Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Dopis vod anděla.

Ale je to spíš spověď anděla.
Hlavně se mějte rádi, lidi.
Protože na světě je tolikero protivenství, že bez hodnejch lidí se to nedá zvládnout. My tu na to nestačíme. Není nás tolik, jak se deklaruje po kostelech a při spovědi. Nejsou lidi. Ani u nás.
A bude to čím dál horší. To vám říkám, protože s americkým spůsobem stravování bude čím dál tím míň  lidí umírat. Doplňujeme stavy hlavně z obětí dopravních nehod. Je to čím dál horší, neboť musíte mít zimní gumy. Tak spoléháme na náledí. Tam neuděláš nic ani s dezénem deseti centimentrovym.
Ale vo tom jsem nechtěl.
Chtěl jsem původně jenom to, že aby jste si dávali bacha. Protože začínáme nestíhat. Je to spůsobený tím, že nás je málo vycvičenejch a čím dál, tím víc lidí má depréze a sklony k sebepoškození. Asi je to tím vaším pokrokem k prvobytně pospolitému kapitalismu.
Nevadí. Na množství nehleďme, né. To nás  i bratr Žižka motivůval.
Tady bude kapitalistická demokracie, i kdyby tu nezůstal vůbec nikdo! No jo, ale z druhý strany, kdo bude makat na kapitalisty, když tu všichni chcípnou?
Musím to ještě vopřemejšlet:-)))))

Anjeli | stály odkaz

Komentáre

  1. :)
    tie "depréze" uz zacinaju mat aj andele...nieco o tom viem...ale brania sa zatial statocne:)
    publikované: 23.12.2009 13:35:43 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. Vidím, že situácia je vážna,
    ba priam zúfalá.....andělíčku, pozdravuj Miťáčka a stráž nám ho, lebo by nemal kto tvoje slová predkladať!!...:-)
    publikované: 23.12.2009 13:40:17 | autor: matahari (e-mail, web, autorizovaný)
  3. Haničko, vítej:-))
    S těma deprézema je to tak, že je to normální. Však jsme byli všichni lidma, né? Nikdo se svatej, ani jako anděl nenarodil.
    Mám jí jenom tak někdy, ale rychle jí zažehnám, protože miluju srandu:-)))
    publikované: 23.12.2009 13:43:09 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  4. Miťko, sa mi tam kdesi zašmodŕchal môj súkromná anjel, ten, čo ma stráži, aby som nerobila čertoviny,
    tak mu odkáž, že so mnou začínajú čerti šiť a že keď už je ten anjel strážny, tak nech nesabotuje svoju robotu!
    :-) :-) :-)
    publikované: 23.12.2009 13:46:18 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. Maťko Háriová, jsi mi moc pěkně:-)))
    Však to som já, andělíček strážníček:-)) Prosím rozlišovat mezi strážníčkem a specialistou:-))
    Nevadí, i když nerozlišíte.
    Jsem demokratickej anděl:-)))))
    publikované: 23.12.2009 13:46:55 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  6. Pohádko, už jsem mu domluvil,
    mělo by to bejt ou a kej. Uvědomil se, ajestli se to ještě jednou zvopakuje, dostane nakládačku.
    Musím Ti sdělit, že na čerty jsem pes! Voni děvčata lákají hlavně vocasama:-)))
    publikované: 23.12.2009 13:51:59 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  7. Veru, veru, Miťko, pravdu vravíš, čert je len o tom, že má chvost,
    ale taký anjel, ten sa aj na toho z temnôt dokáže premeniť, aj svätožiaru má, aj krídla, aj nebo, aj s Najvyšším si tyká. Takých si treba pestovať!
    :-)
    publikované: 23.12.2009 14:43:10 | autor: Rozprávka (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. Pohádko, však jsem se tu promenoval s rozšířením,
    že na šéfa mám i link a PIN:-)))A číslo konta!
    Mám Ti to u mně ještě jednou? Asi né, ale je to, že si Tě anděl vylosoval. Je to moc netradičně pojatý. Nevím, na poznávacím zájezdu tak leda po půlnoci:-))
    publikované: 23.12.2009 14:52:19 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  9. Hm, Miťásku, ale ten anjel, čo si ma vylosoval, to má asi so mnou ťažké,
    lebo ja som zložitá duša. Taká ako tá z rozprávky: ani nahá, ani oblečená, ani na voze, ani na koze.

