Skutočne až rozum zastáva nad tým, čo si tí zasrani už dovoľujú! Bola by to riadna plejáda, tých vulgárnych a skutočne dych vyrážajúcich slov, no moja pamäť mi vie zafixovať do závitov množstvo udalosti, len takéto, čo by som si rád vylovil z jej útrob, (trebárs aj dobré vtipy) tak tie udržiava zahmlené. Preto si tu nechcem vymýšľať, lebo nepopieram, že by to nebol problém, ale jeden čerstvý príklad z dneška vám tu uvediem. (Predsavzal som si totiž, že teraz každý deň, keď príde manželka z práce, že sa jej spýtam na takéto „úlety“ jej zverencov a že si to budem ukladať do mojich poznámok).
Dalo by sa pochopiť, že je začiatok školského roka, ale, keď žiak ôsmej triedy pri tabuli na hodine matematiky prehlási, že 1x 1 = 2 a hneď na to 4 x 2 = 6 , tak k tomu už ťažko nájsť rozumný komentár., (pokiaľ by vás v prvej chvíli napadlo, že to bol žiak istého etnika, tak vás ihneď musím vyviesť z omylu), preto sa naspäť vrátim k titulku: Kam to tu na Slovensku speje? Učiteľom ministerstvo školstva takmer dennodenne vtĺka do hláv, čo nesmú žiakom robiť, aby neporušili kódex správania, (ľudské práva) a množstvo ďalších idiotin a chúdaci učitelia, už aby si pomaly aj „zašili ústa“ – a tá „usoplená zberba“ toho využíva a ešte nejaví známky, aby sa aspoň tu obyčajnú malú násobilku naučili. (Pochopiteľne, že tú nechcem na jednom príklade hádzať všetkých do jedného vreca, no, ale uznajte sami, že ôsmak a neovláda učivo druháka, či tretiaka základnej školy, tak toto už je vážne na veľké zamyslenie. Áno fajčiť, možno skúsiť aj nejaký ten ostrý alkohol a nebodaj aj drogy – s tým už mnohí ani nemajú problém –, ale hlavne, že každé druhé slovo pri komunikácii medzi spolužiakmi musí byť vulgárne, a nie hocijaké, čím tvrdšie tým väčší obdiv od načúvajúcich.
Takže vážení je sa, čomu dospelým čudovať? Keď ich ratolesti sa za každú cenu snažia nezaostávať? Hneď aj odpovedám : Veď sa vidia vo svojich rodičoch. Laco
Komentáre
Laco,
Ale súhlasím s tebou, že z našich základných škôl vychádzajú deti, ktorí vedomodtne sú na úrovni piatakov a to ako v slovenskom jazyku, tajk aj v matematike.Možno je to v kódexe dieťaťa, možno v učive , možno v prepracovanosti učiteľov a možno v prázdninách
vasilisa26
Uisťujem Ťa, že: - a možno v prázdninách – to určite nie je. Vieme dobre ako poniektorí rodičia neprejavujú bohvie aký záujem o to, kde a čo ich ratolesti robia vo svojom voľnom čase a až na výzvu triedneho učiteľa, alebo pri pohľade na prospech svojho miláčika začínajú lietať „hromy – blesky“, keď je už mnohokrát veľmi neskoro. Laco
A mně celou dobu mého vyškolování tvrdili, že i na pětku musím něco vědět))
Se vzděláním to spěje nutně tam, kde jsou nejdál. Do Ameriky.
Vono taky vyslovit jako postulát neochvějný, že jedna plus jedna musej bejt jen a jen dvě, nemusí bejt zrovna až tak logický, že? Ale vo tom po tom))).
No a s těma vulgarizmama naších nadějí, našeho dorostu, bych taky nebyl zrovna na nervy.
Vnímám to spíš jako snahu mladé, rodící se osobnosti, persóny, chcete-li, prosadit se ve světě, který úznává důraznost, sebedůvěru, přímý tah na bránu, schopnost prosadit se a tah na bránu. Ozaj, našim se podařilo vítězství, normálně čumím jako kráva!
A potom ař někdo řekne, že se neumíme motivovat:-))))
Ujel mi Foxík, tak se opakuju, o prominutí prosím!
Miťo
Niet pochyb, že na svete je mnoho ľudí, ktorí ani poriadne nedokončili – ako sa hovorí Základnú ľudovú, ale so svojou chytrosťou a inteligenciou to dotiahli aj tak ďaleko. No ja veľmi silno pochybujem, že dnešná mládež takého typu, aký som opísal v článku, že to niekam dotiahne? Síce dotiahnuť, tak to určite dotiahne, len nie tam, kde to potrebuje spoločnosť! Laco
S tím se pouze souhlasit, Laco))
Miťo