 06:20:09 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  63. Goldstonove a ine spravy
    Poľský biskup Tadeusz Pieronek sa vyjadril, že Židia zneužívajú holokaust na svoje finančné a propagandistické ciele. Podľa neho si tiež sionisti „užívajú pozornosť médií, pretože sú napojení na silné finančné skupiny, majú enormnú silu a bezpodmienečnú podporu Spojených štátov“. O pár dní na to však už svoje vyjadrenia stiahol a ospravedlnil sa za ne. Okrem iného povedal, že keď nazýval šoa (hebrejské slovo pre holokaust) „židovskom vynálezom“, myslel tým len slovo šoa a nie holokaust ako taký. 75-ročnému Pieronekovi neslúži veľmi ku cti, že ani na sklonku svojho života, už vo výslužbe, si nedokáže stáť za svojimi názormi. Politicky korektnej spoločnosti zas to, že neumožňuje ich slobodné vyjadrenie bez toho, že by sa na človeka zosypala spŕška špiny.
    ---------------
    Musi nastat doba, ked verejne zname osoby nebudu zbabelo odvolavat pravdu.

    Okrem osob musia existovat politicke i nepoliticke formacie, ktore budu hovorit a presadzovat otvorenu objektivnu pravdu.
    Tieto formacie musia mat vnutornu integritu, schopnost odolat akymkolvek utokom, a na opacne budu vyzadovat otvorenost od vsetkyc ostatnych a budu treastat kazdeho, kto bude viny.

    Pravda, to su narocne podmienky a dokazu ich splnit nie mnohi. Zalezi od osobnosti, ake splodi dana spolocnost.
    A ako ich podpori. Kto je vlastne ten chlapik, co napisal "Frontovi dioti" , kde je a dokaze napisat viac podobnych veci?
    (este raz ten link:
    http://dolezite.sk/Frontovi_idioti_a_fantomova_inteligencia_79.html)

    Je zakonite, ze disidentske nazory dokaze verejne obhajovat najprv okrajova cast spolocnosti, mladi bezdetni muzi, odhodlani a a nemajuci co stratit, ludia bez vyssich pozicii, bez vyssieho socialneho statusu vo formalnom zmysle slova, ludia bez dobre platenych miest a bez inych veci, pre ktore by mohli byt zranitelni a o ktore by pocitovali strach.

    Ale to kludne predpoviem, ze nastava doba, ked pravdu svetonazorovu, duchovnu i historicku budu presadzovat bez zachvenia hlasu aj ludia z tej klasickej tzv."strednej triedy".
    To znaci hlavne ludia, ktori su prirodzene o par tried inteligentnejsi a charakternejsi nielen ako lokalna smradlava smotanskovska crieda masmedialno-politickych sluhov, ale aj ako centralna vrstva plutokratickych, sionistickych ci inych sektarskych ideologov, udavacov strategie.
    Uz davno je tu tento velky rozdiel potencialu, uz davno je tu toto velke napatie. Uz davno su tu ludia, ktori terajsie status quo nie su ochotni znasat, a je ich coraz viac, kazdym dnom.

    A teraz poviem storocnu trivialitu:
    treba sa dostat do masmedii.
    publikované: 04.02.2010 07:24:21 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  64. Kedze sa tu nic nehybe,
    chcem pripomenut, ze niektore svoje prispevky pisem v posteli na notebooku s velkym rozlisenim, ergo malymi pismenkami. Tak sa preklepom tazko vyhnut, a mne sa ich nechce sledovat a odstranovat. Radsej sa snazim pisat aj citat rychlo.

    publikované: 04.02.2010 23:09:04 | autor: Arton (e-mail, web, neautorizovaný)
  65. Snáď tu nie je nikto tak malicherný,
    aby nám vyčítal preklepy.

    Ale čoby sa nehýbalo. Je február a blíži sa ďalší termín USraelského útoku na Irán - už ikskrát posunutý, takže sionacistickému režimu od pachtivosti po krvi Iráncov tečú chazarské gebriny.