    To moju dušu ošetriť a očistiť od pavučín je hotové umenie. Ľutujem svojho anjela... :-)
    publikované: 23.12.2009 15:09:33 | autor: Rozprávka (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. Pohádko, my jsme zvyklý.
    S tím si nedělej problém.
    Duši máš jako krystál. Vostatní vosprchujem a bude, né?
    publikované: 23.12.2009 16:19:17 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  11. Miťásku, ja Ťa raz navrhnem na nobelovú cenu za humor!
    A nejako Ťa musím dokopať k tomu, aby si urobil tú knihu humoresiek. Lebo ak nie, tak pošlem sťažnosť samému Najvyššiemu, žeˇŤa zaťažuje kadejakými úlohami, no a tou Tvojou najväčšou je, aby si obveseloval duše obyčajných smrtelníkov.
    No, áno, a teraz mám zababrané ruky od rumových guliek a navyše sa tu smejem ako blázon, čo z toho asi bude, hm?
    publikované: 23.12.2009 16:23:19 | autor: Rozprávka (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. Pohádko, co z teho asi tak může bejt?
    Průser. Co jinýho? Však máš ale velikou výhodu. Jsem uvyklej:-)))
    Koule v rumu jsem sice ještě neměl, ale jeden by měl skusit všechno, než ho to zabije, né?
    Jinak Tě všude doporučuju, tak se připrav na moc vykutálenejch strávníků! Nevím, jestli budeš ráda. Co kdyby jsi nějakou pohádku pro osamělé duše skusila? A třeba i u mně? Dám Ti autorizaci. Však mne i napadlo, jestli by někdo poznal, že to napsal někdo jinej. Třeba nějaká spisovatelka:-)))
    publikované: 23.12.2009 16:37:16 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  13. Miťasku, na svoj blog si už nedám nič, tam som to zbalila. :-)
    Musím to tam vyvetrať, možno časom spustím Rozprávkarku II, neviem... Zatiaľ len potrebujem kľud, pokoj, vianočný, polnočný, hocijaký, ale kľud...
    publikované: 23.12.2009 17:02:37 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. Pohádko, když klid, tak klid. Ale chystám poslední pohádku.
    Vo naší jediný čarodějnici v čase adventním. Něco na spůsob propagace poruzumnění mezi rozdílným pohlavím:-)))
    Když nechceš, tak nechceš. Asi nemáš průsery v oblibě:-))))
    publikované: 23.12.2009 17:28:08 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  15. Miťásku, vďaka, že akceptuješ... :-)
    Už to mám nejak tak odžité, že vždy, keď mi ju tu na blogu veselo a dobre a keď začnem šantiť, tak odkiaľsi vylezie nejaká príšera, ktorá na mňa vycerí zuby. Tak ja radšej opatrne, nemám na príšery nervy!
    :-)
    Ale zas takí, ako Ty, ma tu stále držia. Vianoce-nevianoce, vďaka za nich... :-)
    publikované: 23.12.2009 17:44:27 | autor: Rozprávka (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. Pohádko, jen tak nezávazně,
    mezi řečí. Že si vopatrná to se mezi chalanmi cení:-)))
    Nervy si šetři na stáří. Až budeš potkávat krásný chlapy a voni se Ti ani do vočí nepodívají:-))
    Co se tejče vyceněnejch zubů, to mám úspěšně za sebou:-)) Ale na druhou stranu, když to vemeš, viděla jsi boxeristu s úplným, bezchybným chrupem? Ja teda nejsem boxerista, ale vo zuby jsi přišla v momentě:-)))
    Jsem rád, že se máš na čem zasmát, proto to píšu, Pohádko!
    publikované: 23.12.2009 17:53:51 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  17. ODKAZ OD ANDELA
    ZIVOT JE KRASNY.NIE PRETO,ZE BY TAKY BOL-ALE PRETO-ZE HO CHCEM TAKY VIDIET..

    publikované: 23.12.2009 21:02:18 | autor: amalka008 (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. slovo velkeho basnika
    OJ,V ZIVOTE JE TOLKA KRASA SKRYTA,ZE VLASTNE HLUPE JE TVAR ROBIT KYSLU, UPROSTRED LUDI,VERNE ZAPASIACICH.
    ZAPASIT TREBA,NEUJST NIKDY Z BOJA.NEBAT SA RAN,ZE SA SNAD NEZAHOJA.
    NEPATRIT NIKDY MEDZI NEVERIACICH.
    JAN SMREK

    moje motto v casoch depresivnych...
    publikované: 23.12.2009 21:08:13 | autor: amalka008 (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. MITO
    ja dnes pokoj v dusi mam-tak ti mojho anjelicka posielam...
    by potesil tvoju dusicku,zotrel smutku slzicku-co kanie po licku-do trencina od nas je to za chvilicku-tak ho pekne vpust-ponukni ho dobrym slovom-by vam obom dobre bolo..
    moj andel ma rad humor,vtipy,veselost-taku ti posielam spolocnost!

