Vo februári 2008 šéf UNESCO Koičiro Masuura v Paríži oficiálne otvoril dvojdňovou konferenciou Medzinárodný rok planéty Zem.
Hoci ide pravdepodobne o najväčšiu celosvetovú iniciatívu na zúfalú záchranu Zeme, do ktorej sa zapojilo aj Slovensko, z redakcií korporátnych médií po nej ani pes neštekol. Snáď niekde zaznelo jednorazové haf, neviem, ale ak aj, nasledovalo ticho. Lebo Medzinárodný rok planéty Zem nie je Josef z Amstettenu, ktorému sa korporátne média obsedantne venujú apoň jedným článkom denne, ako keby šlo o náhle obživší triumvirát najväčších vojnových zločinov (Hitler, Churchill, Stalin) v jednom. Vo februári ešte Josef nebol na scéne, a tak média pokrývali ako sučku americkú volebnú kampaň (ktorá je vzrušujúca ako saudskoarabský boj ľavého a pravého krídla kráľovskej famílie) - prplali sa vo vražde Libanončana Mugníju, o ktorom na Slovensku jaktěžif nikto nepočul a ktorý sa stal po smrti arciteroristom (Izrael vždy zabíja len arciteroristov, aj minulý týždeň) a neskôr sa venovali propagande v prospech kosovských Albáncov, ktorých samozvaný premiér má sklon dodávať na medzinárodný transplantačný trh vnútorné orgány vojnových zajatcov.
Nie je vylúčené, že sa konferencia konala v duchu troch krucinálnych konferenčných hesiel "Byť videný! Byť videný! Byť videný!", ktoré sprístupnil verejnosti vynášač z vedeckej kuchyne Tibor Dévényi (inak takto chemik až do roku 2003, kedy zosnul) v knihe Kariéra Dr. Gézy Tamhletoho (Dr. Géza Ezésez karrierje) s podtitulom O vedcoch a hlodavcoch.
Ale aj tak tam podľa všetkého odznelo veľa zaujímavého. Špeciál geovedci, ktorí majú vo zvyku ignorovať požiadavky na politickú korektnosť a sa proste venujú objektívnej realite bez ohľadu na to, kto si čo o tom myslí, tam zjavne nekonverzovali o ničom ako frajle na čaji o piatej. Hovorili o podstatnom.
Kľúčové témy IYPE (prevzaté z informačného servisu SAV)
"Kľúčové témy Medzinárodného roka Zeme sú tri. Hovoril o nich nielen Jozef Michalík, ale predstavil ich aj Igor Broska. A boli to šokujúce prognózy. (pozn.: Michalík a Broska sú z Geologického ústavu SAV)
Rast populácie a klimatické zmeny
- V roku 1930 len 30 percent svetovej populácie žilo v mestách, v roku 2005 už 50 percent a v roku 2030 sa očakáva až 60 percent populácie v mestách. V roku 1999 mala svetová populácia 6 mld., v roku 2050 sa očakáva 9 mld. obyvateľov. Z nich 90 percent bude na juhu;
- Ak v roku 2100 bude hladina mora vyššia o 50 až 140 cm, populácie v príbrežných zónach budú ohrozené. Pritom jedna desatina obyvateľstva býva do 5 km od mora, jedna tretina do 50 km, čo je problém pre 20 svetových veľkomiest.
Zdroje Zeme: obmedzené alebo ťažko využiteľné? Človek vie, že zdroje Zeme nie sú nevyčerpateľné, stále sa však nespráva ako rozumný hospodár. Dnes sa na Zemi premiestňuje pravdepodobne viac materiálu ľudskou činnosťou ako prírodnými procesmi. Nevieme šetriť ani vodou. Ľudia využívajú až 55 % súčasných zásob čerstvej vody, v Indii je to už 70 %. Problémy sú aj s ropou. Pri dnešnej spotrebe známe zásoby ropy vydržia iba 40 rokov. Spotreba ropy vzrastie ročne o jedno percento, no o celých päť percent je vnižšia výnosnosť známych ložísk. Do roku 2015 bude treba nahradiť až 50 miliárd barelov. Pritom za 25 rokov by sa počet áut v Ázii mal strojnásobiť z dnešných 200 miliónov na 600 miliónov.
Georiziká: minimalizácia rizika, maximalizácia si jeho uvedomenia V rokoch 1950 až 2007 bolo až 1,8 milióna obetí pri prírodných katastrofách. Katastrofické udalosti, ktoré sa udiali v minulosti, sa môžu zopakovať. Treba sa na ne pripraviť a nie ich ignorovať, varujú geovedci."
(Rok 2050 je za rohom a ľuďom zjavne na svojich vnukoch nezáleží. Ako hovorí klasik, ná nech.)
-----
Sklon lidské průměrnosti soustředit se na individuální rozkoše se vyskytoval od pradávna, ale v minulých dobách se mohl jen u malé části lidstva rozvinout do větší intensity, zatímco většine lidí to již sám tehdejší malý stupeň rozvoje vědy a techniky nedovoloval. Ale 20. století, kdy industriální civilizace dovede pomocí úžasného rozvoje vědy vrhat na trh bezpočet pestrých spotřebních statků a technických vymožeností, schopných uchvacovat lidskou průměrnost, sklony ke hře a pohodlí, schopných vyplňovat čas lidského života, byla snaha ryze individualisticky "užít života" rozevřena miliónům lidí.
A z nich jen málokto dovede odhadnout její ošidnost. ... I když mnozí lidé uznávají, že by bylo lépe žít a jednat náročněji a odpovědneji, cítí se bezmocní a slabí pokoušet sa o to.
.
Celkem je nesporné, že zničit vbrzku úplně život na naší planetě se ukazuje eventualitou mnohem, mnohem snáze proveditelnou než jej zachovat, prohloubit a smysluplně přenést do vesmíru. V kosmickém principu by to znamenalo vítězství principu chaosu nad principem řádu a smyslu, a to ne přímým bojem těchto principů, jak si to představovali manichejci, nýbrž naopak zvratem právě rozumového úsilí v jeho opak. V sázce je sebezničení rozumem nadané bytosti právě skrze její snahu o maximální uplatnění jejich rozumových schopností.
Ne tedy v rozumu samém tkví princip skázy, ale v tom, že při jeho uplatňování a rozvoji byla patrně někde udělána nejaká nenápadná, ale generální chyba. Kde však jde právě o chybu, lze ji napravit, lze se z jisté pochybné cesty dostat - ovšem pokud již není příliš pozdě.
Zatím to vypadá tak, že k brzkému sebezničení lidstva vůbec není třeba nějaké náhlé katastrofy, např. nejaké zničujúcí nukleární války, nýbrž že k tomu naprosto stačí prostě pokračovat v těch směrech "budování" a "pokroku", v těch zcela mírových snahách lidí uplatňujících jakési zcela "přirozené" právo na osobní šťastný život, jaké jsou dnes ve všech industriálních zemích plně rozjety.
(Milan Machovec: Filosofie tváří v tvář zániku)
Zem nad mesačným kráterom Plaskett (109 km). Snímka pochádza zo sondy Clementine, ktorá bola zameraná na štúdium Mesiaca a planétky Geographos, k nej sa však pre poruchu nedostala. Prevzaté z Astrobiology magazine.
Komentáre
ema, vela latky na zamyslenie...
da sa ta citovana Machovcova kniha kupit tu u nas,
Mali by ju mať v Artfore
V mnohom sa dá s Machovcom polemizovať (nakoniec, napísal tú knihu dávno - lenže medzitým je už pod drnom, čiže sa nedá polemizovať priamo s ním), ale vzhľadom na jeho zdravú skepsu je to dielo hodné prečítania i pouvažovania. Určite je to prínosnejšia kniha ako obsahom podobní Slamení psi od Johna Graya, napríklad.
Prepacte, som tu len tak narychlo,
To ma zarazilo azda este viac ako pravdepodobnost, ze tato planeta skonci neuspesne
(presnejsie povedane, ze pokus homo sapiens skonci na vycerpanost zdrojov)
Milá Tanečnica, 2+2=4 tým stratilo
Poznať na základe súčasných trendov budúcnosť planéty Zem nie je nič zložité.
4-4=0
Vyžereme si planétu, nebudeme mať. Finito.
Môže ťa tešiť, že spolu so sapientom vyhynú aj dilemy. Lebo na vydrancovanej planéte nebudú mať čo do huby, všakáno. Žiť bez pitnej vody a jesť skaly sme sa zatiaľ nenaučili.
.
Ja už som ti raz taká, milá Tanečnica, že nebudem vrešťať na ulici ako osadnícka spoluobčianka a sa sťažovať, že je tam bordel, keď ho mám doma. V prvom rade budem mať poriadok vo vlastnom priestore, a na to sústredím svoju energiu. Plus na to, aby mi môj dom nezahlcoval bordel z ulice, pretože si to neprajem - pretože bordel a špina je v škále mojich hodnôt na úplnom dne.
Ber to ako alegóriu na myseľ. Sústreďujem všetku svoju energiu predovšetkým na to, aby som v nej mala poriadok. Vo SVOJEJ mysli. A na to, aby mi ju nezachrontila všelijaká špina tiahnuca z ulice.
Tak mi nehovor, že nemôžem nič robiť, pretože existujú rovnice, ktoré nemajú riešenia.
Ja neviem, možno raz sapient zistí, že kultivácia hmoty bez kultivácie mysle nikam nevedie. Ale že by ma nejako extra trápilo, či na to príde, to teda nie.
Vidím, že otázka, či 2+2 už nie sú štyri
Rovnica preludnenia.
Plus ma urcite mnozstvo energie zo slnka naakumulovane (to uz je tazsie kbvantifikovat, ale urcite sa neda spoliehat, ze tato energia je nekonecna - ani ta slnecna nie je, ale horizont je zatial v nekonecne).
Kvantita denne zuzitkovatelnej energie a kvantita energie pre cloveka nutnej ci zelanej jednoducho urcuju kvantitu populacie - riesia "dilemu preludnenia".
Co je na tom zlozite?
Co je na tom mimo uroven naseho vedomia?
Dilema len zostava, kedy to pochopi vascina ludstva, respektive kedy to pochopia jeho riadiace struktury.
A preco to ony zatial nechapu?
"Drogy". Su sfetovani, vezu sa dole prudom, zotrvacnost.
Nic ine, nic neobvykle, nic, co by sa nedalo prekonat, nic, co by sa neprekonalo same od seba.
Dilema nie je, ci dojde k zmene ci priam k pokroku - dilema je, ci by k nej nemohlo dojst lepsie, ako dramaticko-tragickou nekontrolovanou selekciou.
--
A este k tomu terminu "inherentne dobro".
Mozno to pri pohlade na dnesny ci aj byvaly stav ludstva nevyzera, ale ti, co sa tomu najviac,seriozne a hlboko venovali vzdy vedeli, ze
podstata ludskeho vedomia je inherentne v poriadku, ze zlo vznika az nevedomostou, nanosmy.
Ak to nedokazete pochopit, skuste tomu aspon verit.
A ak tomu nedokazete ani verit - tak sa radsej zastrelte.
Pretoze inak vase utrpenie neskonci.
strasne
Stanko, tú neúspešnú liečbu dyslexie,
Šak tam Arton píše, že aby to nebolo treba riešiť TAK primitívnym spôsobom, ako si to predstavuješ ty.
Lebo pohľad na hnijúcu planétu, kde sa sapient premnožuje ako riasy pri eutrofizácii a vykazuje aj podobnú intelektuálnu úroveň, je ... no, pre hlupákov, ktorí nič iné nepoznajú (a nezvládnu) a pervertov, ktorým sa to páči, zrejme príjemný. Uži si to.
ja som reagoval na clanok a nie na nejakeho artona
a este k clanku
Tiez mi nie je jasne ako by to malo byt bez technologii. Keby sa 6 miliard ludi jedneho dna zobrali luky a sipy a isli do lesa polovat, tak by za par dni vyhubili vsetky zvierata. To by len bola ekologicka katastrofa.
Prosim ta, Ema,
Nezacni im to vysvetlovat.
Nie je to tvoja povinnost zabranit, aby vykapali.
nenachadzam slov
Jezisikriste...
Ja uz som si doma upratala, ale co s tymto...
Najkôr si, drahá, urob poriadok
A ešte predtým si urob poriadok s beštialitou izraelského režimu. Ten máš priamo v kuchyni a riadne ti smrdí už 60 rokov.
Až POTOM môžeš vybehnúť na ulicu vrešťať o Dárfúre.
ak niekto ponúkne riešenie pre celý svet
Na druhej strane zvačajne prvé zahynú baktérie v miske , ktoré zo seba robia hrdinov, alebo inteligentov, lebo silný duch sa skrýva v slabom tele. Preto to treba vyvážiť. V zdravom tele zdravý duch. Budovať ducha a učiť sa strieľať, to je moja rada.
A Stanko, tvoje teórie o krajine zázrakov, ktorá dokáže uživiť zvyšok sveta, už dávno neplatia.
preludnenie a dunbarovo číslo
zaoberat sa len utrpenim vybranej skupiny, ktora je nam blizka....to snad nema obdobu,tato perla
ako hovorieval papez
napr.: http://www.solarcity.com/
úplne mimo, ale poniektorých zrejme poteší:
...
Očividne to potešilo teba, kriq
No ale môžeme doplniť túto tému
Prečítali a vypočuli sme si pri príležitosti izraelských šesťdesiatín v tomto našom civilizačnom okruhu kopu oslavných rečí typu "sú výnimoční, a preto je aj ich štát výnimočný. jediná demokracia na Blízkom Východe (beštiálna okupácia a legislatíva ponižujúca menšiny sa neberú do úvahy). vyhrávajú všetky vojny. majú najviac nositeľov Nobelovych cien. excelentní v technickom pokroku. veľkí obchodníci. veľkí finančníci, veľkí literáti. veľkí hudobníci ... atď atď."
Jednoduchý prírodovedec si položí jednoduchú otázku: čím to je? Čím je táto excelentnosť, výnimočnosť podmienená?