    Do varovných sirén prispel aj Tim Guldimann, bývalý veľvyslanec v Iráne.
    http://www.jpost.com/Israel/Article.aspx?id=167870

    Z celého dlhého článku si vyberme tieto Guldimannove slová:

    (Keď vy, židia, zaútočíte na Irán) ... Then you could have, all of a sudden, public opinion to factor in. WESTERN GOVERNMENTS ARE WITH ISRAEL, BUT WHAT WILL PEOPLE IN EUROPE THINK?

    Veď hej, načo klásť zbytočnú otázku, KOHO vlastne reprezentujú takzvané demokratické vlády v Európe - ako je vôbec možný stav, keď európske vlády obhajujú zverstvá sionacistického režimu židovského štátu, ktoré európski obyvatelia odmietajú.

    Lepšou otázkou je, čo mieni sionacistický režim urobiť s európskym - čiže naším public opinion po údere na Irán.

    No a povedzme si to na rovinu - špinavé mocenské pletichy a manipulácie izraelského režimu dostali demokraciu v Európe na úroveň arabských štátov. Nech sa páči, ešte jeden Guldimannov citát:
    "... the event of an Israeli attack on Iran, Arab regimes might be quietly welcoming, but it is not known what will happen on the Arab street – what will happen in Egypt for example."

    Tento raz však neobviňujem sionacistický režim, ale pľujem na európske vlády - vrátane všetkých slovenských, ktoré tu od roku 1993 boli. Je to ich vizitka.
    A obávam sa, že v prípade židovského útoku (zrejme nukleárneho - z arzenálu, ktorý si nikto nedovolí kontrolovať) na Irán budú arabské ulice hrdinskejšie ako tie európske.

    (Prosila by som AM, aby - trebárs z nedostatku informácií o vážnosti situácie - tému sionacistického útoku na Irán nezľahčoval.)
    publikované: 05.02.2010 06:25:21 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  66. Plus stručný prehľad diania na Valnom zhromaždení OSN
    Dej: tupý byrokrat Pan Ki Mun si plní povinnosť referovať na pôde VZ OSN o reakcii Izraela na Goldstonovu správu

    A to takto:
    UN chief confirms Israel gave response to Gaza report
    "One senior Western diplomat described Ban's letter as "deadpan and procedural."
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/1147819.html

    Ban: Unclear if Israel met UN demands
    "The officials said Ban’s report was expected to be “dry” and void of recommendations, along the lines of “this is what I asked the sides, and this is what they responded.”
    http://www.jpost.com/International/Article.aspx?id=167884

    No Gaza judgement by UN chief Ban
    "No determination can be made on the implementation of the (UN) resolution by the parties concerned."
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/default.stm

    V slovenských takzvaných mienkotvorných médiách striktne dodržiavajúcich nariadenia sionacistickej propagandy nie je o tejto téme - samozrejme - ani ň.
    publikované: 05.02.2010 06:55:49 | autor: ema (e-mail, web, neautorizovaný)
  67. malá prognóza Ondreja Šlechtu a "pyramídy",
    http://deliandiver.org/2010/01/zautocit-na-iran-silenost.html

    http://afinabul.blog.cz/1001/david-rothkopf-jak-globalni-mocenske-elity-pretvari-svet

    http://www.sme.sk/c/618089/rusko-pokracuje-v-jadrovom-programe-pre-iran-napriek-americkemu-nesuhlasu.html

