Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Tesco šikanuje zákazníkov

... iste majú pravdu aj tí, čo tvrdia, že nielen Tesco, ale predsa len, 6 prípadov dvojitej platby pri jednom nákupe, je aj na Slovensko, za týždeň priveľa...

Hoci sú v našom meste 3 veľké predajne firmy Tesco, v mojich očiach stratili lesk už pred niekoľkými rokmi. Takže, nakupovať do nich chodím len sporadicky. Čo mi na nich vadí? Nekvalitná zelenina a malý výber kvalitných potravín, dlhé rady pred 2 až 3 otvorenými pokladňami, hoci je pokladní viac než 10. Málo kvalifikované sily pri pokladniach, ktoré dokážu bez mrknutia oka, nablokovať jeden tovar dvakrát aj opakovane, bez toho aby sa za chybu ospravedlnili. Ale najviac mi prekáža prístup firmy, k riešeniu ňou zavinených problémov. O čo ide ? Pred pár dňami som si povedal, že keď už mám cestu okolo hypermarketu Tesco, tak sa tam zastavím, jednak kúpim, čo som potreboval a zároveň zistím, či sa už zlepšili. Tradične boli otvorené len 3 pokladne. Chvíľu som si postál v rade  aby som mohol zaplatiť za tovar. A tu nastal problém, ktorý ma vyburcoval k písaniu blogu. Totiž, zvykol som si platiť bankomatovou kartou. A tak aj teraz som po vložení karty zadal pin kód, displej mi oznámil, že „pin je ok“ a tak som spokojne vybral kartu, na čo mi pani pri pokladni oznámila, že je problém, lebo jej pokladňa hlási, že transakcia nebola úspešná. Transakciu zrušila a ja som zopakoval tie isté úkony ako po prvýkrát, pričom druhýkrát už bolo všetko v poriadku. Snažil som sa od tejto pracovníčky zistiť ako je možné, že mne displej potvrdí správnosť transakcie a jej pokladňa tvrdí opak. Viete pane, to sa nám stáva dosť často, lebo máme zastarané terminály. Hovorím si, aký pán, taký krám a šiel som s nákupom domov. Tam ma čakalo iné prekvapenie, lebo pri kontrole obratov na internetbankingu, mi za tento jeden nákup svietili  rezervované až 2 platby. Tak som sa vybral naspäť do Tesca. Pani pri pokladni mi bez okolkov povedala, že s tým nemá nič spoločné, že mám ísť na informácie. Tu mi iná pani, po chvíli čakania, zasa vysvetlila, že síce je to možné, že za ten istý nákup má banka zaplatiť 2 krát, ale že to nie je jej starosť, aby som si to vybavil s bankou. Argumentoval som, že prečo ja ako zákazník, mám lietať ako špinavé prádlo len preto, že Tesco ma pri pokladniach nekvalitné terminály.  Uspel som len čiastočne a to tak, že mi vytlačila potvrdenie o zrušení finančnej transakcie, ktoré som mal použiť pri jednaní s bankou. Po príchode domov podotýkam, že bola sobota, som cez internet poslal banke žiadosť o storno zrušenej transakcie. Dnes je utorok a rezervácia platby mi na internetbankingu stále svieti. Tak som šiel do pobočky banky, aby mi vysvetlili, prečo už rezerváciu nezrušili. Odpoveď pracovníčky na pobočke ma šokovala. A to hneď dvakrát. Prvýkrát preto, že za týždeň v tejto pobočke už mali 6 prípadov dvojitej platby zo spoločnosti Tesco a po druhýkrát preto, že   musím čakať najmenej 4 až 5 dní, aby si banka mohla overiť, či zrušenie transakcie bolo oprávnené. Aj jej som teda povedal niečo o šikanovaní zákazníkov, a dobrom mene banky, ale zbytočne. Banka vraj za to nenesie žiadnu zodpovednosť. Na vine je Tesco. A tak  mi akosi mimovoľne, vyšli z úst slová, že tento systém potrebuje na vyčistenie poriadnu metlu. Jej odpoveď si už nedovolím odcitovať, lebo sa to nepatrí, ale podľa nej, na vyčistenie tohto chlieva je metla málo.

Takže, ak mi ešte aj dnes niekto, bude dokazovať, že len súkromné spoločnosti spasia naše Slovensko, že štátu sa to nikdy nemôže podariť, tak mu musím veľmi jasne odkázať. To, že na Slovensku máme neporiadok, nezávisí od  toho, či sa o nás zákazníkov stará štát alebo súkromné firmy, ale vždy len od toho, akí kvalifikovaní a zodpovední ľudia na jednotlivých postoch pracujú. Pre každého z nich, by preto naviac,  málo platiť: „ náš zákazník náš pán“. Ak sa toto naplní, potom už nebudeme musieť  chodiť napr. do Rakúska, dívať sa na to ako sa o zákazníkov starajú tam.

Všetkým prajem leto bez zbytočných starostí, doko.


Príbehy, postrehy | stály odkaz

Komentáre

  1. Mne sa stalo niečo obdobné,
    v TESCO Levice. Zadržiavali mi cca 70,- € asi 1,5 mesiaca ...
    publikované: 05.10.2016 17:09:04 | autor: Ivan (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014