    pokojny vecer vsetkym so svojimi andelmi...
    HLAVNE SE MEJTE RADI,LIDI!
    publikované: 23.12.2009 21:17:26 | autor: amalka008 (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. pripomenutie sa
    Mito, ako ma to mas rad? :) Pamaetas na nasu diskusiu pod clankom - http://milans.blog.pravda.sk/detail-skutocna-pravda-je-jednoducha-.html?a=104c9c3bca415fcc9d52e6fb6debf3b8 -, Skutočná Pravda je jednoduchá! - Co bude s odpovedou na tu moju otazku: K tomu zamestnaniu, keby bolo treba, obetoval by si ho kvoli cloveku akym som napriklad ja? Ako by si teda zareagoval na druhy odsek toho Mojho spamu? -( pre ostatnych pripominam ze ho najdete hned pod podnadpisom na stranke - http://robentin.hlava.sk/article.php?article=897 - Filozofia_pre_kazdeho? [5b/11] )- Vyjadril by si mi svoje sympatie aj verejne pred managementom firmy? - Alebo to musis ještě vopřemejšlet? :)
    publikované: 23.12.2009 21:45:44 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  21. Nebudu si komentářování zvyšovat,
    takto vemu jedním vrze, byl jsem v řetězci. Na chvíli.No na chvíli, von to měl i můj brácha. Už umřel, já zatím né, prohledávali ho i když jel do NDR. Měl takovou držku, že ho skrátka museli. Já jí mám asi taky takovou. Nebo to dělá to, že chodím bez nákupního kočárku? Nevim.
    No, ale k věci předmětné.
    Amálko, na to se nedá než poděkovat, děvče spanilé!
    Robertine, musím to skouknout, tak za chviličku. Mám kurz rychločtení a minutu na fabulaci odpovědi, OK?
    Díky všem za zastavení:-)))
    publikované: 23.12.2009 22:28:17 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  22. Miťoslav,
    Letí anjel z nádielkou, pritom vrtí prdelkou. Letí, letí hádaj kam, k dobrým ľuďom, predsa k Vám. Šťastné a veselé Vianoce prajem
    publikované: 23.12.2009 22:41:22 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, autorizovaný)
  23. Robentine, poctivě jsem si Tě přečet,
    Ve větším rozsahu než možná ostatní.
    Moje odpověď je , že klidně. Miluju lidi, kteří jsou jiní. Někdo jim možná bude přilepovat, že výtržníci.
    Jenže. Právě tací pohli Zeměkoulí, člověče.
    Však Ty jsi šťastnej, vyvolenej člověk!
    Takže ano, zastal bych se Tě. I ve firmě, i na soudu i furt.
    Nemám rád průměrnost a apatii.
    Stačí?
    publikované: 23.12.2009 22:43:07 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  24. Vasiliso, moc děkuju, připomíná mi to mýho dědu.
    Už jsem vo tom psal, někde.
    Štěstí a veselí přeji i Tobě a všem Tobě milým lidem na světě!
    publikované: 23.12.2009 22:46:30 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  25. nestačí
    Mito, a co si z toho co si u mna cital pochopil okrem toho ze som "vytrznik" a "vyvoleny" clovek? Uvedomujes si aj co na svojom blogu pretraktovavam a ze hlavnou temou je tam Clovek (s velkym C), jeho zakon a laska? A taktiez prazdnota, Matrix, a ako ho prekonat? Ze je to skoro nemozne a predsa sa to da, o tom je moja epiktedia.
    publikované: 23.12.2009 23:33:16 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  26. Robertine, otázka zněla,
    zcela jasně, či by jsem Ti vyjádřil podporu i za cenu svého zaměstnání.
    Napsal jsem že jo.
    Co se vsouváš s dalšími nejastnostmi?
    Nejsem na to uspůsobenej. Jsem vycvičenej ůplně na něco jinýho. Jenže válka nebyla, tak jsem žil zbytečně. Smířen jsem a jsem vlastně rád. To jsou ty paradoxy života.
    publikované: 23.12.2009 23:48:34 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  27. druha z trojice
    Mito, - Nejzaludnejsi zpusob jak nejakou vec poskodit je obhajoba zamerne nespravnymi duvody. :Nietzsche - mna by tiez zaujimalo AKO by si teda zareagoval, bolo by to v duchu mojej rozpravocky o cloveku? - Najdes ju v epistole - http://robentin.hlava.sk/article.php?article=751 -, CLOVEK NIE JE CLOVEKOM ALE KUS DOBYTKA v clanku 8LX. Ako sme neprijali Bozieho syna
    publikované: 24.12.2009 17:56:32 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  28. Robertine, je večer sváteční, ale musím se zeptat.
    Přečetl jsem si Tě. Kam sám sebe řadíš? Mezi nadlidi, fíreri, ajatoláhy, vyvolený, nebo kde? Je ti asi do třicítky, koho chceš učit? Na střední, maximálně. Vždyť víš vo životě ještě úplný hovno, chlape!
    Mám akreditovaný multiuniversitní vzdělání, postgraduál jsem dělal ve třicetipěti, a Ty si myslíš, že jedinej máš právo někoho poučovat?
    To, že jsi jinej mi nevadí, jsem tolerantní, i když mně skoro celej život učili zabíjet lidi, co mi nic neudělali. Asi proto. Asi schopnost sebereflexe. Kdo mně nevohrožuje, toho nechám na pokoji. Jseš hezkej chlap, najdi si ženskou a přejde Tě to:-)))
    publikované: 24.12.2009 18:38:12 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  29. Promiň, Robentine, je to zase vo tom,
    že skoro všechny chalany znám jako Roberty!
    publikované: 24.12.2009 18:39:47 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  30. lekcia numero uno
    Mito, podla toho ako si tu zareagoval na moju rozpravocku :) usudzujem ze sa ani trosilinku nevymikas z priemeru lebo absolutne nechapes o com epiktedia vlastne je. A keby si pozornejsie cital tu moju trilogiu VO VOJNE S NAPODOBENINAMI CLOVEKA tak by si z bodu 45-A aj vedel kolko mi je. Co si zo mna vlastne precital? - otvor si Ty len pekne prvy diel tej trilogie a kukni body 15, 21, 23 a 25 a dozvies sa kam sam seba radim.
    publikované: 24.12.2009 23:06:59 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  31. Robertine, přečetl jsem si to, co jsi odkazoval...
    a mám dojem, že jsi vyjímečnej člověk. Až tak vyjímečnej, že Tvé hodnoty nikdo na tomto světě nemůže dosáhnout.
    Takže Tvoje trilogické pravdy číst nebudu a Ty běž taky do prdele, chlape!
    Mrzí mně to že zrovna vo svátcích, ale mně nastartuješ během sekundy. Jsem na to cvičenej. A za sekundu jsem v klidu. Naučili mně to. Dvacetpět let. A žádný smývání negativní energie ani uzavřená pěst. V Rusku jsou s tím nejdál na světě. Američani se diví, ostatní to nepochopí nikdy.
    I tak díky za koment a hezký svátky!
    publikované: 25.12.2009 01:19:30 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  32. pre vynimocnych ludi
    Nietzsche: 286) Intermezzo. -- Hle, zde jsou naděje; co z nich však můžete uzřít a uslyšet, jestliže jste nezakusili ve svých vlastních duších zář a žár a červánky? Mohu jen připomínat -- víc nemohu! Pohnout kameny, proměnit zvířata v lidi -- to ode mne chcete? Ach, jste-li ješte kamením a zvěří, pak hledejte nejprve svého Orfea!
    publikované: 25.12.2009 09:22:47 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  33. Robertine, ano, v tom s Tebou souhlasím,
    vo tom to je. Mít prozářenou duši a neubližovat těm, co tě nevohrožujou. Protože jen a jen v tomto případě máš právo na přiměřenou obranu. Nemusíš nutně něco ukončit. Stačí mnohdy jen odradit, né?
    Nevím co víš o sebeobraně, ale součástí výchovy k zabíjení je filozofie vcítění, dokázat odhadnout, zda je třeba zabít nebo jen odradit, nebo jen imobilizovat a zachovat. Ty americký kraviny, čím nás krměj v telce a v kinech jsou pouze laické pobavení, amatér se divý, profík blije!
    publikované: 25.12.2009 10:31:41 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  34. Robentine, zas mi to ER uletělo
    Omlouvám se! Nebylo to scválně, svádí to ke komolení. Už jsem to psal, kdyby jsi byl Franta, nestávalo by se mi to.
    Mír v duši!
    publikované: 25.12.2009 10:33:58 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  35. nechod s bubnom a bez palice
    ad Sebaobrana, klikni si na epistolu - http://robentin.hlava.sk/article.php?article=735 -, RZYMANOVA SKVRNA a kukni clanok CMV. Vzdelanost je schopnost rozumiet inym - Mijamotov citat