    ..šach je strategická hra, sa musí pariť z kečky na ostrove demokracie Cijon obrezaným pánom, Čínske investície, Ruský medveď, Nobelov mier Obama a Merkelová môže snívať o daňovom edene vo Švajci, keď už dala chlapcom ponorky a vyvesila vlajočku, kto je s kým..
    len, aby sme v hanbe neostali .. eee bez plynu
    publikované: 05.02.2010 10:37:00 | autor: 14/88 (e-mail, web, neautorizovaný)
  68. šialený pes Lieberman
    reinkarnoval bušistickú mantru o osy zla.
    http://www.nytimes.com/2010/02/05/world/middleeast/05mideast.html?ref=world
    Modrí boľševici stále omieľajú čosi o menšom zle.
    Sú títo pacienti dobro? Aké dobro? Špina nám predpíše čo je dobro?
    Židia sú opätovne v ohrození, ak nebude mier v stálosti, tak sa musí rozpútať vojna. Ale oni tomu budú určite neradi. A kto má iný názor je antisemita, arabský antisemita, nový antisemita, sebanenávidiaci sa žid atď.
    Nie som súčasťou debosystému a preto tieto frázičky prenechám otrokom systému, nech sa tí obávajú aj vlastných nevyslovených slov.
    Tvrdo a jasne hovorím, pred 500 rokmi by tú chamraď upálili a na istý čas by bol pokoj, kým by neprišli iní rozvracači a anarchisti a úplatní sektári, do času kým inštitúcie čo si s nákazou prv poradili už odmietali liečiť, ako rodené prostitútky už rozmýšľali pragmaticky a odpor ničili.
    Nastala prvá fáza materiálne požidovštenie, peňažný efekt prináša výhody pre neskrývané absolútne talmudské zlo, ochrana pred ním už nebola žiadúca a postupne už všade žiadna.
    Alebo už ani úplatky neboli nutné, lebo sa zástupcovia moci znížili na úroveň duchovného požidovštenia.
    Kto mal záujem, vy plemeno zatratenia o vašu sektu, nikto, ani len pohania, a dnes? Čím to je vyvolané, že ste miliónkrát horší a prívržencov máte najviac?
    Ak sionistické opice vreštia, že Arabov je stále viac a cítia sa obkľúčení, a že Arabi sa kotia ako štence, a keď padne Izrael tak pôjdu na Európu, svedčí o čom?
    Iba o tom, že duch židovstva ovládol gójov, áno, gójovia sa rozmnožili len preto aby slúžili židom, aby milovali vraždy a uctievali satana, takých je stále viac, akoby ich niekto vypľúval.
    Izrael má podporu jedine preto, že ľudia sú stále viac skazenejší.
    publikované: 06.02.2010 20:27:53 | autor: Fon (e-mail, web, neautorizovaný)
  69. he world faces a stark choice between imposing tough sanctions on Iran to stop its nuclear program, or attacking it.
    US Senator Joe Lieberman to povedal dnes.
    Lieberman.Lieberman.Lieberman.Samy Lieberman. Jeden horsia svina ako druhy.
    publikované: 06.02.2010 20:48:42 | autor: Peter II (e-mail, web, neautorizovaný)
  70. The world faces...
    vypadlo T
    publikované: 06.02.2010 20:49:46 | autor: Peter II (e-mail, web, neautorizovaný)
  71. UK anti-Semitism at record high
    LONDON – The number of anti-Semitic incidents in the UK set a new high in 2009, the most since records began, according a report released on Friday.

    The Community Security Trust, a charity that monitors anti-Semitism and provides security for the Jewish community in Britain, recorded 924 anti-Semitic incidents in 2009.

    The high number of incidents was attributed to “unprecedented levels of anti-Semitism” during and in the immediate aftermath of Operation Cast Lead. This included 288 incidents last January, during the conflict, and 114 in February, after the cease-fire. These compared with a previous highest monthly total of 105 incidents in October 2000.

    The 36-page report stated that 212 of the 924 incidents, 23 percent of the total, recorded by CST in 2009 included some form of reference to Operation Cast Lead. In January, 158 of the 288 incidents made reference to the Gaza conflict.

    A further 489 reports of incidents were received by CST, but were not deemed to be anti-Semitic and are not included in this total.

    As a result, it was the worst year since records began in 1984, marking a 55% increase from the previous record high of 598 incidents in 2006, the year of the Second Lebanon War; and a 69% increase from the 546 incidents recorded in 2008.

    “These record figures show that anti-Semitism is
    an increasingly significant problem for British Jews,” CST spokesman Mark Gardner said. “The trend must be reversed and we call upon decent people to speak out against anti-Semitism in all its forms.”

    According to the report, 124 violent assaults occurred in 2009, 41% more than the 88 that occurred in 2008. However, violent assaults fell to 13% of the total, from a high of 21% in 2007.