Lebo logicky - niečím musí.
A potom, keď si prečíta a vypočuje ďalšie a ďalšie oslavné reči na Izrael (teda jeho židovskú časť, lebo palestínska menšina ich len brzdí v rozlete a ideálne by bolo, keby vypadla niekde preč), si položí ďalšiu otázku: kedy už politici a média prekročia Rubikon a povedia OTVORENE, že židia sú geneticky superiórni?
Veď presne to neprestajne tvrdia. Len to šmondrchajú do oslavných epitet, ktoré ako keby nesúviseli s nositeľmi úžasných vlastností, ktoré vedú k úžasným výkonom.
Netreba hneď mŕštiť nos, že takto jednoznačne sa to povedať NESMIE. Zakázané. Tabu.
Ale prečo nie? Veľa vecí by sa pohlo dopredu.
Napríklad by to mohlo poslúžiť ako vzor pre ostatných. Aby sa tiež mohli postupne vypracovať na superiórnu úroveň.
Tak prečo sa politici a média tohto civilizačného okruhu predháňajú, kto vyššie oslávi židovský štát a politicky korektne sa (v civilizácii, ktorá zaznamenala v genetike veľké úspechy) boja ísť k podstate?
zoznamka JDate dostala internetoveho Oscara
tato zoznamka je vylucne pre zidov
We are proud to provide a site for Jewish singles looking for serious relationships with likeminded singles," said Greg Liberman, president and COO of Spark Networks, the owner and operator of JDate. "Our unique offerings, both online and beyond the browser, have resulted in countless member success stories and our reputation as the #1 community for Jewish singles."
The Webby Awards is the leading international award honoring excellence on the Internet.
u zozanmky JDate INTERNATIONAL znamena, ze ide o zidov ktori ziju po celom svete.
Vie niekto ake konkretne zakony ma legislativa demokratickeho Izraela aby nimi trestala intermarriage?
Weapons were not from Itran after alll....
keby aj boli
zatial sa USA pokusa otravit iran obrovskymi zasielami opia a heroinu pasovanymi z afganistanu
tato metoda nie je v angloamerickej spinavej politike nova
Lenže vôbec NIE TAK, milá Tanečnica
Snáď majú spoločné len to, že nimi Aškenázovia rovnako pohŕdajú, ale teoreticky sa môžu s nimi oženiť.
A v tom momente, keď tie tri horezmienené prestúpia na kresťanstvo alebo islam, prestávajú byť židovkami. Už nie sú členkami superiórnej spoločnosti, která poroučí větru, deždi a premení púšť na záhradu. Zaujímavé, nie?
Čakala som, že tu budú nejaké námietky. A nič. Čiže súhlas s genetickou superiórnosťou?
No to snáď nie:-)
Nasleduje otázka o niečo náročnejšia: čím to teda je?
Čakala som, že tu budú nejaké námietky.
ťažká otázka, ľahká odpoveď
Pre fanúšikov nie náboženských , ale vedeckých metód existuje iná teória: časť populácie pozemských čiernych otrokov vyšľachtená ako bieli dozorcovia. DNA experimenty Annunaki pretavené v Egypte do monoteistického náboženstva. A Atlantída, Thoth, a potomkovia bohov z vesmíru. Mohla by si to spomenúť v tvojom budúcom článku o údajnom exode a úpadku Egypta.
Stanko, obíďme nateraz starých Egypťanov
Nie?
To sa dalo čakať.
Že žiadny biblický exodus nebol, Nemesis,
Ale pri hľadaní rôznych zdrojov informácií o starom Egypte - aby som splnila, čo som ti sľúbila - som objavila vedecky sa tváriace konštatovanie, že "židia vynašli lineárny čas" a doteraz sa na tom tak smejem, že som od tohto bodu v štúdiu nepokročila.
nič to, ema, času dosť, zatiaľ sa to pekne vyvíja
Ešte jeden odkaz pre smieška :o) . Dohodnime sa, ja budem teraz rozvíjať ducha, ty zase telo. Inak skončíš v Petriho miske na samom dne. Kukni na www.specnaz.cz. Pamätaj, človeče, zrýchľuje sa to. Equilibrium nech ťa spervádza na tvojej ceste vesmírom.
Zo vsetkych prikladov ten najvyznamnejsi...
http://www.chucknorrisfacts.com/
Recesia alebo reterdacia?
Chuck Norris :-)))
Pozrite, zhodnime sa na zakladnych serioznych tezach.
Priblizne pred 10 tisicmi rokmi sa vykrystalizoval a zaroven stabilizoval subtyp homo sapiens, ktory vlastnil nieco, co predtym nemalo selektivnu vyhodu: chladnokrvnu konstruktivnost.
Tento subtyp homo sapiens ju zrejme dokazal zuzitkovat aj vdaka v tom case zavadzanom usadenom sposobe zivota.
Uz nemusel mat vsetok majetok prenosny, ale mohol zrealizovat svoju konstruktivnost v tom, co dodnes nazyvame kultura.
Tazko presne vyjadrit, aky bol kauzalny vztah medzi polnohospodarstvom a novym biologickym typom, ci polnohospodasrtvo zvyraznilo vyhody konstruktivnych ludi, alebo naopak, konstruktivni ludia zaviedli okrem inych vydobytkov aj polnohospodarstvo - v kazdom pripade to bolo proste previazane az do tej miery, ze etymologicky vztah medzi slovami orac, arijec, agrarny a podobne nie je vobec nahodny.
Zial, konstruktivnost skrizena s primitivnou zravostou dava vznik dnesnemu rakovinovemu bujneniu ludskej populacie a hmotneho braku - plus tie zname momentalne tabuizovane komplikacie s virusoidnymi mensinami.
To je stav unie.
Otazka je, ci budu zmeny lavinovite alebo postupne.
Niektori slepo veria, ze to vraj vyriesi sam od seba sucasny feudalizmus:)
To je ale prave myslenie lovca zberatela, ktory ani nechape struktury okolo seba, myslenie predagrarne, predarijske.
Aby nedoslo k omylu, toto nie je vyzva k aktivite a dynamike. Situacii bezpochyby viac pomoze znizenie inflacie (nemylit s terminom z primitivnej psudovedy zvanej ekonomia). Situaciu treba chladit, geny treba zuslachtovat.
Tolko su zakladne fakty.
Cokolvek nekaceptujuce tento zaklad je fatamorgana.
Nemezis,
Dnesna kultura proste nevie zobrazit dignitas, ani ked sa snazi zo vsetkych sil.
Nevie si to ani predstavit.
K otazke egyptanov a inych
je to sice napisane cielene a urcite nie literarne najlepsie, ale je to polozene na faktoch.
Talianska odpoved na preludnenie :o))
priklad
Podla samotnych starych Egyptanov, priemerny Egyptan bol nieco medzi Arabom a Cernochom. Takze Egyptania boli taki Chuck Norrisovia pradavnej doby, zato ta uspesna civilizacia. Potrebujeme este viac prikladov?
sú tam zmietaní, pravdaže
V tom filme je inak zaujímavý rozpor etiky i tebou spomínanej dôstojnosti, bojovať násilím proti násiliu. Ale to nám už vysvetlila Sofiina voľba - teória menšieho zla. Mňa tam zvlášť zaujala jedna veta:" niektorí sa musia vzdať tohto luxusu, aby si ho mohli dopriať ostatní" To je tá orientácia SOS, ktorá sa sa od nás očakáva, arton. To je tá cena, ktorú musíš zaplatiť. Zaplatíš ju?
Stancok
Nemesis, je tam vykreslena
:-)
Autori aj divaci sa pokusili zbavit sa svojho strachu spojeneho s podvedomym obdivom a zavistou :)
(ten film je zle spraveny, ale to nic nemeni na tom, ze aj take filmy mozu inspirovat k pozitivnym uvaham )
vrestim
Na starom egypte vidno jednoznacne:
Kriza bola tazka uz v strednej risi.
Nakoniec tam vladli v podstate nubijci - a Egypt sa rozpadol.
Sinuhe, ty nepoznas rysavovlase egyptske mumie?
Miimochodom
Co je aj jedine, o co sa snazia a co sa im sem tam moze podarit :)
A chceli by, aby cela zem bola na ich urovni ... priemerna, hneda, neuroticka, ...
Ako im pomoct?
A preco vlastne nejdu zobrat o pomoc na stranky sionistov ci stranky skvelych proizraelskych zidov, nositelov nobelovych cien a budovatelov noveho raja v izraeli?
Preco tito ludia prichadzaju znova sem, aby tu lizali kost ako pes lize kost hodenu mu panom?
Su to masochisti, alebo ich inferiorna zlozka tak reaguje automaticky na vyssie magneticke pole? :-)
Plne súhlasím s našim oživnuvším
Západný vidiek si bude zatiaľ voľkať v repkoolejnej žltačke, mestské obyvateľstvo prikrmovať zrnom z Afriky a keby sa niekto v tomto kontexte začal dovolávať svedomia technologického režimu, promptne bude stiahnutý z éteru, ako napríklad teraz Jean Ziegler. A hotovo.
sebej a butora by mali byt s robertom ficom spokojni
http://www.sme.sk/c/3875081/izrael-robert-fico-absolvoval-prvy-den-pracovnej-navstevy-v-jeruzaleme.html
chod sa pomodlit iris
ale sudanske ruvacky aj tak nepretromfnu celosvetovu chladnu technologicku zlocinnost tvojho chlebodarcu
u neho nevrieskas jezisikriste pretoze by ta prestal platit
ani ty by si nerieskal, keby ta platili tak ako mna :o)
Mna len zaraza fakt, ze vas to nejako nedojima. Skutocne a uprimne.
Vy ste tu fakt zaujimavy zivocisny druh.
Nemesis.2
Boze, pomodlim sa za vas, aj za tych v Darfure.
Aha, iris zaujala pohodlnú pózu moralizujúceho vraha
Čisto kvantifikačne: konflikt v Dárfúre vypukol v cca rovnakom čase ako USAmani teroristickým spôsobom a s vyfabrikovanými zámienkami vtrhli do Iraku. Za rovnaký čas si konflikt v Dárfúre vyžiadal len necelú pätinu obetí, ktoré sú v Iraku (a za ktoré je plne zodpovedný okupant, čiže USA) a o polovicu menej utečencov ako v Iraku (za ktorých je plne zodpovedný okupant, čiže USA).
To aj doma nechávaš svojich bohatých harantov s chápavým úsmevom zabiť v cudzej záhrade päť vtáčkov a vreštiš ako pominutá na ulici, že haranti tvojej čiernej chudobnej susedy zabili vo svojej záhrade jedného? To si o tebe fakt môžu myslieť svoje. Že jedna pokrytecká perfídní rachomejtle.
Nie nadarmo máte v biblii to o tom brvne vo svojej vlastnej mrachtani. A nie a nie sa z toho poučiť. Nač´ vám je doboha také náboženstvo?
Fico zakontrahuje v Jeruzaleme
http://www.haaretz.com/hasen/spages/981986.html
a zistí, že celá redakcia pravého pravicového bulváru má v hlavách mayhem.
Nás ostatných príjemne prekvapí, že majú v hlavách aspoň niečo.
Využitie zázračnej izraelskej mašinky spôsobí, že redaktorom a dopisovateľom pravého pravicového bulváru sa ich dvojgangliový kognitívny systém zapečie pri riešení etickej dilemy, či to považovať za dobré, pretože ide o plod izraelskej vedy, alebo za zlé, lebo ich plod označil za teroristov s mayhamom v hlave, so všetkými konzekvenciami.
A skončia v Guantanáme. Čo v podstate nevadí, lebo dôjde len k presvičovaniu zdrojov a USA im bude namiesto hradenia prevádzky redakcie a vyplácania honorárov preplácať karibské ubytovanie a stravu.
Iris, ešte otázočka,
Koľko ríšskych euro má podľa teba Slovensko vyplácať za vyvezenie moslimov zo svojho územia? 500? Nie je to veľa?
Do ankety sa môže zapojiť ak kriq a jeho sionistickí kamarátikovia.
rozdiel
Ekonomia je veda,
Keby napriklad bol nedostatok potravin kvoli preludneniu, tak by ceny potravin narastli a ti chudobneji by si ich uz nemohli dovolit. Dosledkom toho by bol dostatok potravin aj menej chudobnych. Problem vyrieseny.
dva externé kúsky
http://www.counterpunch.com/mamoun05132008.html
a interesantný dokument o golémovi
http://www.informationclearinghouse.info/article12998.htm
No ja neviem ema,
"Napriklad ked je nejakeho tovaru nedostatok,
Vyborne.
Ked v Osviecime chybal chleba, zdvihli sa jeho ceny a nik nemusel hladovat.
:-)))))))))))))
"Tento idylicky stav mohol trvat az doteraz ..."
Nie je v tom ziaden rozdiel.
Nemozes zabranit lovcom a zberacom aby vytvorili svoje cargo-culty, aby napodobnovali a aby skusali zrat, a zrat, a zrat ... s predstavou, ze kedze doteraz nemuseli nic pre podstatne skonstruovat, a system im dopriava ich drogy aj tak, bude to tak pokracovat aj do buducnosti, navzdy.
Nebude.
A tak je to dobre, tak je to normalne, lovci a zberaci prenikli do centra a hraju sa s gombikmi a prave na seba idu zvrhnut lavinu.
Ak niekto usudzuje o nich podla seba, podla svojej racionality, a mysli si, ze to robia premyslene - je proste optimista :)
Ja som realista - viem, ze zomru, a to historicky videne v kratkom casovom rozsahu.
Ale uz sa azda opakujem - nemienim sa bavit o takej samozrejmosti a nepodstatnej nechutnosti, akym sposobom sa rozpadnu inferiorne struktury, mrtve bunky, slepe ulicky vyvoja.
Zmysel ma hovorit o novych perspektivach svetla.
Stanko, takze tebe je uplne jedno,
Len nech je tebe dobre?