    ad Uletelo, - keby len to ER...
    publikované: 25.12.2009 10:47:19 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  36. Tak jsem to skouknul a máš pravdu člověče!
    Tak nás to učili. Jenže musíš bejt stále v oranžový. Aby jsi mohl bejt okamžitě v červený. Protože když jseš v bílý, tak jsi potencionálně mrtvej :-))))
    publikované: 25.12.2009 10:59:16 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  37. biela = cele spektrum farieb
    teraz si trosicku uz aj v zelenej, alebo sa mi len zda? :) Aj v tejto chvili si stale cvicenym vojakom z povolania? Povedz, co Ta ale definuje ako cloveka?
    publikované: 25.12.2009 11:34:08 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  38. Robertine, už jsem důchodce,
    mimo výcvik víc jak dvanáct roků. Ale znáš to, to drilování Ti zůstane nafurt. Nejsem už tak rychlej, ale v turistice, kupříkladu, proženu přes Tatry i daleko mladší ročníky:-)) A do sedmýho štoku se nezadejchám, hulím jak Jaslovský Bohunice, ale vemu Tě i pod třicet metrů bez aqualungu,. Bubínek už mám prasknutej, von ten tlak je svině,ale furt mi to plave docela dobře.
    A co mne definuje jako člověka?
    No přece vostatní lidi, co mne poznaj!!! Jak jinak?
    Miluju zelenou, skoro všechno mám zelený. A polní šeď.
    Sebe by si jak zadefinoval jako člověka. Ale nedávej mi linky, skus stručně vlastníma slovama:-)))
    publikované: 25.12.2009 11:53:09 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  39. Zase to spropadené ER, promiň.
    Jsem nepozornej, píšu hrozně rychle a nekoukám na to oné, nevím, obrazovku, či co to je :-)
    publikované: 25.12.2009 11:55:15 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  40. absolutny egoista - individualita
    To ze ma oslovuje ta rozpravocka o cloveku a nie je mi (na rozdiel do Teba a Tebe podobnych moralnych zvierat) cudzia a ze velmi dobre chapem ake to ma clovek, ten otrok a idealista v jednej osobe, medzi Vami tazke ma definuje ako cloveka. A ze mu pomaham.
    publikované: 25.12.2009 12:13:12 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  41. Mno, vono de vo to,
    že člověk by měl bejt indidualitou, jak to Ty nazýváš, ale podle mne né egoista. S egoisty mám ty nejhorší skušennosti.
    Tak asi tak. Zadefinoval jsi se pro mne nepřijatelně!
    publikované: 25.12.2009 12:32:11 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  42. par teplych slov pre ignoranta
    Mito, tak sa mi vidi ze z toho komentara si precital len hlavicku ale telo si nechal tak, to vzdy si taky povrchny? - latinsky Ego = Ja -, ale suhlasim s Tebou, clovek by nemal byt egoista. Lenze -:

    jestlize nejste egoisticti
    nebudete nesobecti. Nezapominejte ze
    jestlize nejste egoisticti
    nebudete nezistni. Pouze velmi egoisticka osoba
    dokaze byt nesobecka. Ale to je nutne
    nejprve pochopit
    protoze to vypada jako paradox.
    - Osho

    nieco okolo toho sa mozes dozvediet
    z druhe casti tej trilogie
    s ktorou si ma poslal
    do prdele
    publikované: 25.12.2009 12:46:48 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  43. Víš, mám Nietzeho celkem pročtenýho.
    Vono to bylo u nás dost povinný čtení. Pro vojáky, kdys.
    V rámci předmětu filosofie. Takže jsem musel. Byl to něco jako rozkaz. Mám taky Hegela, Marxe, Englse, Lenina, Alexandra Velikého, Čingischána a slunečního císaře, Konfucia, Dalajlámy, toho bych vytočil taky, mimo jiné,miluju hierogrify, ty vo těch jejich bozích polidštěných, faraoni a tak něco a spoustu jinejch, kterejm se vomlouvám. I Hitlera a Geblse, Cherchila, Degola, Che Gevaru a Castra.A Maa. Čangajška.
    Můžu za to, že mám rád lidi a rád jim pomáhám? Tak žádám trest smrti, soudruzi!
    publikované: 25.12.2009 12:58:36 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  44. naivna otazka
    takze mam tomu rozumiet tak ze za Hitlera by mohol by s Teba napriklad aj dobry esesak?
    publikované: 25.12.2009 13:02:27 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  45. To ano, však esesáci byli taky lidi!
    Víš kdo glorifikoval SS za vrahy? Proč všechny esesmany nepopravili i hitlerjugendskej dorost?
    Dneska Tě jejich děti budou bránit, se uvědom, že to je furt vo lidech a ne vo elitách, člověče! Spamatuj se, dyť si úplně mimo! Vždyť Ty máš asi modrou knížku! Ty nevíš co jsou speciální jednotky? Však je má každej. Nech zavřít a postřílet všechny ze Special Forces, vymlať základnu ve Fort Bragu. To si myslíš, že jsou to všechno magoři a vrazi?
    publikované: 25.12.2009 13:10:17 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  46. A ještě něco si nevodpustím.
    Nechci měnit svět, přál bych si, než umřu, aby lidi byli normálně hodní. Asi se mi to nepovede. Mám tu výhodu, že na hajzli jsem připravenej líp než vostatní. Asi. Na ty ajatoláhy, co nutěj někoho, aby zabil co nejvíc lidí, cháepnkuješ?
    publikované: 25.12.2009 13:16:55 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  47. pre poslusneho esesmana
    Ale ako vojak si takym ajatoláhom sluzil, cháepnkuješ?
    publikované: 25.12.2009 13:24:10 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  48. Jenže vo cud po cud, člověče!
    Však sám propaguješ individualitu! Kdo Tě donutí postřílet nevinný děti? Jako Ti magoři? Existuje něco jako láska k lidem. Když po mně někdo střílí, číhá, chce zabít lidi co miluju, tak potom ano. To jedu jak motorová pila!
    publikované: 25.12.2009 13:49:59 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  49. fasisticka moralka
    Vies ako vyzera ich laska k lidem? -:

    19.24a.
    >> to je jedno..
    >> ked mas team ludi..ktori maju spolupracovat navzajom..
    >> a jeden do toho teamu nezapada.. resp ze s nim
    >> ostatni spolupracovat nevedia (mozno aj ked
    >> oni su kokoti a on nie) ..co s tym neKokotom?