    Responding to the findings of the report, Prime Minister Gordon Brown said: “Anti-Semitism is one of the most ancient of hatreds – and yet it constantly adapts to modern times, requiring ever greater vigilance from all of us who are determined to stand up for tolerance and for the truth.

    “Whether online, on campus or on the streets, there is absolutely no place for racism or discrimination of any sort, and the CST has my whole-hearted support in its work with the police and the Jewish community.”

    Regardless of strength of feeling on the conflict, nothing justifies any form of extreme action, the prime minister added.

    “The increase in anti-Semitic incidents recorded by CST in the early part of last year is deeply troubling and I want to be unequivocal today; I am a proud friend of Israel and welcome a robust debate about how we ensure both a secure Israel and a viable Palestinian state existing side by side. The debate is welcome, but no strength of feeling can ever justify violent extremism or attacks and we will stand firm against all those who would use anti-Israeli feeling as an excuse or disguise for anti-Semitism and attacks on the Jewish community,” Brown said.

    “Britain’s Jewish citizens face a real and growing danger,” said Michael Gove, the Conservative Party’s shadow secretary of state for children, schools and families. “The dramatic increase in anti-Semitic incidents over the last year proves that the oldest of prejudices has been given a new lease of life. Everyone in public life has to recognize that this growth in anti-Semitism is a stain on our society. “History tells us that whenever Jewish individuals feel less safe, society as a whole is becoming less free. We must learn the lessons of the past, recognize that prejudice against the Jewish people leads to a growth in hatred and intolerance overall, and therefore we have to be tough on both anti-Semitism and the causes of anti-Semitism.”

    Gove said the Conservative Party is pledged to work with the CST, the police and others to counteract anti-Semitism wherever it is found.

    “We need to be more vigilant in countering extremist groups such as the [far-right nationalist party] BNP and [radical Islamist group] Hizb-ut-Tahrir, more determined to counter extremism on campus and intimidation of young people, more aware of the new ways in which hatred is spread. Crucially, we need to understand that preachers of hate are exploiting events in the Middle East to peddle prejudice on our streets. It is up to all of us to challenge those spreading hate against British citizens,” Gove said.

    “This steep rise in anti-Semitic crime is shocking and shameful,” Liberal Democrat shadow home secretary Chris Huhne said. “We must do everything we can to prevent foreign conflicts from spilling over onto British streets and campuses. The police must work with all communities to stamp out anti-Semitism and hate crime in all their forms and to promote cohesion and tolerance.”

    “This report makes for disturbing reading,” said John Mann, chairman of the All-Party Group Against Anti-Semitism. “While incident figures continue to climb, we must be doing all that we can to ensure such hatred is met with our resolute determination to stop it. This underlines the need for all the recommendations of our All-Party Inquiry report to be implemented without delay.”

    Denis MacShane, chairman of the 2006 Parliamentary Inquiry into Anti-Semitism; chairman of the European Institute for the Study of Contemporary Anti-Semitism; and author of Globalising Hatred: The New Anti-Semitism, said: “This sudden rise in anti-Semitic incidents should be a warning sign that hate against Jews is on the march.

    “But when the anti-Semitic BNP win seats as MEPs, when university campuses host preachers of anti-Jewish hate, or when a British ambassador says Jews should not serve on public inquires, why should we be surprised? The open hate of Israel fanned by jihadi Islamist ideologues is creating an unacceptable climate of fear for Jews. Politicians need to take the lead and say loudly and clearly that British Jews should not have to face intimidation and threats.”
    publikované: 06.02.2010 21:35:25 | autor: arijsky podclovek (e-mail, web, neautorizovaný)
  72. To by som nebol nikdy ani pomyslel,
    ze by si take nieco raz dovolil povedat tienovy statny tajomnik pre deti, skoly a rodiny Michael Gove:

    "...and therefore we have to be tough on both anti-Semitism and the CAUSES of anti-Semitism.”