Nech skapu, Stanko?
try this:
Do prehľadu si môžeme zaradiť aj toto
http://www.sme.sk/c/3875912/Sergej-Lavrov-ziada-medzinarodne-zaruky-bezpecnosti-pre-Iran.html
odpoveď chrapúňa Kissingera
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1210668633959&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull
Busholmertovi treba pripomenúť starú veštbu: Keď prekročíš rieku, zničíš veľkú ríšu.
Go, Ami, go!
.
يا صاحب الزمان ادركنى
INFOIRMATIONCLEARINGHOUSE JE VELMI POCHYBNY ZDROJ.
Stan zase vyjadril hravo a elegantne to, co tu ja tazkopadne vypisujem o darfurskych holych rukach, o plachte nad hlavou , ktora je ich pribytkom, o absolutnej bezmnocnosti.
Mapa Izraela z r. 1948, co si tu hodila ema, vyzerala celkom rozumne. Ono, Europa by lahla popolom uz davno, keby sa kazdy narod choval ako Palestinci.
Mne nejde o to, ema, ze v Darfure zabijaju cernosi, ktori sami seba nazyvaju Arabi a su moslimskeho vierovyznania. Mne ide o to, ze zabijaju nevinnych vlastnych spoluobcanov, a ze neprestanu, kym nezabiju posledneho a hlavne o to, ze absolutne nikto sa tomu v mediach nevenuje. Ani tu v USA, ale ani v Europe. A mas mylne info o pocte obeti.
Co sa Iraku tyka, uz som viackrat spomenula, ze prevazna vacsina obyvatelstva s okupaciou Iraku nesuhlasi, ze demokraticki kandidati ich okamzite stiahnu pri nastupe do funkcie a ze kazdy priemerny American vie, ze ZHN bola loz. Neviem o co ti teda ide. Ja politiku nerobim, ak by som, boli by vojaci doma, ale obavam sa, ze by sa dlho neohriali, lebo by som ich poslala do Darfuru.
Pocuj ema, dufam, ze ti neplatia za tento blog, ze nie?
ema vystihla povahu osoby s nickom iris
neviete preco chodi spinit tento sukromny blog?
tento blog je verejny,
BTW, co proti mne mas? Vies to vobec rozumne formulovat?
Iris, tvoj stav sa opat zhorsil.
A kritizuj predovsetkym americke svine, ktore denne vrazdia po svete. Ak to neurobis, okrem hysterky budes mat na svedomi aj nevinne zivoty.
Teda este viac ako doteraz, ty vrahynaq, pretoze uz mas americke obcianstvo si uz terat VINNA.
Tento blog je verejny, Iris?
Na prikladoch Iris a Stana je jasne vidiet,
:o)
Takze existuje nieco ako" KOLEKTIVNA VINA" ??? nEJDES TY ARTON TAK SAM PROTI SEBE?
Kazdy sme zodpovedny len sam za seba. Ja som fakt nikoho este nezabila. Dokonca nieco take ani neplanujem. ...ale kto vie, co bude zajtra, ze.
Opat ti pripomeniem, ze v Darfure zabijaju holych , bezbrannych ludi. Plan je: "DO POSLEDNEHO".
:o)
Takze existuje nieco ako" KOLEKTIVNA VINA" ??? nEJDES TY ARTON TAK SAM PROTI SEBE?
Kazdy sme zodpovedny len sam za seba. Ja som fakt nikoho este nezabila. Dokonca nieco take ani neplanujem. ...ale kto vie, co bude zajtra, ze.
Opat ti pripomeniem, ze v Darfure zabijaju holych , bezbrannych ludi. Plan je: "DO POSLEDNEHO".
.
.
Samozrejme, ze si vrahyna.
Som len znechuteny, ze sa neliecis a ze tak kruto zartujes o smradlavych prispevkoch Stanka smejuceho sa z toho, ze vsetci izraelski zidia skapu, ako to hravo a elegantne vystihol Pochybovac.
Si vrahyna.
Americka svoloc.Tak, ako vy zabijate kolektivne, nesiete aj kolektivne vinu.
Opat ti pripomeniem, ze si treba najprv spravit poriadok doma, az potom ukazovat na druhych. V darfure sa zabijaju poloozbrojene kmene medzi sebou, ale zidovsko-americka zberba zabija po zuby ozbrojena najmodernejsou vykonou technikou. V prvom rade si preto ludstvo musi urobit poriadok s vami, aby som pouzil vas slovnik, "s luzou".
.
odpajam sa, neda sa to citat.
:o)
Bezny American venuje na charitu najviac zo vsetkych narodov. Tym nechcem povedat absolutne nic.
Sorry za ten chaos, uz sa naozaj odmlcim.
Skoda,
Myslel som samozrejme zberacov.
Tak najskôr jedna dnešná správa pre iris
Ono to neprekvapuje.
- Vždy, keď má kmeňové vraždenie v Dáfrúre tendencie upadať, dostane povzbudzujúcu injekciu. USrael potrebuje dárfúrsku genocídu na dve veci. Jednak sionistická, všeobecnejšie povedané židovská propaganda začne vrešťať o Dárfúre vždy, keď jej svetové spoločenstvo vytkne čoraz väčšie zverstvá páchané na Palestínčanoch. Vtedy začnú sionisti poskakovať a bľačať ako pominutí: tam sa pozrite ná Dárfúr! Nie na nás, na Dárfúr pozerajte! Tam riešte! Nás nechajte v pokoji zabíjať a okrádať Palestínčanov! (Podobný vreskot ako iris, keď sa jej spomenie obrovská ľudská katastrofa, ktorú spôsobili Američania v Iraku).
No hej, v Dárfúre je to zlé. Lenže Dárfúr je pri všetkom ľudskom nešťastí, ktoré tam je, iba lokálnym konfliktom, aké sú v CELEJ - už v celej - Afrike.
Kým usraelsko-palestínsky konflikt predstavuje veľké, smrteľné nebezpečenstvo doslova pre celý svet, s potenciálom zničiť planétu Zem.
- Američania s tuposťou sebe vlastnou (lebo aj to sú americké zbrane, čo dostávajú dárfúrski teroristi) vždy vyzbrojujú tých najväčších hajzlov, všelijakú vrahúnsku zberbu, mafie. Taliban je len jeden prípad z mnohých, ďalší, len tuto za rohom, je UČK. To sú oni - USrael. Podporovatelia dehumanizovaných svinstiev, mafií, vraždenia, rozkladu. Irisina nová vlasť. Vybrala si zodpovedajúco svojej mentalite. Ona je taký dobrák, citlivá, miluje ľudí. Preto by rada elegantne, bombami z lietadiel, "pomohla" aj Dárfúrčanom.
A ešte raz Dárfúr - správa Lekárov bez hraníc
Treba zdôrazniť, že z novej irackej demokracie prinesenej Američanmi museli Lekári bez hraníc UJSŤ. Pôsobia v Jordánsku, kde je vyše milióna utečencov.
http://www.doctorswithoutborders.org/news/country.cfm?id=2328
Ďalší asi milión je v Sýrii, za čo Sýria dostáva ako odmenu od svetového spoločenstva americké vyjebané sankcie.
TOTO sú pre mňa (ako človeka, ktorý v Dárfúre a vojnou zničenom, Američanmi okupovanom Iraku nebol), ďaleko dôležitejšie indície o stave regiónu, ako irisine sprosté pokrytecké békanie alebo propaganda bezcharakternej chrapače z korporátnych médií.
Plus jeden detail americkej beštiality vo vzťahu priamo k MSF
V roku 2004 päť členov MSF zavraždil Taliban - bývalí americkí kamarátkovia. V Afganistane "riadenom" americkými okupantmi sa túto päťnásobnú vraždu nikto neunúval vyšetriť.
Zároveň sa dialo niečo ešte horšie.
"The violence directed at humanitarian aid workers in Afghanistan comes amid consistent efforts by the US-led coalition to use humanitarian aid to build support for its military and political aims. MSF has repeatedly denounced the coalition's attempts to do so. The organization has also spoken out against the military's attempt to usurp humanitarian aid. In May 2004, MSF publicly condemned the coalition's decision to distribute leaflets in southern Afghanistan that conditioned the continued delivery of aid on local people's willingness to provide information about the Taliban and Al-Qaeda."
Americké kurvy obrali Afgancov ešte aj o pomoc Lekárov bez hraníc a vystavili týchto obetavých a odvážnych ľudí vážnemu ohrozeniu.
Kvôli americkej zhovädilosti v Afganistane Lekári bez hraníc PO PRVÝ RAZ VO SVOJEJ HISTÓRII vydali politické vyhlásenie.
Ale toto iris vo svojom zaprdenom jewyorskom špitáli pre tlstých amerických snobov nepozná.
iris navždy odišla
Nevadí.
ema :o), ovladaj sa,
Ale aj tak ti dakujem, ved ja s tebou ema suhlasim.
Irča by sa u svojich židovských nadriadených
Po skvostnom vyhlásení, že bežný USman "venuje na charitu najviac zo všetkých národov" a plynulo popovrchu sa kĺžúcich sprostostiach o Dárfúre prišlo vyvrcholenie v podobe tvrdenia, že "50% aj viac lekárov pracuje v MSF". A to je pritom ona prosím obklopená samými lekármi, ignorantka jedna.
Tunajší spolok užitočných idiotov sa týmto po Stankovi rozrastá o druhého stáleho člena.
mucko idarek
Ale nehlasim sa k stalym clenom, to nie.
otazka pre insitneho filozofa:
... insitneho filozofa:)))
myslienkam nerozumeju
Iris, a ty si neodišla
No tak si hačaj a pokús sa rozmýšľať.
Američania včera bombardovali pakistanskú dedinu. Síce zabili len asi desať žien a detí, ale úmysel bol iste dobrý. Humanitárny.
Nedávno bombardovali Somálsko. Síci tiež zabili len nejaké detváky a ženy, ale šak niekoho zabiť musia, keď už bombardujú, ne?
Oni sú v tomto súzvuční s Izraelom
http://www.normanfinkelstein.com/img/features/latuff/show.php?nam=48
Ozaj, oslávila si už 60. výročie vzniku Izraela, čo má v logu Harryho Pottera? A nebola pri tej príležitosti zverejnená celková suma, ktorú americkí daňoví poplatníci - bez toho, aby sa ich niekto pýtal - nastrkali do tej "zázračnej" krajiny? Ani výhľad do budúcnosti? Že koľko je teda plán na najbližšie roky? Bola? Daj nám ju sem, prosím ťa.
Ináčky, to čo je za demokraciu, kde je väčšina občanov proti vojne v Iraku a nezmôžete ani ... toto. Šak ste na úrovni Saudskej Arábie.
neľahkou úlohou v dnešných ťažkých časoch
Pozorujem, že jedna strana sa hnevá, lebo na svetlo vyliezajú kostlivci zo skrine. A druhá strana sa hnevá, že sa jej nedarí tých kostlivcov vyťahovať rýchlejšie a ukázať ich viacerým. Ale téza a antitéza tvoria syntézu. Každý sa pekne vybúri , a matrix beží spokojne ďalej.
Na druhej strane emócie vám signalizujú, že žijete a ešte ste celkom nevyhasli. A nenávisť vás drží v strehu a zdokonaľuje. Alebo je to inak, arton? Gándhí a Usáma. Hranica je veľmi nezreteľná.
každý a každá raz zaplatí svoju cenu
Arton, teba to ešte len čaká. Raz čo aj nechtiac zašliapneš toho úbohého mravca na tvojej duchovnej ceste za svetlom.
Ema, si tak trochu idealistka. Venuješ sa utrpeniu skupiny, ktorá ti je blízka. Ale aspon niečo. Hoci 99 percent ostatných nevie ani to. Len neskonči ako hrdinka v Rambo4.
Moja cena bola vysoká. Raz veľmi dávno som ušetril jeden život, ktorý neskôr neušetril tri iné. Preto som taký cynik. Nestaviam sa do pozície sudcu, ako by sa zdalo.
Hod perly sviniam,
No tak, Nemezis. Nepsychologizuj.
Len si vyprosím, aby bolo ako norma zavedené dodrbávanie slabých.
To vás tá holokaust industry ani len to nenaučila, že zákaz udierať tupou silou do slabého má UNIVERZÁLNU platnosť? A že ten zákaz platí V PRVOM RADE na civilizáciu, ktorá dispinuje potenciálom urobiť z tejto planéty rádioaktívny chuchvalec?
Len tu občas upozorním - čisto s ohľadom na svoje formálne vzdelanie - že Zem má vážne problémy. A že primitívi USA a Izrael svojimi barbarskými výčinmi ukotvenými v kmeňovej ideológii z doby bronzovej strhávajú pozornosť sveta na svoje debilné extrémistické globálne šarvátky a ničia potenciál ľudstva dosiahnuť ... dignitas.
Je ti to, dúfam, jasné a nemusím tu už vysvetľovať elementárne zásady ľudskosti.
dignitas
Daj blbovi-nedoukovi internetový vyhľadávač
Tristne.
Ty sa, Stanko,
Hen, v blízkej budúcnosti ťa čaká napríklad nateranie asfaltu na bielo.
http://www.scienceworld.cz/sw.nsf/ID/1EA5A8F327EFD60DC125743300724DF6?OpenDocument&cast=1
vyhladavac
stanislav, podla tvojho popisu
Ale súčasťou tej dignitas je aj schopnosť priznať si porážku alebo zlyhanie. To tvoj Bushík nemá. Aj Kennedy ustúpil od vraždy Fidela. A Nixon tam chcel šmariť atómku. To by asi dosť narušilo jeho dignitas. Ak povieme A, nasleduje aj B. Ty sa na oplátku zaoberáš len utrpením židov, ktorí sú ti blízki. A sme si kvit.
Stanko, choď do riti.
ake perly?