    cely dialog si mozes pozriet
    http://robentin.hlava.sk/article.php?article=902
    v blogu [2a/11]
    publikované: 25.12.2009 19:26:58 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  50. Početl jsem si, Robentine!
    Morálka je, když.... Je to na dlouho.V zásadě je to vo tom, že buď máš respekt k vostatním živočichům, nebo ho nemáš! A každýho, kdo s tebou nesouhlasí zabiješ!
    V Číně se mi líbí to, že se s nikým neserou, kradeš? Bum. Pěkně veřejně. Američani, že mají tajné věznice, demokrati ? Quntanámo? Ok. Na koho se hrajete? Bando paků?
    Až se konečně šedesát procent Slováků nasere, tak potom uvidíte něžnou revoluci. A budete mít i v Košicoch pokoj s manažmentem. Budou na lampách, nebo na stadionu .
    Snad to lidi ještě chvíli vydržej, né? Co?
    publikované: 25.12.2009 20:55:53 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  51. lekcia cislo dva
    Mito, ironicky si tu az prilis, az Ti nie je dobre rozumiet, Tvoj sarkazmus sa v tom strácí, uplne Ta to berie a preto ani ten Mijamotov citat (o sebaobrane) - Pouceni o trech barvach se vztahuje ke zpusobu reagovani na nepritele. Tri barvy se nachazeji v nepriteli: priblizuje se, ustupuje nebo stagnuje. Tyto rozdily jsou dulezite." -, si pochopil ne-spravne. Ved citaj co je tam napisane: hovori sa tam o farbach nachadzajucich sa v nepriatelovi! Si moj nepriatel? :) Nuz pytam sa Ta lebo mi vysvetlujes ze vas tam na vojne ucili ze musíš bejt stále v oranžový. Aby jsi mohl bejt okamžitě v červený. Protože když jseš v bílý, tak jsi potencionálně mrtvej, :) a preto tu na po mne střílíš? - Mito, nebud ako ti kokoti ktori v kazdom cloveku vidia potencialneho triedneho nepriatela, Ja som Tvoj priatel... - A sam vidim spektrum Tvojich farieb: zelena bola narazka na semafor na krizovatke: volno, mozes ist. Nebud teda ako resentimentom porazeni ludia snaziaci sa mi (na sebe) ukazat aki su ludia vlastne chuji. Ze nas budu dojebavat za uplne malickosti a napr manazerov za ich kokotizmus (pozri repliku 11a (prve tri riadky) v elaborate - http://robentin.hlava.sk/article.php?article=862 -, ZI A NECHAJ ZIT) budu (samozrejme ironicky) vychvalovat do neba A to sa tu teraz podarilo aj Tebe - V Číně se mi líbí to, že se s nikým neserou, kradeš? Bum. Pěkně veřejně. -, takze tolkoto k tomu respektu (k vostatním živočichům) ktory spominas v tom svojom (25.12.2009 20:55) komentari. - Hlavně se mějte rádi, lidi.
    publikované: 26.12.2009 10:13:34 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  52. Robentine, to máš tak,
    slušný lidi se skoro ničeho bát nemusej. Jedině zločinců.
    Prosím Tě pěkně, ukaž mi kdy jsem někoho peskoval za pravopis, hodnotil uměleckou úroveň příspěvku, no stalo se, ale to jsem byl za literárního kritika, ale asi dvakrát a v dobrom:-))))
    Normálně si vo mně mysli, že su debil, mě to nevadí! A žalovat nikoho nebudu. Ani se prát ani nic. To bych nedělal nic jinýho :-))))
    publikované: 26.12.2009 11:50:33 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  53. veskere zlato v nich se promeni v olovo
    Typickym prikladom slusneho cloveka je napr to individuum z tej repliky 11a. napisalo tam (posledny odsek):

    > To co som sa snazil povedat je nasledovne:
    > Ak niekoho upozornis na jeho chybu
    > tym ze pouzijes nevhodne slova
    > castokrat vedie k tomu ze si obvinovany ty.
    > preto je lepsie niekedy volit inu formu
    > ba az nepriamo nieco povedat aby sa ten clovek uvedomil.
    > Lebo ked niekomu "vrazis" pravdu do tvare
    > je malo ludi co to znesie :-(

    dobre Mito, okej, tak to nie su malickosti (ako napr pravopis), zle som sa vyjadril. Dojebava, pardon, dohovara mi tu za moju neslusnost. A vobec, bol som neslusny? Nuz posud sam ak mozes, ako sa Ti paci nas dialog v clanku B. Priatelstvo je tym co ludia chrania (v tom elaborate), dobry, nie? :)