    Ten chlapik si namysla, ze ked nieco povie dvojzmyselne, ze ONI mu na to nepridu.
    publikované: 06.02.2010 22:17:26 | autor: Grigoriy (e-mail, web, neautorizovaný)
  73. gucci geldboerse
    iberal Democrat shadow home secretary Chris Huhne said. “We must do everything we can to prevent foreign conflicts from spilling over onto British streets and campuses. The police must work with all communities to stamp out anti-Semitism and hate crime in all their forms and to promote cohesion and tolerance.

    http://www.elinksoflondonsale.com/
    http://www.tiffanys-store.net/
    publikované: 29.07.2010 05:07:51 | autor: links of london (e-mail, web, neautorizovaný)
  74. jual obat aborsi di bakasi
    Apotik jual Obat Aborsi BEKASI paling ampuh dan bergaransi untuk Anda jika tidak berhasil tuntas dalam menggugurkan janin yang ada di dalam perut, inilah solusi yang tepat untuk Anda coba. klinik Kami menjual obat aborsi murah usia 1,2,3,4,5,6,7,8 bulan dengan reaksi yang sangat cepat sekali dalam kurun waktu tidak kurang dari 1hari bisa keluar janinya.
    JUAL OBAT ABORSI BEKASI , KLINIK ABORSI BEKASI, OBAT PENGGUGUR KANDUNGAN BEKASI, OBAT TELAT DATANG BULAN BEKASI, CARA MENGGUGURKAN KANDUNGAN BEKASI, TEMPAT ABORSI DI BEKASI, TEMPAT MENGGUGURKAN KANDUNGAN BEKASI, CARA ABORSI DI BEKASI, OBAT GASTRUL DI BEKASI, JUAL OBAT CYTOTEC BEKASI
    https://elblogdeshade-princessthehedgehog.blogspot.com/2018/10/jual-obat-cytotec-bekasi-aborsi-gugur.html
    https://licnobioinfernal.blogspot.com/2018/10/jual-obat-cytotec-di-bekasi-aborsi.html
    https://repisa-oscura.blogspot.com/2018/10/jual-obat-cytotec-di-bekasi-aborsi.html
    https://unikrum.blogspot.com/2018/10/jual-obat-cytotec-aborsi-di-bekasi-aman.html
    https://nomegustajuanito.blogspot.com/2018/10/jual-obat-cytotec-aborsi-di-bekasi.html
    https://snockardchanning.blogspot.com/2018/10/jual-obat-aborsi-di-bekasi-cytotec.html
    https://mimihandbags.blogspot.com/2018/10/jual-obat-aborsi-di-bekasi-cytotec.html
    https://webampapauromeva.blogspot.com/2018/10/jual-obat-aborsi-di-bekasi-cytotec.html
    https://mylifecoachsparrkles.blogspot.com/2018/10/jual-obat-aborsi-di-bekasi-cytotec.html
    https://rhiahnonpresents.blogspot.com/2018/10/jual-obat-aborsi-di-bekasi-cytotec.html
    https://nurulfatihahzain.blogspot.com/2018/11/jual-obat-aborsi-di-bekasi-cytotec.html
    https://mylittlemrmonroe.blogspot.com/2018/11/jual-obat-aborsi-di-bekasi-cytotec.html
    https://writingwarandmedia.blogspot.com/2018/11/jual-obat-aborsi-di-bekasi-cytotec.html
    https://ningyuanmall.blogspot.com/2018/11/jual-obat-aborsi-di-bekasi-cytotec.html
    https://oddlyevensupplyco.blogspot.com/2018/11/jual-obat-aborsi-di-bekasi-cytotec.html
    https://webringtheweather.blogspot.com/2018/11/jual-obat-aborsi-di-bekasi-cytotec-asli.html
    https://sukadukanyakehidupan.blogspot.com/2018/11/jual-obat-aborsi-bekasi-cytotec-manjur.html
    https://purapaixaoartetrico.blogspot.com/2018/11/jual-obat-aborsi-di-bekasi-cytotec-asli.html
    https://xn--annelinksityt-ifb8y.blogspot.com/2018/11/jual-obat-aborsi-di-bekasi-cytotec-asli.html
    https://perfecthingtosay.blogspot.com/2018/11/jual-obat-aborsi-di-bekasi-obat-cytotec.html
    publikované: 03.11.2018 02:11:55 | autor: aborsi bandung (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014