[Citation needed]
knesset today: tliachanie a vyhrazky
15:07 Bush: Targeting innocent life for political objectives is always wrong (Haaretz)
15:07 Bush: The fight against terror is the defining challenge of our times (Haaretz)
15:03 Bush: Masada shall never fall again, America is by your side (Haaretz)
15:02 Bush to Knesset: Israel has built thriving democracy in holy land (Haaretz)
15:01 Bush to Knesset: Nazis could not break the promise of God to Jews (Haaretz)
14:59 Bush to Knesset: America is proud to be Israel`s best friend in the world (Haaretz)
14:58 Bush to Knesset: The prayers of the American people are with Ariel Sharon (Haaretz)
14:57 Bush tells Knesset in Hebrew: Happy Independence Day (Haaretz)
14:57 Bush: Laura and I have been deeply moved by anniversary celebrations (Haaretz)
14:55 Netanyahu: J`lem will be open to all religions only if it remains united (Haaretz)
14:54 Netanyahu: Jewish people have not for an instant forgotten Jerusalem (Haaretz)
14:54 Netanyahu: We must remember aim of peace is to strengthen security, not weaken it (Haaretz)
14:52 Netanyahu: Even with peace, Israel must have J`lem, defensible borders (Haaretz)
14:51 Netanyahu to Bush: Time is running out against Iran (Haaretz)
14:50 Netanyahu to Bush: Democrats woke up too late against the Nazis (Haaretz)
14:47 Netanyahu to Bush: You are carrying on torch of U.S. relations with Israel (Haaretz)
14:46 Olmert appeals Talansky testimony (Army Radio)
14:40 Olmert to Bush: Harsher steps must be taken against Iran (Haaretz)
14:38 Olmert to Bush: Harsher steps must be taken against Iran (Haaretz)
14:38 Rightist MKs leave Knesset after Olmert guarantees peace (Haaretz)
14:34 Olmert to Bush: Israel and Knesset will approve 2-state solution (Haaretz)
14:30 Olmert: I am happy our countries cooperate in so many fields (Haaretz)
14:29 Olmert: U.S. and Israel have strategic bond (Haaretz)
14:28 Olmert: U.S. has provided Israel with the means to defend ourself (Haaretz)
14:21 Itzik: Our children deserve a `future with a future`, not terror (Haaretz)
14:20 Knesset speaker: Israel does not want to control the Palestinians (Haaretz)
14:18 Itzik to Bush: If 9/11 terrorists had nukes, they`d have used them (Haaretz)
14:15 Itzik to Bush in Knesset: Our response to Hamas` attack will be harsh (Haaretz)
14:13 Thousands of Syrians stage demonstrations marking Palestinian Nakba (DPA)
14:11 Hezbollah says it will end crisis, after gov`t reverses crackdown (Haaretz)
14:07 Childrens` choir greets Bush on historic visit to Knesset (Haaretz)
ked si tu us mam hacat,
Slovensko vyviezlo takny, pusky, delostelecku techniku ci co to tot pred par tyzdnami, co poburilo EU?
Vy ste ten vlak s vrazednymi zbranami pustili?....ako by povedal cyrano, tsetse...
orgie v knessete pokracuju
15:19 Bush: Israel has built a mighty democracy that will last forever (Haaretz)
15:15 Bush: Al-Qaida, Hezbollah, and Hamas will be defeated (Haaretz)
Boze, ak do akademie vtrhla skupinka ozranov,
Povedzte tomu prasatu, ze dignitas je nieco, o com on nema ani paru ( podobne ako ten simpanz Bush, prave ospevujuci iracionalnu svatu knihu kretenov, podla ktorej mieni vrazdit aj nadalej vo velkom). A este mu povedzte, ze sa vyjadrujeme v nejakom jazyku a slova bereme z urciteho jazykoveho okruhu, ale ze to neznamena, ze dignitas je (len) "rimska".
Velmi sa mi paci, ako maju lovci a zberaci vypestovanu uctu a strach pred filozofiu , a to az do takej miery, ze akekolvek uvahy u nich hned vyvolavaju vlnu obrany, tabu, reci o insitnosti a inych splasenych reakcii mongoloida pri pohlade na diferencialny pocet.
Podobne je priznacne, ako doteraz maju lovci a zberaci pohrdlivy postoj ku sedliakom :)
Nemesis, neviem ako Ema, ale podla mna prebudit ci scivilizovat mozno teba, ale urcite nie toho, koho oslovujes. Neznizuj sa na jeho uroven, casy politickej korektnosti zidia odvrhli, v Sme tvrdia, ze silnejsi ma pravo, takze Nemesis, mas moznost realizovat tvoj trening
(sorry, ze ti nepripisujem za meno tu 2-ku, ale v urcitom slova zmysle pokracujes v povodnej linii tvojho brata, tak azda netreba)
Su casy teorie, a su casy praxe.
Tie reci z knesetu pripominaju reci bolsevikov na mrtvole na cervenom namesti.
Pri oslavach izraela treba znova pripomenut, ze aj ta ich mrtvola uz smrdi.
Sovietsky zvaz sa dozil 70 rokov, takze dame zidobolsevikovi este 10 rokov? :)
Nechcem
Polnohospodarstvo vzniklo ako nasledok preludnenia. Ked lovci a zberaci uz nemali tolko toho na lovenie a zbieranie, museli vymysliet nieco ine. Vobec to vsak neznamena, ze sa ludom zrazu zilo super. Bol to skor krok spat aj ked nevyhnutny.
Choroby, jednotvarna praca, nepredstavitelna bieda a spina to boli sedliaci. Nad nimi vladli arijci, alebo vladci, ked upustime od artonoveho podivneho slovnika, a ti vladci viedli medzi sebou vojny, pretoze kto mal viac uzemia a viac oracov ten mal viac dignitas (alebo moderne povedane cojones).
Pre niektorych je sucastny svet prilis komplikovany, nerozumeju mu a chceli by sa vratit k nejakemu jednoduchemu idylickemu svetu minulosti, ale verte mi, keby ste vedeli ake to bolo v skutocnosti, tak by ste to nechceli.
No comment.
K mentalnej neschopnosti sa pripaja este totalna fantazmagoria- nik tu nehovoril o ziadnom navrate.
By ma zaujimalo, dokedy tentokrat tu zas bude to prasa bez dostojnosti chodit smrdet.
tykokoz instant message
nenormalne...
ten nabozensky fanatik je generalnym riaditelom ameriky?
he he he
akademik
Stanko spomina pivnicu,
Samozrejme, ako vzdy, aby sa vyvliekol z komplexov vlastnej podurovnovej reality, snazi sa ju podsunut inym.
Ako male decko.
Ako male spinave decko.
Ako rakusky bastard.
juj ale toto mi prislo do rany...
super iris
ema pouvazuj
stan a iris to tu cele zahnusili
Stan,
Ale vsak Meciar je vas otec naroda, tak co cakat.Lebo to je len kruty zart? Tak potom ste klesli ( alebo sa vysplhali ) na uroven Saudskej Arabie.
BTW vdaka USA dnes existujete.
Tanecnica
Nadnarodne spolocnosti zarabaju dvakrat. Najprv na nich a potom na nas. Dnes sa uz neda kupit nic z coho by netiekla krv, pot a hroza.
Uz si nekupim ziadny perzsky koberec.
nieco perzske a pekne zo stareho Aryanu
nepozná nikdo začátek či konec dob
a nepoví ti také žádný filozof,
odkud jsme přišli a kam zajdem beze stop.“
Omar Chajjám (1048–1131)
Otazka je, Tanecnic,
Pozri sa na nich - kreatury nehodne nazvu clovek, Iris, hysterka s tvrdym y, Stan, histerik s makym i.
Umyvat cierneho psa a cakat, ze bude biely, je veru zbytocne.
Ich jedinou aktivitou je spinit - to je jedine, co chcu, to je jedine, co vedia.
Je to proste viroza.
Naozaj to tak vyzera, Tanecnik?
Taky je zivot, a tak je to dobre:)
Sice chapem, ze jeho mnohorozmerna nevzdelanost moze byt zdrojom zamienok na mnohe temy, ale stanovuje latku prilis nizko.
Opakujem, vysvetlovat niekomu, ze zem je gulata, je pod nasu uroven.
Okrem toho, kreatury jeho typu v minulych rokoch vyhlasili vojnu celemu svetu. Naco s nimi dalej komunikovat?
pivnicnemu akademikovi
A ty cakas, ze bude biely. Si precitaj tanecnikov prispevok. O tebe hovori.
Irča, boli to rakety
Na tom predsa nie je nič zlé. Aspoň si tí z vás, čo sa z toho vystrábia, budú mať zase na čom zakladať svoju duševnú existenciu. Tá je totiž už dlhšiu dobu na cimpr campr.
.
Stanuško, a to odkiaľ preboha máš tú tézu o prechode od loveckého na poľnohospodársky spôsob života? Esli se nepletu, to bude zase len z tvojej hlavičky.
Originalita a iniciatíva sa ti síce uprieť nedajú, ale hento je fakt poriadna irčovina.
Sinuhe,
Ale takych by som ja napisala cele vedro. Taka....nicnehovoriaca.
iris, nehačaj tu už toľko, děvečko v koutě
http://www.youtube.com/watch?v=kIP0lAZsQBQ&feature=related
Nechce sa ti tancovať?
http://www.youtube.com/watch?v=tvtV-0qjof0&feature=related
Iris, nepovedala si uz 100 krat, ze odides?
A to sa prejavuje na tvojej neucte voci slusnym ludom.
Musis pochopit - my za tvoje ponizenie nemozeme.
arton
Ema sa ponizila na najhlbsiu uroven, ze sa dala do kopy s tebou.
ale naco o tom hovorit? Stratili ste argumenty o tej vojnovej technike, vrahuni v baranej kozi?
tanecnica
Ako priklad si zoberme si takych severoamerickych indianov. Pred tym ako tam prisli bieli muzi, tak boli na pokraji vyhynutia, ich prostredie bolo znicene, skoro vsetky velke zvierata boli vyhubene. Prichod Europanov ich zachranil pred istym zanikom.
Ja viem, viem stali sa nejake zle veci a nielen Indianom, v Indii, v Afrike, ale to neznamena, ze kvoli par anekdotickym pripadom sa zacne presadzovat presny opak uplna izolacia od zapadu, hocijako by to bolo hlupe.
Artona si nevsimaj, to je taky psik, co sa tu neustale mota pod nohy a steka. Obcas o neho niekto zakopne a on sa od radosti este viac rozsteka. To je tu uz taky folklor.
iris už reční ako ultraortodoxný rabín
Čože? Vojnová technika? Slovensko predalo všetky tri práškovacie lietadlá, čo tvorili jeho bombardovaciu letku? To ten Milo Minderbinder.
A komu? Komu? Maďarským honvédom?
Idar, humorna je napriklad tato teza:
Typicka predstava nekonstruktivneho bushmana - ked nastane problem, presuniem sa a najdem ine. Akurat slovko "presun" je nahradene vagnym pojmom "vymysli sa".
Ano, z jeho pohladu zatial za nich vzdy NIEKTO NIECO vymyslel. Bud priroda, alebo ini vznesenejsi ludia. Teraz pomaly bude niekto asi musiet najst novu planetu - ale opakujem, prognozovat sposob bliziacich sa problemov sa mi nechce, lebo tymto smerom asi nemame dost fantazie.
Pritom to s vynalezom polnohospadarstva bolo naopak, ako nasemu sasovi podhodil google.
Je jedine logicke riesenie: polnohospodarstvo nevzniklo z biedy, ale naopak, v bohatych urodnych oblastiach kocovnici neboli nuteni prilis putovat, dokonca neboli nuteni putovat az vobec a uzivil ich aj relativne maly rozsah uzemia.
Az pri takomto sposobe relativne usadeneho a relativne blahobytneho zivota moze nastat ten napad - rastliny aj obhospodarovat, sadit alebo orezavat a podobne. Az pri takomto sposobe zivota v nejakych usadenych enklavach blahobytu sa mohla zacat prejavovat tvorivost homo sapiens.
Predstava, ze v biede napadlo nejakeho zberaca zasadit posledne nedostatkove semena do zeme mohla skrsnut len u nelogickych tretotriednych hlupakov, na stranky ktorych chodia este horsi stvrtotriedni neorakusania.
Ale znova, naco take detaily, je uplne zbytocne sa bavit o sem picnutych jeho tretotriednych tezach - je to pod nasu uroven.
Je vojna, bavme sa o vojne, kedy a ako budu busmani potrestani, a ako hlasne budu skriekat, ako je im ublizovane.
Proti tomu je dokonca dnesny skrekot Iris len ranny zavan vetrika.
Iris, si ako male decko.
Ty si VRAH, a podla toho bude s vami aj nalozene.
Tu ti ani moje priatelstvo, zial, nemoz epomoct - prehnali ste to, ste mrtvi.
Detinskym opakovaniem : "Nie ja, to ty"
len ukazujes, ako bolo motivovane aj to tvoje knucanie nad Darfurom.
A o urovni ci ponizovani ty radsej nic nepis - pocuj, je pravda, ze slopes? Alebo si len na nervy?
Idar, ved pozri,
"Pred tym ako tam prisli bieli muzi, tak boli na pokraji vyhynutia, ich prostredie bolo znicene, skoro vsetky velke zvierata boli vyhubene. Prichod Europanov ich zachranil pred istym zanikom. "
Ja len pripominam - tento exemplar nie je jediny pripad. Oni su skoro vsetci taki idioti. Bushmani, lovci a zberaci, obdivujuci konstruktivne narody, ale zaroven ich nenavidiaci. Obdivuju silu, ktoru stvoril arijec, ale zaroven schvaluju jej spinave zneuzitie, ku ktoremu doslo pod vplyvom ich babylonskej dogmatiky.
Ti, co sa chranili pred zapadom ... su na tom najlepsie.
A su dnes na tom aj tomu zodpovedajuco najlepsie.
(okupacia v r. 1945 uz prisla nastastie pre Japoncov prilis neskoro na to, ab ich rozlozila - aspon zatial to azda nenastalo).
Menej sa to podarilo Cine - a az teraz sa z toho dostava
(nepozabudnut, aj marxizmus je dielo zapadu)
Podobne na tom boli Rusi, ktori podlahli mameniu Zapadu a odskakali to.