    Normálně si vo mně mysli, že su debil. Ba co viac, myslia si ze som chuj! K tomu pozri repliku 178.46a v dialogu - http://robentin.hlava.sk/article.php?article=888 -, NEPRIDE NIC COMU NEPOMOZES [1b/2]. a Tebe to nevadi? .... Tak ma potom bozaj v rit!
    publikované: 26.12.2009 16:22:14 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  54. Robertine, mě nevadí vulgarismy ani ponižování!!
    Odkazuji na svůj výtrysk o mé přípravě na vojáka. Dělaj to i u Sílů, dělaj to u Zelenejch baretů, dělaj to Indové, Pakistánci, Rusáci i Číňani,i ... skrátka všude.
    Ponížej Tě, šáhneš si na dno, řvou na tebe, že si vobyčejnej sasranej civil, ať vypadneš, že na to nemáš....Potom Tě vydrilujou a jsi umunní.Zažil jsi někdy nácvik výslechu ( vypočúvania)? No tak potom víš vo čom to je.Proto málokdo , kdo ví vo čom to je, chce do zajetí. Raději se střelí do huby, nejlépe plný vody, urve Ti to půlku hlavy a máš po problémech v nějakym zasranym zajateckym táboře! Gabčík taky věděl, že se ven nedostane, že to skrátka nejde! A víš Ty co? Shodou okolností mně v tom kostele pokřtili. To je co? Náhoda jako prase!
    publikované: 26.12.2009 16:46:32 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  55. Zase je tam to R,
    já se s teho asi poseriem! Prečo nie si normální Robert, há?
    publikované: 26.12.2009 16:48:04 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  56. bravurny obrat
    Aby som tomu spravne rozumel, Tebe nevadi ze ma ponizuju? - Priatelstvo je tym co ludia chrania, co hovoris na ten dialog?
    publikované: 26.12.2009 17:22:20 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  57. Robertino, no co už, firemní kultůra nepustí, né? :-))
    Mně ponižovali víc a jsem tu. Táhnu šedesátku a mám všechny na háku:-))))
    publikované: 26.12.2009 17:27:24 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  58. nie je mukel ako mukel
    Takze nevadi Ti to, hmmmm.., a v tom je medzi nami rozdiel. Mne totizto vadi ked cloveka ponizuju. Napriklad mi vadi ako sa manazeri a ich policajti spravaju k ludom v US Steel. Ktovie co by Ti povedal Laco keby si mu na jeho (25.12.2009 22:07) komentar pod tym jeho clankom/ otazkou na zamyslenie, ci je tu konecne sloboda, odpovedal to co si teraz odpovedal mne, :) Mito, ked mas vsetkych na haku, znamena to ze aj Ty si sa uz dal na Novu zivotnu filozofiu?, pozri prvy diel epistoly ZA MRAKMI JE TVOJE MILOVANE SLNKO - http://robentin.hlava.sk/article.php?article=857 -, clanok K. Kto so psami spava s blchami vstava - PS: ten Lacov komentar tam stale caka na Tvoju odpoved...
    publikované: 26.12.2009 18:36:03 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  59. Robentine, není až tak.
    Když zažiješ to co já, tak jsi prostě v klidu. Je to vo tom, co kdo zažil. Asi. Věřím, že to tam máte těžký. No nepochopím, že s tím nedokážete vyrovnať a urobiť poriadok. Však je spousta možností. Nesahajme hned po nejradikálnějších možnostech. Je třeba Inspektorát práce, lze poslat majlíka, někomu z majitelů, vyjedeš si je v Obchodním registru, pak tu vidím ještě stávku, potom bojkot, potom voplechovat Parlament SR, potom vylejt ingot před Úřadem vlády, potom už jen Vítěznej Únor:-))))
    publikované: 26.12.2009 18:48:51 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  60. heslo: Jaroslav Gruber
    Vítěznej Únor ?!? aby sa na vrchol hierarchie zase dostali ine ale v podstate rovnake orwelove svine? - Mito, nenapada Ta aj ine riesenie?
    publikované: 26.12.2009 19:39:07 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  61. Jenže, Robentine, asi si to nepamatuješ,
    přísně se kontrolovalo, jestli pracuješ, jinak jsi měl na krku příživnictví a šel do basy, přes ROH se jezdilo byť jen do NDR. Když jsi pracoval vzorně, tak i do Jugošky. Tehdá tak nějak radostně a s celou rodinou za pár korun. A nebyly problémy s odborama.
    Jeden kretén vo mně svýho času napsal do Obrany lidu, že jsem se dal do armády, když jsem si přečetl knihu Pod rudým praporem! A to jsme se bavili úplně vo jiném. Nejdřív jsem ho chtěl zabít, potom už jen že mu dám přes držku, potom jsem se na něj vysalámoval, hovado:-) Trpěl jsem jako zvíře!! Kde máš prapor, vole? Ale pak se na to za tejden zapomnělo:-)))
    publikované: 26.12.2009 22:34:52 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  62. Jaké jiné řešení? Vybudovat konečně aspoň prvobytne pospolnej kapitalismus?
    Vždyť už ho budujeme desetiletí pod vedením komunistů! A jsme kde? Většina? Odpověz si sám. Já tvrdím, že po déletrvajícím odrážení se ode dna, jsme v prdeli:-)))
    publikované: 26.12.2009 22:39:33 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  63. z kaluze do blata
    Mito, tak ako Ty ja nerozmyslam. Napr tam v LCMG vo vedeni neboli komunisti a beztak to logica-Memorandum -: no skratka hnus! (pozri moj komentar k nemu: bod 17 (cez Ctrl-F si daj vyhladat "memorandum" - je to ten bod pod nim) v casti - http://robentin.hlava.sk/article.php?article=898 -, [4/11] - teda pes je zakopany niekde inde... - Laco by so mnou istotne suhlasil.
    publikované: 27.12.2009 06:32:12 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  64. Robentine, nechci už řešit tyhle problémy,
    protože to tam nepoznám. Nejsem nejchytřejší na světě. Lidi tam si to musej vyřešit sami. Kdybych tam pracoval, byl bych mezi prvními, co by začal bojovat. A asi i první vyhozenej :-)))
    Ahoj :-)
    publikované: 27.12.2009 10:51:51 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  65. kardinalna otazka
    na ktoru sa vaecsina slusnych ludi zdraha odpovedat: -[