Najhorsie (z rozvinutych civilizacii Vychodu) dopadla India, ktoru britska kolonizacia uplne rozlozila.
Pravda, ak neratam (proto) kultury Ameriky a Afriky, na ktorych bola priamo spachana otvorena genocida.
Posledna na pretras je civilizacia Islamu - ta bola takisto sto rokov okupovana, a teda rozlozena a jej vnutorna stabilita, potencial a pokoj zniceny.
Dnes tym ludom ostava iba pomsta. Pochopitelny ci dokonca opravnena pomsta - o tom sa neda pochybovat.
A samozrejme - najpodstatnejsie na zdoraznenie -
to vsetko nicenie bolo pod zastavou judeokrestanskej "civilizacie".
Pod vabenim judeokrestanskej nenazratosti.
no zakopnem
Logicky, ked ludia este neboli premnozeni, tak im stacilo zbierat to co im priroda dala. Nikto normalny by sa nehrabal v zem a nesadil nejake blbosti, ked to rastie samo. Ked sa ludia premnozili, tak im to uz nestacilo a museli zacat najskor veci sadit, postupom casu nestacilo ani to a museli orat, a vymyslat stale nove veci, nakoniec sme tu s traktormi a pesticidami.
Rovnako to bolo so zvieratami. Ked ludia vylovili vsetko okolo seba, tak si zacali drzat zvierata pri sebe, starat sa o ne atd. Nikomu sa takto nezilo lepsie ako pred tym, ked bolo este malo ludi, stacilo vyst zo stanu, nazbierat si nieco a postrielat zopar zvierat. Preco by niekto robil taku monotonnu drinu ako polnohospodarstvo a chovatelstvo domacich zvierat, keby nemusel?
Stan, ty vol,
"Nikto normalny by sa nehrabal v zemi "
Pre nich je hrabanie sa v zemi blbost - na rozdiel od konstruktivneho cloveka, ktory pochopil uz pred tisickami rokov, naco je to dobre. Pretoze mal uz vtedy menej emocnej tuposti a viac racionality, ako dnesni bushmani na Zapade.
Za tezu, ako sa zalozi blahobyt ci civilizacia PO TOM, ako okolo seba vsetko vyhubime by si zasluzil cenu.
Darwinovu cenu.
A na zever si znova vsimnite - nazyvanie tvorivej zuslachtujucej prace "monotonna drina".
Opakujem pri plnej vaznosti, ich mozgy sa doteraz nezmenili, koli tomuto su menejcenne.
Buffalo Bill
zaspievajme si ema
ema , pre teba a tanecnika
Skusme sa este preniest do minulosti
Hovorili by ty pra-aktivisti nieco take, ze podme zacat s polnohospodarstvom, lebo raz nebudeme mat co zbierat a lovit? Asi tazko. Pribrzdenych aktivistov vtedy aj teraz by napadlo asi nieco take, ze podme nazad na stromy, nevieme sice preco, ale zda sa nam, ze je to dobry napad a vsetci ostatni su idioti.
V skutocnosti polnohospodarstvo by bolo pre nich nieco nepredstavitelne a nepochopitelne. Rovnako riesenie naseho potencialneho problemu v buducnosti, bude na hory vzdialene akejkolvek terajsej predstave.
ema zatancuj si s tanecnikom
NYC
a este kusok New Yorku s Mickom :o)
http://www.youtube.com/watch?v=GyTzn3YrwmA&feature=related
Z tvojho výberu, iris,
Ale tebe nemožno nič povedať v obrazoch. Na ľudí ako ty treba lopatu.
V knižke o korporáciách má Korten
Si zacitujme niečo, medzi spevom a tancom:
"Aký je len rozdiel medzi životom kovboja a astronauta! Napríklad kovboji amerického Západu žili vo svete riedko osídlených priestorov so zdanlivo nevyčerpateľnými materiálnymi zdrojmi. Až na prítomnosť domorodých obyvateľov, ktorí si mysleli, že majú právo na zem, všetko sa mohlo ľubovoľne brať, použiť a potom zahodiť, pretože zem to absorbovala a vietor rozmetal. Možnosti tých, čo chceli pracovať, sa zdali bezhraničné a každého, kto sa domnieval, že zisk jedného musí inému priniesť stratu, označili za krátkozrakého a bez fantázie. Treba nechať, aby všetci súťažili medzi sebou v získavaní bohatstva a očakávaní, že prospech jednotlivcov bude nakoniec prospechom aj pre spoločenstvo.
Astronauti žijú na kozmickej lodi, ktorá sa ženie vesmírom s ľudskou posádkou a s drahocennými a obmedzenými zdrojmi na palube. Všetko musí byť udržiavané v rovnováhe, všetko musí byť recyklované, nesmie vznikať odpad. Mierou blahobytu nie je to, ako rýchlo dokáže posádka spotrebovať svoje obmedzené zdroje, ale skôr akí sú členovia posádky efektívni pri uchovávaní svojho fyzického a mentálneho zdravia, spoločných zásob a systému udržiavajúceho život, od ktorého sú všetci závislí."
Aká triviálna pravda. A zároveň aká politicky nekorektná.
Arton, to od teba vôbec
No, to on síce príde tak či tak, ale keď to má poriadne premyslené, tak to je vždy vo chlup lepšie.
Všimni si, aký vzťah majú tieto odjebky so zapečeným komunistickým myšlienkovým dedičstvom svojich rodičov ku zdrojom. Najlahšie je brať, brať, brať. Ani ho nenapadne, že by mali aj niečo sami vytvoriť, dopestovať, dochovať.
Stanušo, keby to tak fungovalo, tak dnes všetky medvede v Tatroch veselo poľnohospodárčia a vlci doja ovce a kšeftujú so žinčicou. Mierne fluktuácie v stave dravcov (lovcov) sa síce dejú, ale k premnoženiu nedochádza. Bolo to presne naopak; tak, ako ti to napísal arton. Poľnohospodárstvo a chov dobytka sa presadili, pretože sú oveľa efektívnejšie ako lov a zber. Až to umožnilo luďom "premnožiť sa". Ešte nás začni presviedčať, že kromaňónci vyhubili mamutov a sme doma.
Žiaľ s vývojom ľudského druhu klesal aj selekčný tlak, resp. jeho účinok na výber kvalitných aliel, čo dalo v konečnom dôsledku vznik takým jedincom ako ste vy dvaja s irčou.
A prosímťa necuckaj si čísla z prstíka, tu ti to aj tak nikto okrem psychicky invalidnej iris neuverí. To môžeš robiť len niekde v podradnom viedenskom pube štvrtej cenovej skupiny.
hej
idar,
Inac ja som si to nevyuccal z prsta, ale to je konzensus medzi historikmi. Ked s tym nesuhlasis, tak musis mat na to nejaky sakra dovod a nie len vypisovat, ze s tym nesuhlasis.
Idar, presne, ako si napisal.
A ta zas sposobila to, ze polnohospodari sa zacali sirit spod hor Kaukazu ci Taurusu ako smerom na zapad, tak smerom na vychod (smeromna juh dosli len po Egypt - dalej to bolo a je doteraz celkom nekompatibilne). Pochod polnohospodarskych Indoeuropanov do Europy, do Indie aj do stepi sverozapadnej Ciny. Tento fakt nevylucuje, ze tam zaklady polnohospodarstva neboli uz predtym - ale tento postup Indoeuropanov je historicky evidentny a sokujuco nepriehladnutelny. (mimochodom, pouzivam tu politicky korektny dvojpojem Indoeuropan, aj ked ten neznamena nic ine, nez Arijec - ale co uz, ked tento bol dany na index. Je to ovsem rovnakohlupe ako pouzivat namiesto pojmu American pojem Kalifornia-Karolincan, namiesto pojmu Nemec pojem Frizsko-Bavorak, ci namiesto pojmu Slovak pojem Zahoracko-Sarisan. Ale ideologia si vyzaduje svoje a brani sa realite vsetkymi trapnymi metodami:)
Podobne v modernej dobe vynajdene technologie sposobuju rast populacie priam geometrickym radom - lenze dnes UZ alebo ZATIAL niet kam ist.
Konstrukcne myslenie sa proste nesmie skrizit s pazravostou.
Nie ze by aj toto mnohi mudri ludia uz davno nepochopili - ale arijske civilizacie spravili tu chybu, co spomina Tanecnica, a za druhe si proste nepomohli proti zaplave bushmanov, lovcov a zberatelov, ktore sa k nim vtierali podobne ako dnes na nase blogy.
Kedze aj ja sa chcem divat na svet konstruktivne, podotknem, ze zatial si nepomohli.
totalne mimo
Polnohospodarstvo vznikalo nezavysle na sebe na mnohych miestach zemegule, vsade tam kde sa ludia namnozili ako kobylky. Prvi polnohospodari vznikli este pred tym ako existovali indo-europania. Dalsi dokaz sporom, preco to nebolo tak, ze nejaki indo-europski nadludia vymysleli polnohospodarstvo a vsade ho rozsirili, je juzna amerika, kde ani teoreticky ziadni indo-europania nevrzli.
Stale mi nie je jasne, preco by malo polnohospodarstvo vzniknut niekde, ked bolo malo ludi a bolo vsetkeho dostatok vo volnej prirode. Pradavny ludia tiez neboli az taki idioti.
"... uchovávanie fyzického a mentálneho zdravia..."
Pozrime sa teraz na úžasnú svetovú superveľmoc
FYZICKÉ ZDRAVIE
Obezita v USA:
http://www.cdc.gov/nccdphp/dnpa/obesity/trend/maps/
(buďte chvíľku trpezliví, tá mapka začne sama od seba premietať zmenu stavu od roku 1985 do roku 2006)
Treba poznamenať, že obezita sa ako rakovina rozlieza vo všetkých krajinách, ktoré naskočili na úžasný a ideológiou silne odporúčaný US lajfstajl
MENTÁLNE ZDRAVIE
v USA
The current prevalence estimate is that about 20 percent of the U.S. population are affected by mental disorders...
http://www.surgeongeneral.gov/library/mentalhealth/chapter2/sec2_1.html
Usilovenjší si môžu nájsť, koľko ton Prozacu zožerú Američania ročne, prípadne vývoj jeho spotreby od 80. rokov podnes deň.
Len toľko zatiaľ.
Cucky, cucky, cuc, Stanko
My to s artonom totiž vieme, lebo sa k nám také informácie (napr. že lovec potrebuje na svoje prežitie niekoľko desiatok km2, zatiaľčo poľnohospodár oveľa menej) z literatúry a iných zdrojov dostanú. Tak si nemusíme nič cuckať a nemylíme si ako ty prírodu so samoobsluhou. Bež do lesa a uvidíme ako dlho tam prežiješ.Chcípneš skorej ako ťa stihne uloviť nejaký predátor.
A to si tiež nebuc taký istý, že si Indoeurópania v Južnej Amerike nevrzli. Ale si radšej s otvorenou hubou prečítaj napríklad niečo od Thora Heyerdahla a jeho expedíciách Kon-tiki a Ra, čo sme my všetci absolvovali už v hlbokom detstve. Tým samozrejme nechcem povedať, že Indoeurópania založili v J. Amerike poľnohospodárstvo. Aj keď možné je všetko.
Zostaňme na tepe doby
http://www.haaretz.com/hasen/spages/984045.html
Sranda, ako v Haaretzi flexibilne menia titulky
historia
Keby mi zavreli samoobsluhu a dali mi na vyber, ze si mozem nieco dopestovat alebo si mam ist nieco chytit, napriklad hned vedla tu mam zoo, tak by som si vybral tu druhu moznost tak ako kazdy. Som si isty, ze sameho by ma to v pohode uzivilo. Neviem preco sa silou mocou drzite tych svojich bludov, pri tom staci trosku porozmyslat.
aha,
ema,
Ale vazne, s tebou nieco nie je vporiadku. predsa by som len doporucila odbornika.New York je ovela bezpecnejsie mesto ako Bratislava. Obezita je naozaj v USA problemom. Presne tak, ako kaRDIOVASKULARNE CHOROBY A NAJVYSSIA UMRTNOST NA NE NA sLOVENSKU. v usa JE TATO UMRTNOST AZ NA 3. MIESTE a to aj tak vo vysokom percente u ludi na kokaine.
TAke a deep breath, ema. Oxygen is always good.
Iris, díky, ale s faktom,
Zbytočne sa hotuješ urobiť hopky hop ako Zabajkalci - ja viem, že aj na Slovensku sa kradne, ale MNE sa to stalo práve v zasratom New Yorku.
Hej, Slovensku americký lajfstajl nesvedčí. Je zvlášť vražedný po tom, čo prišiel po socializme, kedy tu ľuďom podobní aparátčici ako sú títo dnešní globálni tiež hučali do mozgov, že tak je to správne a tak to má byť.
Tak čo, stále nám sem nedáš tú sumičku, ktorú od USA vycicalo svetlo medzi národmi? Sa neondej, daj číslo aspoň za poslených 20 rokov.
A za mäsiara zo Sabry a Šatily, vrece hován Šarona, si sa pomodlila, ako vám Američanom včera nariadil priamo zo židovského parlamentu evangelikánsky extrémista Bush? Hm? Nie? Si neplníš povinnosti, občianka. Pozor na to, USA budú čoraz nemilosrdnejšie k takýmto sabotérom.
Ty škebla, to si lekárka?!
Chcem len veriť, že nie všetci zamestnanci na Mount Sinai sú takí diletanti ako ty.
Aby nezapadlo prachom zabudnutia,
"Olmert zmienil Bushovu víziu, s ktorou prišiel v roku 2002 a podľa ktorej by mali vedľa seba v mieri spolunažívať dva štáty, židovský a palestínsky. "Knesset takúto dohodu prijme veľkou väčšinou hlasov a podporí ju aj prevažná väčšina izraelskej verejnosti," povedal Olmert.
Viacerí poslanci na tieto slová podľa agentúry AFP reagovali smiechom a smial sa aj Bush."
http://www.sme.sk/c/3878353/Izrael-oslavuje-Palestincania-smutia.html
Pokochajme sa videjkom
http://www.haaretz.com/hasen/spages/984039.html
plus niečo na odľahčené pobavenie
http://www.haaretz.com/hasen/spages/983443.html
A na záver spomienka na Annapolis
http://www.normanfinkelstein.com/img/features/latuff/show.php?nam=137
Stankovi stale nie je jasne ....
Nie ze by som si robil iluzie o zmysluplnosti dalsieho vysvetlovania tychto veci, ale ak vas to zaujima.)
Slovo Arja bol povodne a v Iransko-Indickej oblasti zostal doteraz nazov etnika a zaroven jazykovej skupiny, pretoze to bolo kedysi pevne spojene.
O tom ani dnesni oficialni hostorici nepochybuju.
Vyznamovy prenos do vyznamu "vzneseny" ci "uslachtily" vznikol az neskor po kontante Arijcov s inymi etnikami, ktorym boli mocensky ci kulturne nadradeni.
Je nezmyselne toto spochybnovat, ale dobre, niekto asi musi.
Co sa tyka spojenia indoeuropanov-arijcov s polnohospodarstvom,su to mozno tezy menej zname, ale uplne seriozne.
Oficialne etymologicke popisy indoeuropske slovo *ar-yo- spajaju s korenom rta, ktory zas znamena "poriadok","priamost" ( spolocny povod so slovami "ortodoxia", "right" ) Mimochodom, koren rta je dnes vo vychodnej filozofii nahradeny pojmom dharma.
To vsetko je ovsem uz abstraktny vyznam - co znamenal povodny koren ar je uz tazko urcit - ale co myslite, vynasli stari arijci najprv ortodoxiu a az potom oracstvo, alebo je prirodzeny postup naopak?
Polnohospodarstvo a special oranie bolo zrejme prva cinnost ludi, ktora vyzadovala seriozny poriadok :)
Co sa tyka vzniku polnohospodarstva aj inde, uz som spomenul - v lepsich enklavach ludia prirodzene zostavaju a konzumuju, pripadne aj skusaju kultivovat. Nakolko sa im ale kultivacia dari - to je zavisle od ich geneticky daneho konstrukcneho potencialu.
A co sa tyka special Juznej Ameriky - nie su vonkoncom az tak neseriozne tezy, ze tam rozvinutejsiu kulturu doniesol plavovlasy Virakoca.
Ale nemusi to byt tak - nik netvrdi- ze arijci su jedini schopni konstruktivnosti. Na dalekom vychode cistokrvni Aziati preukazali svoj vlastny talent Ale historicky videne sa Arijcom podaril neprovnatelny vykon. . To je nespochybnitelni fakt - a spochybnit mozno len jeho zmysluplnost - to je uz ina otazka:)
Som naozaj rad, ze öudia maju znova taky zaujem o Arijcov. Zasluzia si to, to je fakt. A dufam, ze uz sa nebudu opakovat zahanbujuce utoky antiarijcov na nasu kulturu. Pretoze ako tusim povedal aj Bush, my, Arijci, sme svetlo medzi narodmi.
(no, mozno spominal ine etnikum, ale o nasom to mozno povedat urcite a NIK sa za svoj povod nemusi hanbit).
Ak mate este nejake otazky, tak sa spytajte.
Ach, este ten Arton a Arijci - nuz, zo zartu by sa to meno mohlo vykladat ako umela slovna zlozenina znamenajuca azda Arijsky Ton, ale nie je tomu tak. Je to proste moje meno, ja som original rta uz od narodenia:)
A namisto primitivnych pesniciek si pripomenme:
"O Indra, lead us on the path of Rta, on the right path over all evils."
-- (Rig Veda Book X, Chapter CXXXIII, Verse 6)
Thus we see the logical progression of an early 'course of things' into an all-encompassing moral order, a path and way of righteousness, a universal harmony, in the Vedic idea of Rta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rta
:o)
Je to pre tych co rozmyslaju asi tazsie pochopit ( samozrejme idara vynechavajuc) pretoze kardivaskularne ochorenia idu labka v labke (ako hovori ema) s obezitou. Napriek tomu, je to holy fakt.
Idarku, prestan ma nazyvat skeblou. Naopak, mohol by si byt rad, ze som kde som a byt trosku hrdy na to, ze niekto zo Slovenska sa tu dokazal presadit.
Ema, k tomu kradnutiu. Na Slovensku nepoznam cloveka, ktoremu nieco neukradli. To ti nezmyzol ani horsky bycikel z tretieho poschodia, kocik z kocikarne, nikto ti nevykopal mlady stromcek spred dveri, nevykradol chalupu, neukradol auto, alebo ho aspon neposkodil, (o penazenkach v autobuse sa nezmienujem, taka cheap nie som)...nechce sa mi verit, ema. Po poslednej navsteve na Strbskom Plese minuleho roku, kde som videla vodovodnu bateriu na RETAZI S KLADKOU vo verejnych zachodkoch a napis, ze za umytie rok po WC sa plati priplatok sa mi tomu nechce verit.
Samozrejme ze americky lifestyle nepatri na Slovensko. Vravim, ze s tebou vo vela veciach suhlasim. Ani Mc Donaldy tam nepatria. Maju sa pouzivat len ako shelters pre americkych turistov a sportovcov, ktori si tam pobezia zachranit holy zivot. To oproti takej ukradnutej penazenke v New Yorku je samozrejme snobska banalitka.
Idar, mrzi ma, ze mam zase pravdu. Takto drzo podmyvat tvoje sebavedomie na hlinenych nohach...hm, kto si uz len toto moze dovolit.
Drahá iris,
Ja teda nemienim do detailov analyzovať zdroj tvojej nevedomosti, ale zrejme si to mýliš s CEREBROvaskulárnymi chorobami (t.j. napr. ľudovo povedané porážka), ktoré sú v USA skutočne na treťom mieste. Ti dúfam nemusím vysvetlovať, že to je len podskupina ochorení kardiovaskulárneho systému.
Nebudem sem ani nič linkovať, pretože by to bolo trapné, nakoľko sa jedná o základné informácie pre škôlkárov, ktoré sa dajú nájsť úplne všade. Tak si to doštuduj samostatne a mohla by si sa ako lekárka aspoň tu v našom úzkom kruhu ospravedlniť za svoje hrubé neznalosti.
Jéééžiš, čo som ja už videl všelijakých škeblí a kurvičiek z východného bloku, ktoré sa vonku "presadili". Napriek tomu, alebo práve preto, že hovnu rozumia. Je to pre mňa veľkou nádejou, že raz sa tento predsa len systém zosype, keďže dáva rovnako ako komunizmus šancu úplným debilom. A nielen dáva šancu, ale na rozdieľ od komunizmu debilov aj masovo generuje.
Mimochodom, ty inteligentka, bicykel sa píše s i-y aj po anglicky. Možno sa zmYznuté bicykle píšu naopak, ale ku mne sa to teda ešte nedostalo.
Iris, tu je zoznam ulúpených vecí:
Odcudzila mi ho Nora Jančušková. Nedopatrením som ju vymákla na chodbe, ako ho í.
Hovorím jej: Nora, šak to je moje jablko. Nora nič. Len jej takto poklesla hubinka. A ja znovu ako taký pako: Nora, prečo si si ho odo mňa nevypýtala?
Nora zas nič.
Som sa jej rovno spýtala: Nora, ty si myslíš, že by som ti ho nedala? A ona na mňa pozerala, pozerala a hovorí: ale áno. Dala by si mi ho.
Som sa, vtedy iris, keď som ju tam videla stáť so smutnou hubinkou a cudzím okúsaným jablkom v ruke, strašne rozplakala. Lebo ja som ti, ako si s všmila, trochu mentálne zaostalá. Taký debilko.
Navyše debilko s kurevsky dobrou pamäťou.
Odvtedy mi nikto nič neukradol. Nabúrali mi raz auto, ale to nebolo na Slovensku, tu mi ho len trochu pokrčili rôzne akcidenty.
Neviem, čím to je, ale s výnimkou Ňuňuňu jorku, kde ma okradli, ma ľudia všade skôr obdarovávajú. Len tak, z pasie.
Ak máš ešte nejaké otázky, tak sa spýtaj.
Jo, iris, ešte toto som chcela:
Taký hošánek počerný za mnou bežal cez tri ulice, že hej! ty! fotoaparát si si zabudla.
To vieš. Špinaví Arabi. V New Yorku by sa mi také stať nemohlo.
Celkom zaujímavé informácie o tom,
http://www.counterpunch.com/lamb05162008.html
.
Dufam, ze si aj chalupu budes uzivat bez akychkolvek intruderov.
V New Yorku je Arabov cela kopa, ema. Vies...ktovie kto ti tu penazenku ukradol...o).
Dnes som mala arabsky lunch :o) Tot kupila tu v bufete. Ema, ja fakt proti Arabom nic nemam. Ani proti Zidom. Skoda, ze mi neveris.
Asi mas dobru karmu, ked ta ludia obdaruvaju. Tak sa snaz, aby sa to nezmenilo.
A naposledy k idarovi:
Poskytla som ti info, za ktore som zaplatila. Mozem ti dat odkaz, ale nema to vyznam. A vlastne, smrt ako smrt, tak co.
.
Dufam, ze si aj chalupu budes uzivat bez akychkolvek intruderov.
V New Yorku je Arabov cela kopa, ema. Vies...ktovie kto ti tu penazenku ukradol...o).
Dnes som mala arabsky lunch :o) Tot kupila tu v bufete. Ema, ja fakt proti Arabom nic nemam. Ani proti Zidom. Skoda, ze mi neveris.
Asi mas dobru karmu, ked ta ludia obdaruvaju. Tak sa snaz, aby sa to nezmenilo.
A naposledy k idarovi:
Poskytla som ti info, za ktore som zaplatila. Mozem ti dat odkaz, ale nema to vyznam. A vlastne, smrt ako smrt, tak co.
.
Dufam, ze si aj chalupu budes uzivat bez akychkolvek intruderov.
V New Yorku je Arabov cela kopa, ema. Vies...ktovie kto ti tu penazenku ukradol...o).
Dnes som mala arabsky lunch :o) Tot kupila tu v bufete. Ema, ja fakt proti Arabom nic nemam. Ani proti Zidom. Skoda, ze mi neveris.
Asi mas dobru karmu, ked ta ludia obdaruvaju. Tak sa snaz, aby sa to nezmenilo.
A naposledy k idarovi:
Poskytla som ti info, za ktore som zaplatila. Mozem ti dat odkaz, ale nema to vyznam. A vlastne, smrt ako smrt, tak co.
jake pekne prihody,
Inac ma taky pocit, ze sa ten prepad nasej hysterky v New Yorku odohral v jej hlave. Zaujimave, ze doteraz nic take nespomenula a teraz ju to zrazu napadlo, ked sa jej chorobna nenavist vystupnovala. Tiez pochybujem, ze niekto z Bratislavy by nazval New York zasratym. Co je potom Bratislava? A to je Bratislava este najmenej zasrana z celeho Slovenska. Zbytok je uz len zumpa.
Inac musim artona pochvalit, ze sa asi prvykrat vzivote posnazil civilizovane vyjadrit svoje myslienky. Ale aj tak je to cele len zbierka mytov a zboznych priani. Cele to sleduje jeden ciel, aby sa arton necitil ako nula, ale prislusnostou k nejakemu etniku
nejak mi to odseklo, takze
Este sa niekto pyta, preco nazyvam Stanka prasatom?:-)
Na rozdiel od nestastnych pozostatkov etnika najpravdepodobnejsie turkotatarskeho povodu, ktore sa dnes hlasia k sionizmu, alebo inym podobnym zhovadilostiam.
Zhovadilostiam, ktore ludstvu nic (dobreho) nepriniesli.
A kedze na prehistoriu nas potkanik nie je schopny reagovat uz ani slovom, mozeme prejst na pisanu historiu - od Egyptu , Sumeru a Indie, cez Helenov a Rimanov po Germanov ci Slovanov.
Vsetko Arijci.
Veru, napriek vreskotu nenavistnych zufalych antiarijcov, dnes mozeme povedat, ze je to naozaj velkolepy obraz, ktoreho castou sme aj my.
Na to nazaj mozeme byt hrdi.)
Ale pripominam znova a znova pri plnej vaznosti - lovci a zberaci dnes rozptyleni medzi nami maju tak inferiorny mozog, ze dialog s nimi je na tejto urovni uplne zbytocny.
:)
Doba je, ako vzdy, nemilosrdna.
Vsetci Stankovia, co sem pridu, mozu Eme ruky bozkavat, ze im jej blog umozni spoznat aspon zavan skutocnej reality:)
A este vyuzijme prilezitost,
Preco by som sa mal ako Zid citit ako Boh?
Ak tu je nejaky (pro)zidovsky inteligent, ziadam od neho odpoved.
Je to lepsia rasa?
Je to lepsia kultura - to, co je napisane v telacej kozi a co vsetci pozname?
Je to v ich priznacnej moralnosti ? .)
Alebo je to naozaj vsetko len v ich zamerani na bezcitnu a zakernu KONFRONTACIU bez pravidiel (prinajmensom bez pravidiel z ich strany) , ako to o nich tvrdia zli zli zli zli zli antisemiti?
---
V pripade neodpovedania plati posledna moznost.
:)
Nejaká si rozklepaná, irča
To máte práve spoločné so Stankom, ktorý je tiež dogmatik, t.č. povedzme liberálny. Ten tu tiež začal suverénne podávať svoje výcucky o prehistorickom vývoji ako neotrasiteľné fakty a nakoniec sa zase ukázalo, že celé čo o problematike vie je, citujem:"Pradavny ludia tiez neboli az taki idioti".
Ja sa už radšej budem hádať iba s emou. Tá veciam rozumie a má kurevsky dobrú pamäť.