    Mito, a vies Ty aky problem tu vlastne riesime? - ten takzvany SLUŠNÝ ČLOVEK je nas problem. - riesime zamestnanca - riesime jeho (ale nie pracovnu) moralku - tento problem nie je problemom (spolocenskeho) systemu: orwellove svine (typy ako Jaroslav Gruber - ten kto vystriedal Laca na pozicii predsedu odborarskeho zvaezu) nie su fenomenom (iba) komunizmu - ako spravne inde tvrdis: - Tak to funguje s lidma. Velice snadno se podřizujou a následujou. Daj se zmanipulovat a přestanou racionálně myslet. - ukazkovym prikladom toho je napr ten (inak velmi charakterny čestny slušny a poctivy) clovek (ktoreho si vazim a uznavam za priatela) z repliky 11a - a predsa nechape co mu vycitam (pozri repliku 10a v tom elaborate - http://robentin.hlava.sk/article.php?article=862 -, ZI A NECHAJ ZIT - alebo ani Ty to nechapes? - ten druhy odsek:

    ]-
    < A spytam sa znova:
    < Ked zo strany mojho staff managera
    < prisiel ten bravurny :) obrat o 180 stupnov,
    < bolo to (voci mne) fer?
    publikované: 27.12.2009 17:15:16 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  66. Robertine, podívám se, přečtu,
    zatím jen tolik. Předběžně. Že manažér, kterej je manažér, a pozná svoje lidi, protože měl právo si je vybrat do tímu, nevotočí z ničehož nic ani vo devadesát, natož vo stoosumdesát stupňů! Nebo je to magor, nebo americký nedochůdče!
    Protože vo sto osumdesát stupňů to jde jen , že nastoupáš, počkáš, zastavíš a potom přes záda dolů! Vo devadesát stupňů to nevotočí nikdo na světě. Jedině v americkejch filmech. Protože by umřel A to udělá jenom idiot:-)))
    publikované: 27.12.2009 17:36:17 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  67. chybicka se vloudi
    Zase si tam tam dal to ER :)
    publikované: 27.12.2009 17:47:31 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  68. :)
    tam tam tam taaaaaam - a ja som sa zabreptal :)
    publikované: 27.12.2009 17:49:34 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  69. Robentine, promiň, nemůžu za to!
    Ale můžeš si za to trošku i Ty. I když, na druhou stranu jsou tu krkolomnější aliasy:-))) Mně bere furt ten Robert. Nevím, nejsem na chlapy.
    A dal jsi mi tam Nedokončenou? Něco na spůsob Victóriá, Victóriá? Nepotřebuju vítězit, není válka zatím. Až bude, a vona bude, tak potom, jó. Na čele, úderná pěst nepřítele nemine. A né že né:-)))
    publikované: 27.12.2009 17:58:01 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  70. lekcia cislo tri
    Ale my sme vo vojne. Vo vojne s napodobeninami cloveka sme. Stale si to nepochopil? :) Clovek totiz by mal byt nielen slušny ale aj spravodlivy! Lebo bol stvoreny na obraz Boha - http://robentin.hlava.sk/article.php?article=823 -, a ten si veru nepocina svojvolne. na rozdiel od ober-muklov pre ktorych sme len ludske zdroje a obcanmi nasho statu len naoko lebo pre nich sa slovo pravo stalo paragrafmi ktore v zaujme svojich nizkych zamerov su vzdy pripraveni prekrutit. ako napr v tom logica-Memorande - Ty to fakt nechapes?! - Pytam sa Ta teda znova: Ked zo strany mojho staff managera prisiel ten bravurny obrat o 180 stupnov, bolo to (voci mne) fer? - alebo ani Ty nedokazes na toto odpovedat? - Mito, aj s Tebou to tak funguje ako vravis ze to funguje s ludmi? Ze se velice snadno podřizujou a následujou. Daj se zmanipulovat a přestanou racionálně myslet. - Az ked zaveli do vojny dakaky ajatoláh tak az potom pojdes? Pojdes strielat ludi ukryvajucich sa v krovi? - Kukni svoj vlastny (25.12.2009 10:31) komentar - pises tam: - Nevím co víš o sebeobraně, ale součástí výchovy k zabíjení je filozofie vcítění, dokázat odhadnout, zda je třeba zabít nebo jen odradit, nebo jen imobilizovat a zachovat. - co Ty o (vcítění a) _sucite vlastne vies?
    publikované: 28.12.2009 09:03:35 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
  71. ROBENTIN,
    precitane....moj odkaz...ZELAM TI RADOST ZO ZIVOTA,DO ZIVOTA A POKOJ V DUSI..USMEV NA TVARI NECH TI SLUSI...cim viac analyzujes zivot-tym viac sa zamotavas-a budes chyteny-skoncis...TAK SKONCI,KYM JE CAS...trochu pokory...
    publikované: 30.12.2009 14:13:33 | autor: radost (e-mail, web, neautorizovaný)
  72. Dokonala pokora sa zaobide bez skromnosti
    za blahozelanie Ti pekne dakujem ale co takto pokorit sa pred tou mojou kardinalnou otazkou -?
    publikované: 31.12.2009 00:07:10 | autor: robentin (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014