Mimochodom, keby sa pod kardiovaskulárnymi chorobami rozumela iba arterioskleróza, k čomu žiaľ majú podaktorí tieždoktúrci sklon, tak to by na tom boli USA sakra zle, keby tá bola na treťom mieste. Okrem toho, USmanskí barbari si arteriosklerózu neliečia chlastaním vínneho moku ako Francúzi. Ale si ju pravdepodobne liečia vraždami, ktoré sú v tej sračkovitej krajine zodpovedné za celé 1%(!) úmrtí. Takže toľko k tej kriminalite, milí moji.
mucko :o)
:o)
1 miesto ...cancer
2 miesto cardiovascular diseases...vedie California, koli najvyssej spotrebe kokainu.
Bolo to odprednasane v pripravnom kurze na zaverecne skusky na lekarskych fakultach.
Ja si dovolim dodat len drobnost:
bola som doma, mame sa zacalo tazsie dychat. Neuveritelne, neuveritelne. Katastrofalne. Dostat sa na echo srdca pre normalneho smrtelnika-ako to robite? Stale mam v nemocnici dobre kontakty, ale fakt musim povedat, ze mi je luto bezneho slovenskeho pacienta.
echokardiograf bol neefektivny
takto funguje neviditelna ruka trhu
Mala si bežať do kúpelne
To budú veľmi staré údaje, veď ty, irča, tiež už nie si žiadna dorastenka. Sa teda samozrejme nechcem dotknúť priateľa Sinuheho, ani lekárskeho stavu ako takého, ale ja drvivú väčšinu z vás felčiarov za doktorov nepovažujem, páč s výnimkou remeselných úkonov vôbec nerozumiete tomu, čo robíte. Ergo, tie vaše nanodŕčka sú také miniatúrne, že ani Japonci by sa za ne nemuseli hanbiť.
Mali by ste si radšej zvoliť nejaký vhodnejší titulčok, napríklad Dh. podľa death, aby človek hneď vedel, s kým má tú česť. Ináčky, čo hovoríš na to, že vždy keď štrajkujú lekári, a síce hocikde na svete, mortalita prudko klesá? To by ma zaujímalo, či prídeš na ten jednoduchý mechanizmus.
:o)
Ty musis byt PhD, nikto iny by nemal taky komplex, ani pivnicny akademik. Este sa aj s MUDr. kamaratom ohana, trpaslicek:o)
Ty si taky smiesny cloviecik, idarku.
Ty len vyckaj na najblizsi strajk a napis zase nejaku veselu PhD pracicku o mortalite. Len si to nepomyl so salamou.
No ale aby sme tu len tak naprazdno neplacali. Ze amici nekapu na kardivaskularne choroby bude asi suvisiet s protifajciarskou kampanou. Predstav si PhD. Idarku, ze tu uz ani priemerne inteligentny clovek, povedzme-ako ty nefajci.
a este
Ze si ty uz davno nedostal po papuli? To vies, statistiky su na papieri, ale taka jedna medzi oci...
Ja neviem, prečo chceš použiť Okolicsányiho
Nahuckaj ho na ošetrujúceho lekára tvojej pani matky.
Americké eli(lilli)ty už nemajú akcie v tabakovom, ale vo farmaceutickom priemysle. Ľud nemá vyhulovať, ale má ukáznene žrať antidepresíva a anxiolitiká, a to už od útleho detstva.
Tejto zmene na kapitálovom trhu sa prispôsobila aj mediálna propaganda. To je všetko.
Inak systému na zdraví občanov hovno záleží. Naopak, čím chorší ľudia, tým lepšie, lebo biznis na medicínsko-farmaceutickom trhu radostne vzkvétá.
k zdravotnictvu len tolko,
Este ma napadlo, ze eme sa zrazu zda, ze ju napadli v New Yorku, ze nabuduce bude tvrdit, ze ju v Jeruzaleme znasilnili. A za bieleho dna. A okolo stali izraelske deti a tlieskali. A potom pribehol cez tri ulice taky pocerny egyptan. A vyhodil sa medzi nimi vo vzduchu a pomohol jej, alebo nieco take.
Stan, ty nemozes priviest deti na svet,
Iris je pokrytec:
doma nechala choru matku a sama obvinuje cudzich ludi, ze sa dostatocne nestaraju o jej zdravie.
Ziaden prozidovsky inteligent sa nenasiel?
Vrahovia inteligentnej debaty nie su schopni.
Su schopni len zakerne vrazdit zozadu alebo z tankov palit na neozbrojenych novinarov.
Mozno zacnu posielat aj atomove rakety.
Je to zberba primitivnych lovcov a zberacov.
Nemali sme im davat do ruk zbrane.
Deckam zbrane do ruk nepatria.
Dozvedeli sme sa, ako si Stanko vo svojej úchylnej fantázii
Len aby za zmienku o židovských deťoch neskončil v koncentračnom tábore, čo práve stavajú Američania v Afganistane.
Kerozínu na transport je ešte dosť.
No, a uz to tu naozaj preslo
A vzdy skonci rovnako.)
Nuz ale co, ked sionisticky inteligent zrejme neexistuje, mame tu aspon ukazku sionistickeho hovada.
predovsetkym
Cakam na odpoved.
Iris, ako kamaratke ti dam dobru radu:
Predsa jej to nebudes odopierat.
Az ked TOTO spravis, az potom presvedcis oponentov.
Rasto, nezaujima ma nas,
Rec je o objektivnom fakte reci a demagogie, ktoru zidia a zidovske media zo seba chrchlia v masovom rozsahu.
Preto sa teda pytam spolu s tebou:
Su zidia genticky inferiorni, alebo cim to je?
A na odpoved pravdupovediac ani necakam.
A to je zaujímavý pohľad,
Ty sa, irča, k zdravotníctvu prosímťa už nevyjadruj. Nerozumieš tomu, ani nikdy nebudeš. A si tu necuckaj žiadne naprosto nezmyselné štatistiky (rakovina nemôže trhnúť všetky kardiovaskulárne choroby z roka na rok), ktorými mimochodom popieraš svoje predošlé bludy. My ludia s triezvym myslením máme oproti vám dementom jednu obrovskú výhodu. Je nás oveľa menej, tak sme sa s vami, s väčšinou, museli naučiť žiť a vedieť vás prekuknúť.
stan tebe sa zidia zdaju "normalni"?
Bush calls Israel `a light unto the nations` (Haaretz)
myslis si nieco ine ako bush?
myslis si ze zidia nie su vyvolenym narodom?
arton sionisti uz odpovedali na storocnu otazku
New world order,
Rasto z Amstettenu pod (pseudonymom Stan, co je pochopitelne) sa pyta, ci nie som zid - a sam by som to rad vedel, aby mi nahodou nieco neuniklo.
Nie ze by som teda ako on potreboval cudzie peniaze ci nejaku funkciu byrokrata v tejto novej kryptokratickej nomenklature, ktoru skusaju zlepit.
Ale tolko o tych zidoch pisu, aki su sikovni, usilovni, moralni, mudri, pekni a zdravi a bohati a milosrdni, ze mi z toho vychadza, ze to som cely ja.
Som zid, svetlo narodov, objavitel linearneho casu ( vdaka tomuto blogu som sa dozvedel o tychto nenapodobnitelnych a sokujucich zasluhach mojej kultury), som tvorca lepsej socialistickej buducnosti ludstva (hmmm.. nie, to uz zrusili, to uz je tabu, historia je uz prepisana, na to uz zrazu my zidia nie sme hrdi), som ... proste, som vyvoleny.
Nestazujem si.
Teda stazujem, lebo to treba k tradici, je to jedina povinnost, podobne ako jehovisti musia postavat s casopismi, my zidia si musime stazovat - ale to nebude problem - vecne stazovanie je ta najprimitivnejsia reakcia ega, to zvladne kazdy naozaj zadnym mozockom.
Ale medzi nami insidermi si nestazujem.
Akurat neviem, preco ako zid mam za jazyk skomolenu nemecinu, pismo skomolene egyptske hieraticke znaky, spolocensku tradiciu babylonsku a architekturu synagog v najlepsom pripade byzantinsku.
To uz si ten b.h nemohol vymyslet nieco tvorive a osobite, a musel vykradat ine etnika ako ten najhorsi lovec a zberac bez stipky fantazie?
si k svojmu b.h-u nespravodlivy
http://www.haaretz.com/hasen/spages/981986.html
je tu jedna nezrovnalost
podla tradicie maju vsetci goyovia proti tebe mayhem.
naco scannovaci system?
To je prave to, NWO
Vsetci ma nenavidia, musim si to zapamatat.
Vsetci su zli.
Iba ja ja som ako Boh
( moj kmenovy brat Fromm potvrdil, ze ta mysleinka nie je vobec fiktivna )
http://www.amazon.com/You-Shall-Gods-Interpretation-Testament/dp/0805016058/ref=sr_1_17?ie=UTF8&s=books&qid=1211035134&sr=8-17
Ktokolvek, kto by to chcel spochybnit, ci kto by chcel budovat svoju vlastnu kulturu, je antisemita.
Ake pohodlne.
zidia su vlastne arijci
.
Len vy tu generalizujete a rozostvavate ludi a vpodstate tak tento blog stratil svoj moralny rozmer. A na nicom inom ako na moralke nezalezi. Ani na inteligencii.
Moja mama sa ma dobre, bola u mna na navsteve, ale prijst na dlhsie nechce, ma doma kopu priatelov a svoj socialny zivot. A syna.
takze nemajte obavy a starajte sa radsej o tie svoje.
Prirodzene, ze zidia su aj arijci.
Smeje sa niekto?
Co je na tom na smiech?
Len vy tu generalizujete a rozostvavate ludi a vpodstate tak tento blog stratil svoj moralny rozmer, ktory ani nikdy nemal.
Vy ste tu fakt zaujimavy zivocisny druh.
Odpajam sa, neda sa to citat.
Preco ste sami proti sebe, vy kakani antisemiti?
Prejdeme vam bagrom po hlave, ako tej pochabej Americanke, co si nedala povedat a stale protestovala.
Iris, posli mi prosim ta zoznam tych zidov, co vraj ziju normalne,
A este nam napis viac o moralke, z tvojich ust to znie naozaj tak uprimne. Vykaslat sa na svoju matku, pod zamienkou, ze sama je rada v tom HNUSNOM SPINAVOM Slovensku?
Alebo chces povedat, ze ONA to vidi inac?
Juditku pri najbližšej príležitosti pozdravíme...
Janko Slota nikdy nikomu ani vlas na hlave neskrivil a to že občas niečo povie (kam sa hrabe na Busha) a ští si z balkóna môže vadiť len malomeštiakom. My ostatní sa na tom nanajvýš pousmejeme. Celkovo na Slovensku nie je tiež nikto signifikantne diskriminovaný, iba ak pozitívne.
No ale už sa konečne vyjadri k tomu, že v USA je najviac väzňov na svete (pomerne aj absolútne) a takisto rekordné jedno percento úmrtí tvoria obete vrážd. Alebo si nebodaj myslíš, že Jew York je bezpečný, lebo všetci zlodeji a vrahovia sú už v lochu?
Ja si myslím, že Aristotela
Vysvetlil by mi nejaký šikovný talmudista, či sú židia neveriaci v židovskú vyvolenosť židmi?
Iris, "svetlo medzi národmi" ošťalo najviac rezolúcií bezpečnostnej rady v celej histórii OSN a slovenské deti sa voliteľne učia, že sú v porovnaní s ním menejcenné.
.
"Nikto nevstupi do kralovstva nebeskeho, iba ak skrze mna" -Jezis Kristus.
A v koraane sa toho najde habadej. Oni jedini su veriaci a vsetkych neveriacich treba mlatit hlava nehlava. Koran doma nemam , takze citovat nebudem.
Stan by sa mal ujat slova. Mam povinnosti, preto sa lucim slovami vasho klasika:
"Zbohom idem od vas, neublizil som nikomu z vas".
tak je
Odišla?
Amen
Príznačne si medzi dverami vzala do huby ešte kokôtika, páč je na to zvyknutá.
.
Arton by mohol byť skôr Semtex ako Semton. Všetci ho nenávidia, lebo je vraj nebezpečný a výbušný. Lenže si nikto nevšimol, že k nemu nejdú žiadne zápalné dróty a aj celkovo je zle znetworkovaný.
Tak to snáď nie,
Stanko, to sú iba tvoji predstavení. Pre nás tí paraziti zostávajú obyčajní židáci.
Idar, ty pustis do gati, to ti slubujem,
Hovado smradlave skurvene.
idar,
Aby si to pochopil, tak sa skusim preniest do tvojeho sveta. To je akokeby si ta sef vyvolil, ze mu mozes nosit kavu, cistit topanky a polievat kvety, ale z toho by si nemal vyssi plat a ani nijake ine vyhody. Este k tomu by na teba tvoji kolegovia zazerali, zavideli by ti a citili by sa menejcenny. To je ta vyvolenost.
Stan pise (parafraza):
Ocenujem.
Skutocne ocenujem zidovske psychotechniky, ked toto dokazu spravit s naoko zdravymi ludmi.
Idar pise (presny citat):
Ocenujem.
Skutocne ocenujem, pretoze nic nie je take zriedkave, cenne a zdrave, ako skutocny humor.
Tu je rečo o Bushovom politickom prejave,
Diskutujeme tu o politike - o úspechoch istej nábožensky definovanej skupiny pri porušovaní medzinárodného práva a Ženevských koncencií, pri porušovaní všetkých pravidiel hry vytvorených pre vzájomné spolužitie v čoraz preľudnenejšom svete.
A pýtame sa: ako je to možné?
Ako je možné, že medzinárodné spoločenstvo bolo donútené súhlasiť s vytvorením štátu (ktorý je už podľa mapy čisto politickou záležitosťou, a preto bol strihnutý na mieru tak, aby strategicky siahal od Stredozemného mora po Akabský záliv) etnickými čistkami, 60 rokov nečinne sledovať, ako zločiny toho štátu naberajú na intenzite a teraz hrozia prerásť do nukleárneho útoku na štát, ktorý nemá atómové zbrane a rešpektuje NPT.
AKO JE TO MOŽNÉ?
Keď tu naša komická dvojica iris-Stanko
Ale keď si idar dovolí použiť pojem, za ktorým sú reálne, merateľné a vyčísliteľné ťažké zločiny proti ľudskosti a štvanie do ďalších, hneď dobehne ostrý hošan s hrubými mafiánskymi vyhrážkami.
Že by zločiny toho štátu mali s mafiánskymi metódami nejaký priamy súvis?
si trapna
Conference asks: Iraqi Israeli, Arab Jew or Mizrahi Jew?
http://www.haaretz.com/hasen/spages/984385.html
Mimochodom, "in Israel, the young Zionist Communist leaders of the Iraqi Jewish community organized demonstrations during the early 1950s to demand housing rights and better treatment for their community. The Iraqi Jews were not prepared to move to the periphery, and instead insisted on living in the greater Tel Aviv area."
Takže sionistickí komunisti z Iraku prišli v 50. rokoch do "zeme zasľúbenej" pre "vyvolený národ".
Interesantné.
Nitko na nich nespáchal žiadny holokaust (ten sa deje v Iraku teraz pod vedením USA na objednávku Izraela), nikto ich z Iraku nevyháňal - len sionistickí komunistickí lídri organizovali "exodus", pretože Izrael po etnických čistkách potreboval židovské zaľudnenie a zvážal židov od Maroka po Jemen.
Korporátne média zabudli informovať, že napríklad iránska židovská komunita - ktorú nikdy nezmagorili sionistickí komunisti - odkázala pri príležitosti báječných šesťdesiatín Izraelu, že s ním nemá a nechce mať nič spoločné a sa od jeho zločinov plne dištanduje.
Jewish-Iranian lawmaker: Israel's behavior is 'anti-human'
http://www.haaretz.com/hasen/spages/981600.html
(Propagandistické foto s decentne rozmazanými tvárami si netreba všímať. Doteraz sa nevie, odkiaľ tí minuloroční "iránski židia" vlastne do Izraela prišli. Podľa slov židovskej iránskej komunity určite nie z Iránu).
Izrael porušil viac rezolúcií
Ale u teliat vyznávajúcich dogmy z knihy viazanej v teľacej koži (ktoré nechápu, že IM ide o kožu) sa nedá očakávať, že sú schopné vnímať objektívnu realitu.
Bush: Ensuring Mideast prosperity requires political, economic freedom (AP)
http://www.actofme.co.uk/bush_speech/bushspeechwriter.html
Fakt: Zidom v Irane,
Po fakte vyvolenosti židov použil Stanko ďalší fakt
Iran
vyjadrenie svojeho nazoru: trest smrti
ale kludne pis aj nadalej ako iranska zidovska komunita odsudzuje sionisticky rezim, pretoze ty nemas ani stipku moralky.
Idar, opat si to presne a strucne vystihol.
Pokial este maju co len zvysok chochmesu, su pre nich ludia ako ja priam posledna realna pomoc.
Ale, pri vsetkej skromnosti, ked sa vyjadrim slovnikom tej nasej vraj nepochybne spolocnej zidovskej tradicie, je to ako aktivita Abrahama v Sodome a Gomore.
A ako hovori traged:
Oderint dum metuant
Ema, kedze sa nenasiel jediny proizraelsky inteligent,
Teda - ako dochadza k realnej "vyvolenosti".
Predstavme si populaciu, povedzme pre jednoduchost 100 ludi.
A predstavme si v nej mensinu, nazvime ju politicky korektne Mensina.
Povedzme, ze je ich 10%, aj ked ta zakonitost funguje este lepsie pri mensich percentach - to percento 10 je lahko prehladne.
A povedzme, ze v danej populacii existuje urcite mnozstvo preferovanych funkcii, postov, o ktore vlastne ide. Povedzme, ze pocet tychto miest je - aby nas to nemylilo s predoslymi cislami - takych 20%.
O tieto preferovane funkcie sutazia ako Vacsina, tak aj Mensina. Politicky korektne je predpokladat, ze obe casti populacie maju rovnake schopnosti.
--
Prvy fakt na zapametanie je, ze z Vacsiny nie vsetci sa uchadzaju o Posty. Vacsina musi byt vychovavana v tom, aby produkovala a vychovavala ludi aj na nizsie prace - inac by spolocnost ako taka neprezila.
Inac je to s nasou Mensinou. Ta nepotrebuje udrziavat spolocnost, ta predpoklada, ze aj ked oni vsetci budu "pani", vzdy ktosi iny bude "husi past".
Ergo, vyjadrime v cislach, kym z Vacsiny sa o 20 Postov bude uchadzat povedzme tak 40 uchadzacov, z mensiny sa o ne nebude uchadzat umerne 4 , ale povedzme ked nie vsetci, tak 8 uchadzaci.
Ako funguje vyber na Posty? Nuz, prepokladat DOKONALY system ktory by vyberal presne podla akychsi (ako ich vlastne definovat ci merat?) schopnosti je absurdna utopia. Je to skor hra, v ktorej pri nami predpokladanej rovnakej urovni populacii, sa vyhry rozdeluju podla poctu hrajucich. Kto nehra, nevyhra, cim viac chodis na ryby, tym viac ulovis.
Ergo, pri pomere zaujemcov 40:8, rozdelenie 20 postov postov bude zaokruhlene 17:3, alebo dokonca 16:4.
Uz tu nastava nastava nepomer zatupenia Mensiny na Postoch voci celkovemu zastupeniu Mensiny v populacii. Namiesto pomeru 9:1 mame len v dosledku tohoto tlaku pomer 8:2.
Tento efekt nazvyme efekt NEUMERNYCH POZIADAVKOV.
---
Ale odmyslime si teraz tento efekt, povedzme, ze zastupenie na Postoch je umerne 8:2, a vysvetlime si druhy objektivny mechanizmus.
Ku kazdemu Postu je v kazdej spolocnosti niekolko miest nizsich, post Namestnikov.
Povedzme, ze v nasom priklade ma kazdy z 20 Postov jedneho namestnika, teda je tu 20 Subpostov, ktore sa rozdeluju. Opat o ne nastava urcita sutaz, a pokial zas nechceme mat nefunkcny naivny model, musime vediet ze tato sutaz je preferencna a korupcna. Ziadne rozdelovanie postov podla schopnosti recitovat Konfucia, ako v starej Cine, ale rozhodovanie ludi na Postoch, a rozhodovanie podla vzajomnych odporucani.
Ale aj to je hra, takze aj v nej by sa umiestnili nase populacie rovnako ... keby nasa Mensina nemala zasadu, ze na SVOJE Podposty dosadi NEUMERNE PREFERENCNE svojich ludi. To je jednoducha vec priorit, ktore si Mensina pestuje, a o ktorych rozhoduje iba ona. Vacsina to nerobi, ak by to robila, bolo by to ostrakizovane ako klasicky rasizmus, a to je dnes absolutne TABU.
Sutaz nastava teda len o miesta Namestnikov Vasciny, teda o tych 16 miest . Povedzme, ze na tie sa umiestni populacia zas umerne zaujmu ci dokonca len v pomere celkovych poctov, v pomere 9:1, teda zaokruhlene 14:2 Namestnikov.
Dohromady, medzi ziadanymi Postami a ziadanymi Subpostami Namestnikov mame teraz 4 + 4 + 2 = 10 prislusnikov Mensiny. Teda namiesto pomeru 9:1 pomer 30:10 len posobenim tohoto druheho mechanizmu, ktory si nazvime efekt JEDNOTRANNEJ SELEKCIE (alebo efekt JEDNOSTRANNEJ KORUPCIE, ako chcete)
--
Ked tieto dva efekty spojite, Efekt neumernych poziadavkov a Efekt jednostrannej korupcie , vyjde nam v nasom cvicnom priklade nepomer este vyraznejsi. A to takpovediac len v prvej generacii, pretoze proces pokracuje.
Toto nie je ziadna soft veda, ziadna insitnost - toto jer matematika, logika, ontologia.
Celkovo sa tieto efekty objektivne nazyvaju MENSINOVY RASIZMUS.
------
Prirodzene, cisla su len priklad a stupen jednostrannosti mensiny nie je nikdy stopercentny - ale jeho stupen zalezi len a len od vnutroneho rozhodnutia danej mensiny, a to je lubovolne velke, nezavisle na nejakych realnych schopnostiach jej populacie ci kultury.
Tolko nam vysvetli objektivna teoria hier, i ked bradaty militantny dogmatik Aumann vam tuto pravdu nikdy nepredostre.
K tomu mozeme dat este zameranie mensinovej kultury na psychotechniku (ludovo "podovod"), a celkovy obraz problemu je tu.
Pretoze viete, ako dopadaju infikovane organizmy v prirode?
Ak nahodou nie, popisem vam TO nabuduce.
PS.Dufam, ze kazdy dokaze pochopit princip problemu.
To je objektivny princip problemu.
Ak to niekto nepochopil, tak je bud blby, alebo nechce pochopit.
Co sa tyka toho vysvetlovania, ako skoncia napadnute organizmy, mozem si pisanie usetrit - pozrite sa na vyvoj v Amerike.
Vidite priznaky vyrozy? Horucka, besne slintanie a hryzenie, neukojitelny smed ...
Ja viem, v USA to nie su zatial presne matematicke cisla ako v predoslych prikladoch, za to je to ale EMPIRICKY DOKAZ.
A v minulosti by sa nasla kopa podobnych prikladov spolocenskych viroz, aj s tragickym koncom, len sa treba trocha pozret do (pisanej a nespochybnitelnej ) historie.
prebehol
V prvom rade sa nebudem zaoberat cim to asi je, asi to sami tusite, ale zoberme si, ze na Slovensku je 0.01% Zidov, kedze ostatni boli bud zavrazdeni alebo odisli do Izraela a inych krajin, lebo mali takych ako vy dost. Tito Zidia zaberaju dajme tomu 1% dobrych postov. Stale je volnych 99% postov pre gojov. To znamena, ze ked niekto je neuspesny, tak sa nedokazal presadit z 99% proti svojim a na Zidov sa vyhovarat nemoze.
Stanko, nepochopil si ale zakladnu vec.
Cim to asi je? :)
Za druhe, napis to teda na rovinu, co naznacujes , a na co sa pyta Ema
su Zidia Rasovo nadradeni?
Su schopnejsi?
:-)
Preco sa za toto tvoje presvedcenie hanbis, a az teraz to z teba vypadlo ( lebo si skutcne polodement, ktory ani usta nedokaze drzat zavrete, ked chce).
Ja s tymto tvojim rasovym nazorom nesulasim, lebo poznam zidov, vsetci pozname ich skutocne vysledky, a takmer vsetci boli napriek mytom len priemerne bystri.
Preto som tu Eme a inym ludom dobrej vole vysvetlil EXPLICITNE, ako LAHKO dojde k danym spolocenskym efektom posobenim jednoducheho a jasneho mechanizmu MENSINOVEHO RASIZMU.
Ked sa stane MENSINOVY RASIZMUS vseobecne znamym faktom, a odsudenym znamym faktom, bude to konec tychto praktik, a rozne mensiny, zdaleka nie len zidovska, nebudu viac sposobovat negativne disproporcie a spolocenske problemy.
artonov MENšINOVý RASIZMUS
Zvláštne je to napriek tomu, že rovnako ako 0,01% ("vyvolená") menšina - tiež sa jej nechce fyzicky makať
Este dodammenej dolezite,
Rec je o USA , Britanii a inych statoch, ktore su celkom evidentne a menovite pod tazkym vplyvom zidovskych a im podobnych mafii.
Preto sa aj tam vladnuci system nazyva KRYPTOKRACIA
(prosim, nespominajte mi jeho oficialny nazov, ak nechcete byt zaradeni k ludom s podpriemernou inteligenciou)
Kedysi, este pred par rokmi, bol tento fakt o tlaku AIPACu, BnaiBrith a podobne tiez vydavany za mytus - dnes je to oficialna verzia.
Dnes ho potvrdzuje oficialne sam Bush, a cela jeho banda.
Iba Stanko, ako vzdy, asi zaspal.
krique, v podstate chces len odvadzat temu,
A za druhe, hovoril som o mechanizmu pri priblizne rovnakej urovni populacii. Cigani jednoducho nie su bud geneticky rovny vacsinovej populacii, a/alebo tento mechanizmus nepochopili. Neuchadzaju sa o Posty, uchadzaju sa v nadmernej miere len o podpory.
(dufam, ze mi nik nebude vytykat moje vyjadrenie o tom, ze ludia nie su geneticky rovni - zvlast nie po explicitnom rasizme Rasta z okolia rakuskeho Amstattenu. Ja hovorim o urcitom objektivnom viditelnom ci meratelnom fakte)
MENSINOVY RASIZMUS je ovsem mechanika potvrdena zdaleka NIE LEN pri zidovskej mensine.
Ani v tomto veru nie su jedinecni.
navádzaš na fakt, že
Predpokladám, že koncom 1. čs. republiky bol cigáňov na Slovensku porovnateľne toľko, ako židov
kvoli zaznamu
Už si bežte zaznamenávať do novej debaty
Ja detinsky neurazam nijaku mensinu,
nikdy by som netvrdil, ze su Zidia na tom ako Cigani.
Cigani su este rydzi lovci a zberaci.
A geneticky sa nicia alkoholizmom a podobne este este viac.
Cigani su iny problem.
-------------------------------------------------------
Som zvedavá, koľkokrát to bude treba zopakovať.
Jual Obat Aborsi 3 Jam Di Jamin Gugur Wa : 082244058007
[URL=https://klinik-aborsiaman.com/jual-obat-aborsi-surabaya/]Jual Obat Aborsi surabaya[/URL]
[URL=https://klinik-aborsiaman.com/jual-obat-aborsi-samarinda/]Jual Obat Aborsi samarinda [/URL]
Jual Obat Aborsi 3 Jam Di Jamin Gugur Wa : 082244058007
<a href="https://klinik-aborsiaman.com/jual-obat-aborsi-batam/">Jual Obat Aborsi Batam</a> <br>
<a href="https://klinik-aborsiaman.com/jual-obat-aborsi-pontianak/" rel="nofollow" >Jual Obat Aborsi pontianak</a> <br>